Och joh! Je hebt ons goed begeleid hoorquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:44 schreef Tennessee het volgende:
moemoe, sorry hoor, als ik dit had geweten... En vooral excuses aan Eva dus...
Dan kan ik niet. Ben dan naar een concert.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:57 schreef moemoe het volgende:
Psssst Blight, raad eens wat ik vrijdag in Amsterdam ga doen?
Dat doe je goed! Ik ga morgen naar PT verkleed als bruine piet.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:00 schreef Blight het volgende:
[..]
Dan kan ik niet. Ben dan naar een concert.
Tennessee toch!quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:44 schreef NJ het volgende:
Tennessee dreigt over een user bij zijn werkgever te gaan klagen, omdat hij het niet eens is met een post op een internetforum. Die zien we dit jaar in ieder geval niet meer terug.
Damn.quote:
Tennessee is ook geen persoon maar mijn schuilnaam op Fok! en de persoon erachter doet zich helemaal niet anders voor dan hij is/ik ben... Jij kent me verder helemaal niet dus what the fok do you know?quote:Op woensdag 5 december 2007 13:20 schreef BonJovi het volgende:
Tennessee is niet het persoon dat jullie denken dat hij is, hij heeft zijn vreemde gewoontes.
ik begrijp ook niet waar ze blijven, ik heb zelfs nog een filmpje gemaakt...quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:38 schreef paultjuhhh het volgende:
PICS !
Zet es op youtubequote:Op woensdag 2 januari 2008 01:40 schreef Tennessee het volgende:
[..]
ik begrijp ook niet waar ze blijven, ik heb zelfs nog een filmpje gemaakt...
ik heb hem zelf niet helaas, anders had het er echt al heel lang opgestaan, ik heb de telefooncamera van een van de andere aanwezigen gebruikt...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |