quote:
Zal wel ergens anders over gaanquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:55 schreef RayMania het volgende:
Heb je Nelisse nog in je team, Vaduz?
Mooi mooiquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, die heb ik. Maar die heeft de hele top 5 wel. Toch loop ik dan uit op m'n achtervolgers.
Dat is zó Haagsquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:01 schreef Damzkieee het volgende:
Spreekkorenover de tegenstander bij 6-0 voor
quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
Haags? Wanneer heeft ADO met 6-0 voorgestaan?
Leo moet eens gaan verslaan wat hij ziet in plaats van wat hij vindt.quote:
Ik vond het ook een slap duikjequote:Op vrijdag 30 november 2007 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Grandel zat wel geniaal te jumpen.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:57 schreef Pritt het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat er vrij binnenkort een rode kaart gaat vallen.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:57 schreef Pritt het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat er vrij binnenkort een rode kaart gaat vallen.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:52 schreef Schimpie het volgende:
Ik verwacht anders een heus spektakelstuk, let maar op.
Mario ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:12 schreef Bayswater het volgende:
Gewoon 1 been op de bal.
Leuk die naamgrapjesquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:13 schreef RayMania het volgende:
Fred zit ook wat grimmig op de bank zeg.
Roda had/heeft dat ookquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:20 schreef Damzkieee het volgende:
DIe hondepootjes bij Westerveld op zn shirt![]()
Ik vind Leo maar een Driest mannetjequote:Op vrijdag 30 november 2007 22:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe bedoel je vrijdag oersaaie speeldag? Het spel van beide kanten is werkelijk een verademing.... Utrecht supporters die weer wat te vieren hebben en vrolijk de polonaise doen....Utrecht die zeer geflatteerd voor staat.....Zien jullie dit ware spektakelstuk wel in de rest van Europa?
RTL ben ik hier dus écht dankbaar voorEn Leo ook niet te vergeten
Sjakie bedoelde natuurlijk zaterdagavond zuipavondquote:Sjaak Polak, die sinds de invoering van de vrijdagwedstrijd voor Sparta speelt, heeft een simpele oplossing voor het probleem. ,,We moeten tegen FC Utrecht gewoon net doen alsof het zaterdagavond is. Misschien helpt dat. Dat syndroom moet eruit, want anders halen we geen punten meer."
quote:Wanneer Polak zelf niet hoeft te voetballen, kijkt hij altijd op vrijdag naar de live-uitzending van RTL. De Spartaan is ook niet te spreken over het niveau. ,,NAC - Roda JC was niet om aan te zien. Elke pass over vijf meter werd onderschept. Dat is voor de neutrale kijker gewoon niet leuk meer. NEC - Heracles van een week eerder was ook niet om over naar huis te schrijven."
quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:25 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Sjakie bedoelde natuurlijk zaterdagavond zuipavond
[..]
![]()
Tjsa....quote:Ik vond en vind Lindenberg een overschatte, luie, als een pupil voetballende (daarmee bedoel ik onhandig en met teveel risico en domme overtredingen zoals in de UEFA-cup voor Ajax en dat ondanks zijn leeftijd), overbetaalde, typisch Noord-Hollandse pseudo arrogante en ivm het aantrekken van Boukhari als linkshalf totaal overbodige kudtvoetballer.
en terecht. en tsja.. Olaf moet gewoon terug naar de Graafschap..quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:37 schreef Pritt het volgende:
Haha natuurlijk gaat Johan Slot weer eens aanpakken.
Hij moet gewoon van de velden af.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:39 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Olaf moet gewoon terug naar de Graafschap..
Volgens mij wordt dat momenteel door de supporters van Sparta al geregeld.quote:
Check ook even het logo wat er boven hangt. Daarom moest hij huilen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 04:45 schreef Fides het volgende:
Waarom moest Boukhari huilen? (zie het aan zijn rode ogen op de foto)
Begrijpelijk bij een flinke oorwassing jaquote:Schenkel weigerde invalbeurt bij Sparta
Danny Schenkel was vrijdagavond geen geliefde speler in het keurkorps van Sparta-trainer Adri van Tiggelen. De verdediger kreeg de opdracht om in te vallen tijdens de zware verliespartij tegen FC Utrecht (7-1), maar weigerde dit te doen.
Van Tiggelen was totaal niet te spreken over het gedrag van zijn selectiespeler: "Een regelrechte schande. "Schenkel heeft mij en de spelersgroep veel uit te leggen tijdens het aankomende gesprek," sprak de oefenmeester van de Rotterdammers tegenover RTV Rijnmond.
De 29-jarige Schenkel werd als één van de steunpilaren in de defensie van Sparta gezien, maar was ruim een maand afwezig door blessures. Met 131 wedstrijden in het eerste elftal van de Rotterdammers is hij één van de ervaren krachten in de selectie van de hekkensluiter.
Dit soort dingen gebeuren in een emotie en bij een 6-1 of 7-1 moet je niet teveel waarde aan dit soort dingen hechten. Gewoon die hele avond zsm vergeten is het beste.quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Begrijpelijk bij een flinke oorwassing ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |