Roda JC speelt zelf ook best goed hoor, dat speelt ook wel meequote:Op vrijdag 7 december 2007 21:18 schreef Soul79 het volgende:
Het had al 0-5 moeten zijn![]()
Wat is er met PSV aan de hand zeg
Agh farfan, meeuwis, maakt het uitquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:17 schreef VoreG het volgende:
Godver zul je zien dat die Farfan straks in de 45+2e minuut die bal erin pist..
Dat is waar, ze combineren prima moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:19 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Roda JC speelt zelf ook best goed hoor, dat speelt ook wel mee![]()
Maar inderdaad, PSV speelt niet goed...
Gehuild.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:21 schreef RayMania het volgende:
* RayMania zet Guus Marcel Meeuwis op.
Er worden tranen gelachen gehuilt.
goed voor je dat je uit de kast komtquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:21 schreef Silenus het volgende:
Ik zit hier met een erectie voor de tv!
Inderdaad een mooi spandoek van Frits Philips.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:21 schreef Silenus het volgende:
Hahaquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:21 schreef Silenus het volgende:
Vorig jaar uit bij NEC was ook zo'n heerlijke wedstrijd.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:22 schreef venomsnake het volgende:
Heb zelden PSV zo weggespeeld zien worden.
Roda speelt natuurlijk ook uitstekend. Hadden er alleen meer moeten maken.
Ik heb toen echt samen met m'n maat de hele avond van geluk staan dansen voor ons planetvoetbal-computertje. Om de dag erna Ajax alles te zien verneuken in Waalwijk.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:25 schreef twi het volgende:
[..]
Vorig jaar uit bij NEC was ook zo'n heerlijke wedstrijd.
Die man is een meester in elftallen finaal naar de klote helpen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:28 schreef BigFire het volgende:
kan ook nooit goed blijven gaan met Wouters aan het roer
quote:
Hoe kom je daar nou weer bij????????????????????????????quote:
Ja kloptquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:33 schreef twi het volgende:
[..]
Reken je maar niet rijk. Ajax weet dit soort dingen helaas vaker te verprutsen.
Daar hoeven we niet eens moeite voor te doen hoorquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik krijg hem nog wel weer een keer terug.
Laten we t hopen!quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:33 schreef twi het volgende:
[..]
Reken je maar niet rijk. Ajax weet dit soort dingen helaas vaker te verprutsen.
Nu ga ik erop loeren natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik krijg hem nog wel weer een keer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |