quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
Dat doen je mannen niet een keer voor je?
quote:
Qutiequote:
Om wat minder controlfreak te wordenquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:12 schreef es70 het volgende:
[..]De therapie om me op een gesloten afdeling te krijgen ofzo
.
Dat gaat niet werkenquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Om wat minder controlfreak te worden
Daarom ook rustig afleren, zodat je niet sago wordt ervan hequote:Op vrijdag 30 november 2007 23:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken. Ik word daar heel chagrijnig van
.
Als ik er niet ben is het niet erg als iemand anders het doet, maar ik ben er altijdquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom ook rustig afleren, zodat je niet sago wordt ervan he
Als alles een beetje meezit ga ik in februari weer ff een weekendje wegquote:
Oeh, weer naar hetzelfde?quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Als alles een beetje meezit ga ik in februari weer ff een weekendje weg.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
En wat is het met moeders die omvallen de laatste tijd [afbeelding]
Uiteraardquote:
WSz.quote:
Ik hoor er even teveel in mijn omgeving (en de mijne ook al) met hart problemen. Nu belde er gisteren weer een vriendin dat haar moeder een hartaanval/infarct heeft gehad.quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2007 09:37 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Sjowhan. [afbeelding]
Zit je nu in je nieuwe appartement?
Oh, op die weg.quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoor er even teveel in mijn omgeving (en de mijne ook al) met hart problemen. Nu belde er gisteren weer een vriendin dat haar moeder een hartaanval/infarct heeft gehad.
staan alle meubels e.d. al wel op de juiste plek enzo?quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zometeen boodschappen doen en daarna hard aan de slag om alle spullen die nog in dozen staan op te ruimen.
Wil hiervoor dit weekend gebruiken
Dat wel, althans zover ik het ingericht heb.quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
staan alle meubels e.d. al wel op de juiste plek enzo?
Avondetenquote:
Heb ik al gehad vanmiddagquote:
Ik ben er eigenlijk vrij zeker van dat het avondeten gaat wordenquote:
Ja, straks, kip Madras met appel en ananasquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk vrij zeker van dat het avondeten gaat worden.
Over een half uurtje, boterhammen...quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, straks, kip Madras met appel en ananas
Hier ookquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Over een half uurtje, boterhammen...
Kom mee eten danquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Over een half uurtje, boterhammen...
Lekkere tijden zijn datquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hier ook
Strakjes naar de sporthal, het eerste kijken. Om 21.55 nog zelf een wedstrijd spelen![]()
Ananasquote:
Het ging toch iets met perzik wordenquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:00 schreef marcb1974 het volgende:
Doe ik er bij jou geen ananas in he, dat moet toch pas op het laatst
Couscous met gehaktballetjes en perzikquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Het ging toch iets met perzik worden.
Klinkt ook goedquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:13 schreef Ynske het volgende:
Risottorijst met champinonnensaus
Licht aangebrand is in het geval van aardappels al genoeg om het niet te vreten te makenquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:31 schreef mcDavid het volgende:
Godver ik heb mijn eten (licht) aan laten branden..
't was pasta met roomsaus. En dan die roomsaus. Heb er wel wat van gegeten maar echt lekker was het niet...quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Licht aangebrand is in het geval van aardappels al genoeg om het niet te vreten te maken [afbeelding].
quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
En straks moet je nog eens 25e extra betalen oid als belasting
quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
Dat zou zomaar per 1-1 kunnen zijn. Weer een nieuwe belasting van die kutcriminelen in den haag
Tjee, alweer een beetje jammer danquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
Die kans is dus aanwezig ja
Ik wacht rustig afquote:
Dat zékerquote:
Niet tijd voor een keer een andere stad?quote:Op zondag 2 december 2007 00:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zéker. Als het in februari niet lukt wordt het april en in augustus wil ik ook nog een keer
.
quote:Op zondag 2 december 2007 00:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet tijd voor een keer een andere stad?
Oke danquote:Op zondag 2 december 2007 11:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Het idee
.
Ben nog lang niet uitgekeken.
Goedebijnamiddag.
Best wel hequote:Op zondag 2 december 2007 12:26 schreef Ynske het volgende:
oi wat een ontzettend kutweer
wat voor loting?quote:
het ging om die 2 plaatjes die ik er bij postte, alleen zijn die niet helemaal te zien geloof ikquote:
Net niet neequote:Op zondag 2 december 2007 13:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
het ging om die 2 plaatjes die ik er bij postte, alleen zijn die niet helemaal te zien geloof ik
niet zo heel warm hier, voor de rest ben ik het wel met je eensquote:Op zondag 2 december 2007 14:53 schreef es70 het volgende:
Kloteweer... Maar binnen is het lekker warm.
quote:Zo f*cking warm dat ik hier alleen in een T-shirt zit, zal de overgang wel zijn.
Oh, ik heb nog wel iéts meer dan alleen een shirt aan hoorquote:
Lekker he dat winderige weer!quote:Op zondag 2 december 2007 14:53 schreef es70 het volgende:
Kloteweer... Maar binnen is het lekker warm [afbeelding].
Zo f*cking warm dat ik hier alleen in een T-shirt zit, zal de overgang wel zijn [afbeelding].
Ook een boel nuttigheid dusquote:Op zondag 2 december 2007 15:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lekker he dat winderige weer!
Ben hier alles aan het uitpakken en plaatsje geven. Goal is dat ik voordat ik ga maffen alles opgeruimd heb en plaatsje gegeven heb
Ben hard bezig, oude kleding weg, spullen die ik niet meer gebruik ook weg. Denk wel dat het gaat lukken jaquote:Op zondag 2 december 2007 15:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Ook een boel nuttigheid dus [afbeelding] . Gaat het lukken om je doel te halen [afbeelding].
Had je dat niet beter kunnen doen voordat je het inpaktequote:Op zondag 2 december 2007 17:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ben hard bezig, oude kleding weg, spullen die ik niet meer gebruik ook weg. Denk wel dat het gaat lukken ja
Had ik kunnen doen, enkel was de laatste dag behoorlijk hectisch en hebben we van 14-18u in 1 stuk doorgewerkt (schoonmaken van oude kamer, inpakken spullen enz.).quote:Op zondag 2 december 2007 17:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Had je dat niet beter kunnen doen voordat je het inpakte [afbeelding]. Of dat een raar vrouwenidee [afbeelding].
Aangezien ik 't netjes wil hebben hier, en makkelijk schoon te maken, moet ik vandaag 't wel afmaken.quote:Op zondag 2 december 2007 17:43 schreef Ynske het volgende:
Tof Sjowhan, en idd misschien wel handig om dat voor het inpakken gedaan te hebben.
Hier staan 1 1/2 jaar na dato nog dozen ingepakt. 1 ding scheelt. weet precies wat waarin zit en als ik daar iets van nodig heb is t snel gepakt.
Herkenbaar.quote:damn wat haat ik deze tijd van het jaar. allemaal gezellig samen voor de openhaard... en ik? alleen thuis zitten [afbeelding]
ik wil niet dat t zo'n smerig weer is, je kunt totaal niets anders dan binnen hangen, en goh raar he dat dan de muren op je afkomen.
achjah, nog eventjes en december is weer voorbij [afbeelding]
juist door die dozen is het hier netjesquote:Op zondag 2 december 2007 18:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Aangezien ik 't netjes wil hebben hier, en makkelijk schoon te maken, moet ik vandaag 't wel afmaken.
Dit ben ik aan mezelf verplicht
idd ook een 'alleen'-kerst... maar kan maar 1 kerstdag naar mijn ouders, andere moet ik werken. maar t er naar toe leven irriteert me alquote:[..]
Herkenbaar.
Sinds 5 jaar weer een 'alleen'-kerst. Ach, ik vermaak me wel bij mijn ouders (daar is het altijd wel gezellig) en maak er het beste van
Open haard: check (wel nep, maar het idee is hetzelfdequote:Op zondag 2 december 2007 17:43 schreef Ynske het volgende:
damn wat haat ik deze tijd van het jaar. allemaal gezellig samen voor de openhaard... en ik? alleen thuis zitten
ik wil niet dat t zo'n smerig weer is, je kunt totaal niets anders dan binnen hangen, en goh raar he dat dan de muren op je afkomen.
achjah, nog eventjes en december is weer voorbij
Eerste kerstdag nog geen plannen, tweede kerstdag naar Artis en Oud & Nieuw ook geen idee hierquote:Op zondag 2 december 2007 19:46 schreef qu63 het volgende:
Ik ben gewend om altijd op wintersport te zijn, dit zal de 4e keer in 22 jaar zijn dat ik niet aan het skiën of snowboarden ben. 2e Kerstdag ben ik wel alleen, pa & ma zijn weg en zusje is op vakantie, dus ga ik me proberen thuis te vermaken
Met een beetje pech mag ik ook gewoon mijn rondje lopen dan...quote:
quote:
Nee, ga ik niet redden, moet eerst werken.quote:
quote:Op zondag 2 december 2007 22:02 schreef mcDavid het volgende:
WTF DOET DIE VLIEG OP MIJN KAMER!
GA DOOD! HET IS FUCKING WINTER! [ afbeelding ], [ afbeelding ]!!
Zich verstoppen tegen de kou natuurlijkquote:Op zondag 2 december 2007 22:02 schreef mcDavid het volgende:
WTF DOET DIE VLIEG OP MIJN KAMER!
GA DOOD! HET IS FUCKING WINTER! [ afbeelding ], [ afbeelding ]!!
Bedoel je nu jezelfquote:Op zondag 2 december 2007 22:50 schreef Ynske het volgende:
heb een stomme kut in de aanbieding
wat begrijp je niet aan schoonmaken van een oven als daar aangekoekt spul in zit op de bodem
nee joh gewoon weer aanzetten en de boel goed laten verkoolen
nee! ik woon nog altijd in een studentenhuis, en dit is een stomme kut zonder opvoeding genoten te hebbenquote:
Voor ieder gebruik verderquote:Op zondag 2 december 2007 23:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee! ik woon nog altijd in een studentenhuis, en dit is een stomme kut zonder opvoeding genoten te hebben
helaas welquote:
Zijn er mensen die dat anders doen in een studentenhuis dan?quote:Op zondag 2 december 2007 23:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
helaas wel
maar t is iedere keer tzelfde gezeik
spullen van een ander uit de keuken gebruiken, niet afwassen, laten liggen, niet vragen
wasmachinedeur na gebruik niet dicht doen, voorkomt rottend water
doucheputje niet schoonmaken
wc niet schoon achterlaten
wcrol op? geen nieuwe ophangen
gezamelijke vriezer volproppen met 3 broden
producten van een ander plankje in de koeling zomaar gebruiken
koken en gasfornhuis/oven/aanrecht niet schoonmaken
etc
totdat die doos kwam was het idd altijd gewoon netjes en properquote:Op zondag 2 december 2007 23:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat anders doen in een studentenhuis dan?
Hoiquote:
Ik ga daar gemakshalve maar van uitquote:Op maandag 3 december 2007 08:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Hoe is het met Belgie, bestaat het land nog
quote:Op maandag 3 december 2007 08:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ga daar gemakshalve maar van uit![]()
Ik denk zelfs dat het momenteel beter gaat met België dan met mij.. en dat wil dan toch al iets zeggen
Bwa, het maandagochtendgevoel in het kwadraat. Niet echt geslapenquote:Op maandag 3 december 2007 09:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]dat klinkt niet echt positief. Wat is er?
Da's fijn om te horenquote:Op maandag 3 december 2007 09:09 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, ik leef nog
Hoiquote:Op maandag 3 december 2007 09:09 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, ik leef nog
Oeh, das heel irritant jaquote:Op maandag 3 december 2007 09:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bwa, het maandagochtendgevoel in het kwadraat. Niet echt geslapenWat kopzorgen en een man naast mij die ziek is.
Hierna nog twee maandagen werken en dan is het vakantiekwestie van mij aan iets op te trekken
Een serieuze verkoudheid en twee dagen geen stem gehad. Hij had vanmorgen een beetje stem en heeft dan maar besloten om les te gaan geven. Ik heb hem gek verklaardquote:Op maandag 3 december 2007 09:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, das heel irritant ja
Heeft hij een griepje?
Ja, de vakantie is al bijna, tijd om even te relaxen
Volgende week mag ik gaan reintegreren. Joepi!quote:
Nog een weekje thuis dus.quote:Op maandag 3 december 2007 10:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgende week mag ik gaan reintegreren. Joepi!
T is toch een vooruitgangquote:Op maandag 3 december 2007 10:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga er volgend jaar eens aan beginnenquote:Op maandag 3 december 2007 10:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oehquote:Op maandag 3 december 2007 21:25 schreef Sjowhan het volgende:
Heb van mijn werkgever een zwarte peugeot 207 meegekregen
te leen of te lease?quote:Op maandag 3 december 2007 21:25 schreef Sjowhan het volgende:
Heb van mijn werkgever een zwarte peugeot 207 meegekregen
Heb nog niets gedaanquote:Op maandag 3 december 2007 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh [afbeelding]
Hoe was je 1e dag?
Te leen helaasquote:
quote:Op maandag 3 december 2007 22:04 schreef Ynske het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
zo!
Lekker wel zo beginnenquote:Op maandag 3 december 2007 22:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb nog niets gedaan.
Moet eerst project krijgen, hoop dat 't snel komt wat thuis zitten is ook niets.
Ook telefoon meegekregen enzo. best tof.
Morgen lekker gaan studeren voor microsoft-examens
Dat zeker, maar niet echt geheel ideaal.quote:Op maandag 3 december 2007 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker wel zo beginnen [afbeelding]
Hoiquote:Op dinsdag 4 december 2007 08:05 schreef leonieke het volgende:
De ziektekiemen zijn nu officieel doorgegeven![]()
Vanavond misschien maar met z'n tweetjes naar de dokter.
Geen tijdquote:Op dinsdag 4 december 2007 08:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Doe je wel netjes thuis blijven dan?
Even goed uitzieken hoor
Hoezo geen tijdquote:Op dinsdag 4 december 2007 08:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Geen tijdIk zit tot volgende week dinsdag met gesprekken met studenten en die moeten er echt door. En dan moet elke pdt-student nog een persoonlijk examenrooster hebben.
Uitzieken zal voor 's nachts en tijdens het weekend zijn
Ja, dan wel jaquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:34 schreef leonieke het volgende:
Mja... Binnen 2.5 weken zal het wel lukken![]()
ik heb echt nu geen tijd... ik zit met deadlines die moeten gehaald worden volgens het examenreglement![]()
Morgen lekker een dagje rusten dan?quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:38 schreef Ynske het volgende:kan niet meer slikken
en heb een kop vol snot
voel me echt
mag nog 2 uurtjes blijven liggen en dan roept de plicht weer
morgenoverdag ff lekker niets doenquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen lekker een dagje rusten dan?
Ook jij voorzichtig met jezelf hequote:Op dinsdag 4 december 2007 10:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
morgenoverdag ff lekker niets doen
maar savonds wel ff naar t werk
gaat dan maar om een uurtje of 2
desnoods vrijdag maar weer plat
Altijd slecht nieuws natuurlijkquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:06 schreef marcb1974 het volgende:
En soms gaat het ook echt fout in belgie [afbeelding]
http://www.nu.nl/news/134(...)che_agente_dood.html
En dat doe je in deze SC?quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:28 schreef MisterEuro het volgende:
Een vraagje, beste mensen. Om te beginnen, ik ben Belg. Ik heb vandaag inkopen gedaan in Antwerpen, wat altijd gezellig is. Rijdt ik met de stadsbus (bij ons De Lijn) terug naar huis toe en passeerde ik de gemmente Berchem. Staan daar twee witte wagens met Nederlandse nummerplaat en op de zijkanten Rijkswaterstaat in lichtblauwe letters. Mijn vraag nu: Wat heeft het Nederlandse Rijkswaterstaat te zoeken in België.
Ik ook alweer een poosjequote:
quote:De vrouw zou geen kogelvrije vest gedragen hebben, de man wel.
quote:"De 21-jarige agente op de passagierszetel werd dodelijk geraakt aan het hoofd.
Als ik me iets minder brak zou voelen zou het nog iets lekkerder zijnquote:
In theorie welquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:17 schreef marcb1974 het volgende:
Dan zou je idd iets eerder naar bed kunnen gaan ja
'T is bijna weekendquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:30 schreef marcb1974 het volgende:
Als het 1 keer kan kan het echt vaker
Dit is geen kloon van mijquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:28 schreef MisterEuro het volgende:
Een vraagje, beste mensen. Om te beginnen, ik ben Belg. Ik heb vandaag inkopen gedaan in Antwerpen, wat altijd gezellig is. Rijdt ik met de stadsbus (bij ons De Lijn) terug naar huis toe en passeerde ik de gemmente Berchem. Staan daar twee witte wagens met Nederlandse nummerplaat en op de zijkanten Rijkswaterstaat in lichtblauwe letters. Mijn vraag nu: Wat heeft het Nederlandse Rijkswaterstaat te zoeken in België.
Oeh, das helemaal lekkerquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:36 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is bijna weekend, kan ik uitslapen
.
Vuurwerk.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:28 schreef MisterEuro het volgende:
Mijn vraag nu: Wat heeft het Nederlandse Rijkswaterstaat te zoeken in België.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, das helemaal lekker
En uitslapen, tot half 8 dan oid ?
Dan is het te hopen dat ze niet 'uit' spelenquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:40 schreef es70 het volgende:
[..]half 10 zo'n beetje
.
Arme Pat, Storm moet op zondag al om 9 uur voetballen en hij is leider van het team.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is het te hopen dat ze niet 'uit' spelen
Dat ze in haarlem moeten spelen oidquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:47 schreef es70 het volgende:
[..]Onderlinge competitie ofzo
.
Ik weiger er verder verstand van te krijgen.
Duhquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ze in haarlem moeten spelen oid
Ze spelen dus alleen maar op hun club tegen elkaar?quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Duh.
Zoveel snap ik er ook nog wel van dat ik weet wat een 'uit'wedstrijd is. In zijn geval betekend een 'uit'wedstrijd echter dat hij geen hesje aan hoeft, heeft niets met reistijd te maken verder.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze spelen dus alleen maar op hun club tegen elkaar?
Je weet het gewoon allemaalquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:04 schreef es70 het volgende:
[..]Da's het hele idee achter onderlinge competitie volgens mij
. Zie, ik heb er best verstand van
.
Damn. Voetbah
.
quote:
No wayquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:37 schreef marcb1974 het volgende:
Je kent de term, dus zal ook maar al te goed weten wat het is
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Hey allemaal !
Hey es, dat is lang geleden!
Hoiquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Hey allemaal !
Hey es, dat is lang geleden!
en het is zo simpelquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:17 schreef es70 het volgende:
[..]
No way.
Ik heb een echtgenoot die van voetbal houdt en bijzonder meeleeft, buiten (vooral veel) schuttingtaal heb ik die term dus weleens voorbij horen komen... Hij probeert het me niet meer uit te leggen.
Jij speelt gewoon even dom als hij het je uitlegt. Want je weet het natuurlijk al langquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:17 schreef es70 het volgende:
[..]
No way.
Ik heb een echtgenoot die van voetbal houdt en bijzonder meeleeft, buiten (vooral veel) schuttingtaal heb ik die term dus weleens voorbij horen komen... Hij probeert het me niet meer uit te leggen.
Bwa, nog niet echt beter, maar ik heb wel al hoestsiroop gehaald waardoor ik vannacht hopelijk wat beter ga slapenquote:
In theorie ga je je dan morgen zeker beter voelen jaquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bwa, nog niet echt beter, maar ik heb wel al hoestsiroop gehaald waardoor ik vannacht hopelijk wat beter ga slapen![]()
Als ik goed geslapen heb, zal ik me morgen sowieso ook wel wat beter voelen, hé
En een theorie is er toch vaak gewoon om uit te komen, hé?quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In theorie ga je je dan morgen zeker beter voelen ja
Vaak wel, maar of dat in belgie ook zo isquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
En een theorie is er toch vaak gewoon om uit te komen, hé?
Dat is toch morgen pas?quote:Op woensdag 5 december 2007 07:11 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen. Fijne Sint toegewenst aan één ieder.
Aftellen dusquote:Op woensdag 5 december 2007 07:52 schreef leonieke het volgende:
En mijn god, ik word alleen maar zieker... Nog drie dagen en het is weekend
Neehoor. Vandaag.quote:
Als het vandaag de 5e is, dan zal het morgen wel de 6e zijn.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:10 schreef leonieke het volgende:
Ja, de zesde toch?
Niet zo moeilijk doen hé, ik ben ziekquote:Op woensdag 5 december 2007 09:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als het vandaag de 5e is, dan zal het morgen wel de 6e zijn.
Sorry mevrouw Leo. Wat heb je?quote:Op woensdag 5 december 2007 09:25 schreef leonieke het volgende:
Niet zo moeilijk doen hé, ik ben ziek
Heb je rond kerst/o&n nog vrij?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:11 schreef Kuukske het volgende:
Zucht, ik ben ontzettend toe aan vakantie.
Gezellig tochquote:Op woensdag 5 december 2007 12:26 schreef Pheno het volgende:
Volgende week weer eens een keer naar het ziekenhuis, huisarts weet niet wat ie met me aan moet
Weten ze iig wat het isquote:Op woensdag 5 december 2007 12:36 schreef Ynske het volgende:bijholteontstekingen
antibiotikakuurtje en verplicht thuisblijven. iig morgen.
Had wel al een vermoedenquote:
had een dienst overgenomen zaterdag en daar zitten ze nu mee in de maag. achjah we zien vrijdag wel weer of ik zaterdag kan gaan werkenquote:Op woensdag 5 december 2007 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
Shit happens hoor, ze hebben maar even niet moeilijk te doen
Doe eens even rustig he, je krijgt niet voor niets 'huisarrest'quote:Op woensdag 5 december 2007 13:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
had een dienst overgenomen zaterdag en daar zitten ze nu mee in de maag. achjah we zien vrijdag wel weer of ik zaterdag kan gaan werken
quote:Op woensdag 5 december 2007 13:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe eens even rustig he, je krijgt niet voor niets 'huisarrest'
Nee, we blijven lekker thuis.quote:
Goed zo, heb je je iig rustig gehoudenquote:Op woensdag 5 december 2007 16:23 schreef Ynske het volgende:
oef
net ff wat geslapen, heb me nu een dikke kop, waar je niet vrolijk van word
@marc ben je nog naar Blijdorp geweest?
hoe krijg je t voor mekaar?quote:Op woensdag 5 december 2007 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
Godver, 95% van mijn foto's weer onscherp
als ik buiten geweest be voel ik me altijd een stuk beter zodat ik mezelf overschatquote:Op woensdag 5 december 2007 16:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed zo, heb je je iig rustig gehouden
mindrzquote:Yep, maar was redelijk vochtig zeg maar
Sluitertijden van 1/10 etcquote:
Dat kan helaas niet altijd, nu toch even de rust pakkenquote:als ik buiten geweest be voel ik me altijd een stuk beter zodat ik mezelf overschat
voel me nu zeg maar
K was goed nat toen ik thuis kwamquote:mindrz
In wat voor opzicht?quote:Op donderdag 6 december 2007 10:14 schreef marcb1974 het volgende:
Asociale kut collega's vooral
Achterbaks, proberen andere collega's te dwarsbomen, dom lawaai maken, lachen zo van zie mij eens leuk zijn en dan sorry zeggen voor het lawaai, gewoon weg dom zijn,en dus grove fouten maken, en dan beweren dat niemand je ooit wat verteld of laat weten (terwijl de leesbevestigingen van de email er zijn) etc etcquote:
T is ook al te lang zoquote:Op donderdag 6 december 2007 11:14 schreef Kuukske het volgende:
Bah, balen marc.
quote:
Geen leidinggevenden die er iets aan doen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |