quote:
Zal wel ergens anders over gaanquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:55 schreef RayMania het volgende:
Heb je Nelisse nog in je team, Vaduz?
Mooi mooiquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, die heb ik. Maar die heeft de hele top 5 wel. Toch loop ik dan uit op m'n achtervolgers.
Dat is zó Haagsquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:01 schreef Damzkieee het volgende:
Spreekkorenover de tegenstander bij 6-0 voor
quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
Haags? Wanneer heeft ADO met 6-0 voorgestaan?
Leo moet eens gaan verslaan wat hij ziet in plaats van wat hij vindt.quote:
Ik vond het ook een slap duikjequote:Op vrijdag 30 november 2007 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Grandel zat wel geniaal te jumpen.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:57 schreef Pritt het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat er vrij binnenkort een rode kaart gaat vallen.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:57 schreef Pritt het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat er vrij binnenkort een rode kaart gaat vallen.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:52 schreef Schimpie het volgende:
Ik verwacht anders een heus spektakelstuk, let maar op.
Mario ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:12 schreef Bayswater het volgende:
Gewoon 1 been op de bal.
Leuk die naamgrapjesquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:13 schreef RayMania het volgende:
Fred zit ook wat grimmig op de bank zeg.
Roda had/heeft dat ookquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:20 schreef Damzkieee het volgende:
DIe hondepootjes bij Westerveld op zn shirt![]()
Ik vind Leo maar een Driest mannetjequote:Op vrijdag 30 november 2007 22:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe bedoel je vrijdag oersaaie speeldag? Het spel van beide kanten is werkelijk een verademing.... Utrecht supporters die weer wat te vieren hebben en vrolijk de polonaise doen....Utrecht die zeer geflatteerd voor staat.....Zien jullie dit ware spektakelstuk wel in de rest van Europa?
RTL ben ik hier dus écht dankbaar voorEn Leo ook niet te vergeten
Sjakie bedoelde natuurlijk zaterdagavond zuipavondquote:Sjaak Polak, die sinds de invoering van de vrijdagwedstrijd voor Sparta speelt, heeft een simpele oplossing voor het probleem. ,,We moeten tegen FC Utrecht gewoon net doen alsof het zaterdagavond is. Misschien helpt dat. Dat syndroom moet eruit, want anders halen we geen punten meer."
quote:Wanneer Polak zelf niet hoeft te voetballen, kijkt hij altijd op vrijdag naar de live-uitzending van RTL. De Spartaan is ook niet te spreken over het niveau. ,,NAC - Roda JC was niet om aan te zien. Elke pass over vijf meter werd onderschept. Dat is voor de neutrale kijker gewoon niet leuk meer. NEC - Heracles van een week eerder was ook niet om over naar huis te schrijven."
quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:25 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Sjakie bedoelde natuurlijk zaterdagavond zuipavond
[..]
![]()
Tjsa....quote:Ik vond en vind Lindenberg een overschatte, luie, als een pupil voetballende (daarmee bedoel ik onhandig en met teveel risico en domme overtredingen zoals in de UEFA-cup voor Ajax en dat ondanks zijn leeftijd), overbetaalde, typisch Noord-Hollandse pseudo arrogante en ivm het aantrekken van Boukhari als linkshalf totaal overbodige kudtvoetballer.
en terecht. en tsja.. Olaf moet gewoon terug naar de Graafschap..quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:37 schreef Pritt het volgende:
Haha natuurlijk gaat Johan Slot weer eens aanpakken.
Hij moet gewoon van de velden af.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:39 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Olaf moet gewoon terug naar de Graafschap..
Volgens mij wordt dat momenteel door de supporters van Sparta al geregeld.quote:
Check ook even het logo wat er boven hangt. Daarom moest hij huilen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 04:45 schreef Fides het volgende:
Waarom moest Boukhari huilen? (zie het aan zijn rode ogen op de foto)
Begrijpelijk bij een flinke oorwassing jaquote:Schenkel weigerde invalbeurt bij Sparta
Danny Schenkel was vrijdagavond geen geliefde speler in het keurkorps van Sparta-trainer Adri van Tiggelen. De verdediger kreeg de opdracht om in te vallen tijdens de zware verliespartij tegen FC Utrecht (7-1), maar weigerde dit te doen.
Van Tiggelen was totaal niet te spreken over het gedrag van zijn selectiespeler: "Een regelrechte schande. "Schenkel heeft mij en de spelersgroep veel uit te leggen tijdens het aankomende gesprek," sprak de oefenmeester van de Rotterdammers tegenover RTV Rijnmond.
De 29-jarige Schenkel werd als één van de steunpilaren in de defensie van Sparta gezien, maar was ruim een maand afwezig door blessures. Met 131 wedstrijden in het eerste elftal van de Rotterdammers is hij één van de ervaren krachten in de selectie van de hekkensluiter.
Dit soort dingen gebeuren in een emotie en bij een 6-1 of 7-1 moet je niet teveel waarde aan dit soort dingen hechten. Gewoon die hele avond zsm vergeten is het beste.quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Begrijpelijk bij een flinke oorwassing ja.
dat ie maar snel op mag zoutenquote:
Modric lijkt me wel een geschikte opvolger.quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Modric lijkt me wel een geschikte opvolger.
geen fan, da's nog best netjes uitgedruktquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
Geen fan? Ik had em laten beginnen.
Voor de mensen die aan het werk zijnquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:34 schreef rubbereend het volgende:
fijn dat je alles even herhaalt Paul
klopt tochquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:41 schreef Schimpie het volgende:
Kut commentator net alsof roda minder fel begonnen is.
Die idioot staat iedere week in de basis en bakt er nooit wat van.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:47 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
is schimpie een beetje op z'n teentjes getrapt?
Hij had gewoon in 1 keer moeten rammen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:06 schreef Silenus het volgende:
Godverdomme Saeijs stomme imbeciel, schiet die bal er toch in!
Idd, ach psv mag ook weleens verliezen hahaquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:11 schreef TornadoDK het volgende:
Wat een kansen als Roda ze blijft missen dan gaat ie er aan de andere kant wel een keer in.
Roda JC speelt zelf ook best goed hoor, dat speelt ook wel meequote:Op vrijdag 7 december 2007 21:18 schreef Soul79 het volgende:
Het had al 0-5 moeten zijn![]()
Wat is er met PSV aan de hand zeg
Agh farfan, meeuwis, maakt het uitquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:17 schreef VoreG het volgende:
Godver zul je zien dat die Farfan straks in de 45+2e minuut die bal erin pist..
Dat is waar, ze combineren prima moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:19 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Roda JC speelt zelf ook best goed hoor, dat speelt ook wel mee![]()
Maar inderdaad, PSV speelt niet goed...
Gehuild.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:21 schreef RayMania het volgende:
* RayMania zet Guus Marcel Meeuwis op.
Er worden tranen gelachen gehuilt.
goed voor je dat je uit de kast komtquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:21 schreef Silenus het volgende:
Ik zit hier met een erectie voor de tv!
Inderdaad een mooi spandoek van Frits Philips.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:21 schreef Silenus het volgende:
Hahaquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:21 schreef Silenus het volgende:
Vorig jaar uit bij NEC was ook zo'n heerlijke wedstrijd.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:22 schreef venomsnake het volgende:
Heb zelden PSV zo weggespeeld zien worden.
Roda speelt natuurlijk ook uitstekend. Hadden er alleen meer moeten maken.
Ik heb toen echt samen met m'n maat de hele avond van geluk staan dansen voor ons planetvoetbal-computertje. Om de dag erna Ajax alles te zien verneuken in Waalwijk.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:25 schreef twi het volgende:
[..]
Vorig jaar uit bij NEC was ook zo'n heerlijke wedstrijd.
Die man is een meester in elftallen finaal naar de klote helpen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:28 schreef BigFire het volgende:
kan ook nooit goed blijven gaan met Wouters aan het roer
quote:
Hoe kom je daar nou weer bij????????????????????????????quote:
Ja kloptquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:33 schreef twi het volgende:
[..]
Reken je maar niet rijk. Ajax weet dit soort dingen helaas vaker te verprutsen.
Daar hoeven we niet eens moeite voor te doen hoorquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik krijg hem nog wel weer een keer terug.
Laten we t hopen!quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:33 schreef twi het volgende:
[..]
Reken je maar niet rijk. Ajax weet dit soort dingen helaas vaker te verprutsen.
Nu ga ik erop loeren natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik krijg hem nog wel weer een keer terug.
en Willem II, Sparta, VVV, kortom iedereen die Amsterdam welgezind is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |