ergens tussen paradise en dashboard vloog hij als een bat out of hell de nacht in....quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je em in de Thai Princess laten liggen?
Ja, ik ben thuis! Jammer dat je niet mee was naar Utrecht, was gezellig daarquote:
ze hadden ook nummers van The Damned op hun karaoke-playlistquote:Op zaterdag 1 december 2007 09:02 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik ben niet gegaan, had visite en het was zwaar kut weer om 20minuten door te fietsen voor 1 knuffel van moemoe.
Oeh The Damned.quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:59 schreef Tennessee het volgende:
[..]
ze hadden ook nummers van The Damned op hun karaoke-playlistweet niet of je van The Damned houdt, maar iig
Joy Divisionquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:35 schreef Tennessee het volgende:
[..]
én Joy Division ook trouwens... (was dat nou een sarcastische smiley of niet?)
Ik heb deze keer maar niet gezongen. Maar als ik het doe is het iets van Frank Sinatra of Dean Martinquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:34 schreef OldJeller het volgende:
Remlof, kan je zingen?
De enige wat jij in je hand en naar de mond bracht was geen microfoon maar een glas bier, of niet?
Waren er nog schöne mädchen?quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb deze keer maar niet gezongen. Maar als ik het doe is het iets van Frank Sinatra of Dean Martin
En ik maar op je wachten.quote:Op zaterdag 1 december 2007 09:02 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik ben niet gegaan, had visite en het was zwaar kut weer om 20minuten door te fietsen voor 1 knuffel van moemoe.
Je hebt me doorquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:56 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waren er nog schöne mädchen?
Daarom had je geen aandacht voor de karaoke en dus ook niet gezongen?
You did great!quote:Op zaterdag 1 december 2007 10:00 schreef DaMart het volgende:
Het was zeker gezelli en ik krijg geloof ik weer iets van een stem terug nadat ik met Moemoe Ironic heb lopen blèren.
Ga je gang, ik zal geen meet meer organiserenquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:31 schreef Tennessee het volgende:
Uhm, ik heb eigenlijk wel zin in nóg een karaoke-meet op korte termijn... Gisteravond heb ik geloof ik ook al zoiets tegen MoeMoe gezegd dus als MoeMoe er niet weer eentje wil organiseren binnenkort wil ik dat misschien wel zelf doen... Wie heeft er nog meer zin? ben zelf al begonnen met oefenen voorzover dat gaat zonder stem...
remlof dus alvast genoteerd als "zeker" voor de volgende karaoke-meet, ongeacht waar of wanneer...quote:
oww, kee, maar jullie komen wél toch dan?quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:59 schreef moemoe het volgende:
...
Ga je gang, ik zal geen meet meer organiseren.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:12 schreef Tennessee het volgende:
[..]
remlof dus alvast genoteerd als "zeker" voor de volgende karaoke-meet, ongeacht waar of wanneer...
Naar een karaoke bar gaan is een uitnodiging die ik zelden zal afslaan.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:12 schreef Tennessee het volgende:
[..]
oww, kee, maar jullie komen wél toch dan?
Voel je je weer wat beter?quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:51 schreef Q. het volgende:
Ik heb ook niet gezongen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |