voor een verjaarsrondje moet je dan nog wel 12,5 maanden wachten hoor!quote:Op zondag 2 december 2007 00:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is veel te snel, liever volgend jaar ergens.

Kan je dat dan niet even uitstellenquote:Op zondag 2 december 2007 00:20 schreef Tennessee het volgende:
[..]
voor een verjaarsrondje moet je dan nog wel 12,5 maanden wachten hoor!

quote:

Denk je ook niet dat het een beetje overkill wordt? Besides that, ik ga natuurlijk niet elke maand een keer naar Den Haag karren.quote:Op zondag 2 december 2007 11:19 schreef Tennessee het volgende:
Ok, ik heb het volgende bedacht, voorlopig;
We gaan vanaf nu elke derde zaterdag van de maand Karaoke doen, van 17:00 tot 20:00 of 21:00, dán eten, en dán feesten tot laat. Meningen?
Zaterdag 15 december 2007
Zaterdag 19 januari 2008
Zaterdag 16 februari 2008
Zaterdag 15 maart 2008
Zaterdag 19 april 2008 enz.

Je bent ook niet verplicht om élke maand te komen, maar dat kan dus wél... en als er niemand op komt dagen was het inderdaad overkill, aan de andere kant, misschien wordt het wel een vast clubje dat (bijna) elke maand samen komt... wie weet...quote:Op zondag 2 december 2007 15:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Denk je ook niet dat het een beetje overkill wordt? Besides that, ik ga natuurlijk niet elke maand een keer naar Den Haag karren.

Geen rel, niks aan de hand.quote:Op zondag 2 december 2007 00:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat voor rel heb ik nou weer gemist?
Ik ben het met RealZeus eens, elke maand is iets te veel van het goede. Naja ik ben sowieso wel vaak in een karaoke bar, maar elke maand een meet? Neh.quote:Op zondag 2 december 2007 15:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Denk je ook niet dat het een beetje overkill wordt? Besides that, ik ga natuurlijk niet elke maand een keer naar Den Haag karren.

Elke 6 maandenquote:Op zondag 2 december 2007 20:37 schreef Tennessee het volgende:
ok, en elke 2 maanden dan?

Eva. Die heb ik ook gezien geloof ik. Naam vergeten enzo.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:32 schreef remlof het volgende:
Doe je de groeten van me aan Eva, moemoe?

Kom ik jullie gewoon twee mooie dames afleveren in de Zwarte Ruiter en dan onthoud je hun naam niet eens!?!?!!?!?!quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:33 schreef Blight het volgende:
[..]
Eva. Die heb ik ook gezien geloof ik. Naam vergeten enzo..

Ik maak het wel weer goed bij moemoe door nog eens samen met haar te gaan zingen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:34 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Kom ik jullie gewoon twee mooie dames afleveren in de Zwarte Ruiter en dan onthoud je hun naam niet eens!?!?!!?!?!![]()

*opschrijft*quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:38 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik maak het wel weer goed bij moemoe door nog eens samen met haar te gaan zingen..
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |