quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
Dat doen je mannen niet een keer voor je?
quote:
Qutiequote:
Om wat minder controlfreak te wordenquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:12 schreef es70 het volgende:
[..]De therapie om me op een gesloten afdeling te krijgen ofzo
.
Dat gaat niet werkenquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Om wat minder controlfreak te worden
Daarom ook rustig afleren, zodat je niet sago wordt ervan hequote:Op vrijdag 30 november 2007 23:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken. Ik word daar heel chagrijnig van
.
Als ik er niet ben is het niet erg als iemand anders het doet, maar ik ben er altijdquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom ook rustig afleren, zodat je niet sago wordt ervan he
Als alles een beetje meezit ga ik in februari weer ff een weekendje wegquote:
Oeh, weer naar hetzelfde?quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Als alles een beetje meezit ga ik in februari weer ff een weekendje weg.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
En wat is het met moeders die omvallen de laatste tijd [afbeelding]
Uiteraardquote:
WSz.quote:
Ik hoor er even teveel in mijn omgeving (en de mijne ook al) met hart problemen. Nu belde er gisteren weer een vriendin dat haar moeder een hartaanval/infarct heeft gehad.quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2007 09:37 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Sjowhan. [afbeelding]
Zit je nu in je nieuwe appartement?
Oh, op die weg.quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoor er even teveel in mijn omgeving (en de mijne ook al) met hart problemen. Nu belde er gisteren weer een vriendin dat haar moeder een hartaanval/infarct heeft gehad.
staan alle meubels e.d. al wel op de juiste plek enzo?quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zometeen boodschappen doen en daarna hard aan de slag om alle spullen die nog in dozen staan op te ruimen.
Wil hiervoor dit weekend gebruiken
Dat wel, althans zover ik het ingericht heb.quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
staan alle meubels e.d. al wel op de juiste plek enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |