Niks mis met deze TT hoor, we wachten toch ook op haar vertrek?quote:
Ik vind het wel aardig. En het is weer eens wat anders in De Kooi.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:51 schreef Marietje_34 het volgende:
streamers maar weer op mute.. Is nix eindelijk weg, zitten we nog steeds in het gezang.
Het is jammer dat die zendertjes niet geschikt zijn voor zang en piano. Met betere microfoons en directe geluidsverbinding (kabels) zou het zoveel beter klinken.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:53 schreef schatje het volgende:
Ik vind het niet om aan te horen. Kortom, mute.
Ben bang dat dat inderdaad scheelt.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is jammer dat die zendertjes niet geschikt zijn voor zang en piano. Met betere microfoons en directe geluidsverbinding (kabels) zou het zoveel beter klinken.
Heeft Lieke hier nou een sigaret tussen haar vingers????quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:54 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind de muziek persoonlijk niks.
Weeehooohhhwiiiieoooohhhh
welnee het mist toch alle passie............het is drie keer Nix en het zal nooit Nix wordenquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is jammer dat die zendertjes niet geschikt zijn voor zang en piano. Met betere microfoons en directe geluidsverbinding (kabels) zou het zoveel beter klinken.
Dat heb je goed gezien, pittig goedje.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:00 schreef Dark het volgende:
Heeft Brian ook al aan die oranjecreme gezeten?
Hij lijkt wel een winterpeen!
Dat was niet te voorzienquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:01 schreef ericahysterica het volgende:
jammer voor Rob dat zijn publiek een andere smaak heeft ..............
Hij ziet er wel lief uitquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:00 schreef Dark het volgende:
Heeft Brian ook al aan die oranjecreme gezeten?
Hij lijkt wel een winterpeen!
De zanger is de zangleraar van de nono die gisteren de camera aan gort sloeg en de pianist is Hein Hoogendoorn.( nooit van gehoord)quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:59 schreef maril het volgende:
Op een of andere manier komen die 2 mij wel bekend voor, wie zijn het?
klopt...quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik heb mij zelf het nooit aangedaan om naar Dennis te luisteren dus ken ik ze kennelijk van elders.vooral de zangerquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
De zanger is de zangleraar van de nono die gisteren de camera aan gort sloeg en de pianist is Hein Hoogendoorn.( nooit van gehoord)
Dat bevalt mij ook primaquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:04 schreef HellFreez het volgende:
Wat een fucking teringherrie zeg. Gaat op mute totdat die gast weg is.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:05 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt...
ook zal de ruimte waarin dit gezongen en gespeeld worden geen beste akoestiek hebben
Ik hou er wel van
Ik zat 'm al te zoeken op YouTube, maar daar staat ie niet op helaas.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:06 schreef Dark het volgende:
Me mes, me mes, waar laat ik nou me mes
Zeg snap ie dat nou, me mes
Zeg waar is me mes
Ik raak door die meid me kop steeds kwijt
Oh niemand de deur uit, niemand de deur uit,
niemand de deur uit
Waar is me mes
He figaro, wordt nou niet kwaad
He figaro, kijk waar je staat
Kijk figaro hier, kijk figaro daar
Kijk figaro zus, kijk figaro zo
Kijk nou toch goed, vlak voor je toet
En laat je niet foppen, hij ligt voor je doppen
En als je 't niet opraapt, laat je 't maar leggen
Dan mot je maar weten, wat er van komt
Sok op me kop, sok op me kop, sok op me kop
Parodie Figaro van Dorus - Speciaal voor Brian
Heb je hier wat aan?quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:05 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb mij zelf het nooit aangedaan om naar Dennis te luisteren dus ken ik ze kennelijk van elders.vooral de zanger
Dat besef straalt er idd vanaf!quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het wordt Brian duidelijk dat Nadia liefst vanavond nog vertrekt ......... Einde van zijn tijdperk !
nou voor een 5e rangsartiest is hij heul niet slechtquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:11 schreef maril het volgende:
Man heeft een goede stem , maar het geluid is niet goed.
Het ziet er wel uit als een echte kerel.....nee ik ben ook geen Brain fanquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:03 schreef Varen het volgende:
[..]
Hij ziet er wel lief uit![]()
Nee, ik ben niet echt een Brian Fan.
[ afbeelding ]
lalalalalalalaladikworietadikworita
nou vooruit zal ik hem voor jou aanvragen dan?quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:19 schreef maril het volgende:
Ik ben echt zo"n operette/operakut dus als hij nu Dein ist mein ganzes hertz zingt, kan hij niet meer stuk bij mij.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb er ook nog een van Hein![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:20 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou vooruit zal ik hem voor jou aanvragen dan?
[ afbeelding ]
Ja van Rudolph Schock (king)quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:19 schreef maril het volgende:
Ik ben echt zo"n operette/operakut dus als hij nu Dein ist mein ganzes hertz zingt, kan hij niet meer stuk bij mij.
Wie wist dat niet dan?quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:21 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp niet dat iemand die klassiek geschoold is niet weet dat het nummer "La donna et mobilé "van Verdi is. het zal wel aan mij liggen.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:21 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp niet dat iemand die klassiek geschoold is niet weet dat het nummer "La donna et mobilé "van Verdi is. het zal wel aan mij liggen.
Rob, de zangleraar.quote:
Jemig.quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:24 schreef yellowfirst het volgende:
"Als je zonder bladmuziek kunt spelen,is dat een kwestie van motoriek." aldus de muziekkenner Brian
ze zat net nog innig met ricardo hoorquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:24 schreef blomst het volgende:
Nadia al weg, ik zie haar niet.
Ik lig helemaal in een deuk om dit gesprek.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:24 schreef yellowfirst het volgende:
"Als je zonder bladmuziek kunt spelen,is dat een kwestie van motoriek." aldus de muziekkenner Brian
Ik hou deze achter de hand als Robie boy het niet doetquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsje.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=ejnXbmQbtoA
Ik heb er veel van opgestoken, maar niet van muziek, maar wel dat Brian een eindeloze ouwehoer is.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lig helemaal in een deuk om dit gesprek.
alleen als er lekker rijnwijn is en anders blijf ik liever thuis en luister naar het zwoele stemgeluid van ene Rob kwelende in zeer slechte akoestiek maar zoooooooo puur voel je licht en voel je zwoellllllllllllllllllquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:26 schreef DrsH het volgende:
Kom je vanavond nog naar Im Weissen Rossel Am Wolfgang See
[ afbeelding ]
Hij doet het niet echt lekker op de fotoquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]
zijn neef is het spook van de operaquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Rob heeft ook familie![]()
[ afbeelding ]
Ik zet het geluid alleen aan als ik zie dat hij uitgezongen is om iets op te steken van de muziekkennis van St. Brian.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:28 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
alleen als er lekker rijnwijn is en anders blijf ik liever thuis en luister naar het zwoele stemgeluid van ene Rob kwelende in zeer slechte akoestiek maar zoooooooo puur voel je licht en voel je zwoellllllllllllllllll
Als Huub er zou staan, dan zou ik dat nog begrijpen, maar een totaal a-muzikale Brian.........quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:29 schreef 2live het volgende:
Gaat Brian zo meezingen of probeert hij het muziekstuk uit zijn hoofd te leren?
Hij pakt zo zijn gitaar, ik zweer hetquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:30 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Als Huub er zou staan, dan zou ik dat nog begrijpen, maar een totaal a-muzikale Brian.........
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik probeer naar de tekst te luisteren Zou de tekst kunnen zijn van een briefje dat Dennis aan Nadia heeft gestuurd.
Die rol speelde Rob toch ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:30 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
zijn neef is het spook van de opera
is er kapot van.............quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het publiek .....
[ afbeelding ]
Dona nobis pacem zou wel een goeie zijn voor Brian, om te leren.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zet het geluid alleen aan als ik zie dat hij uitgezongen is om iets op te steken van de muziekkennis van St. Brian.
Kwam Brooke er in voor dan?quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik probeer naar de tekst te luisteren Zou de tekst kunnen zijn van een briefje dat Dennis aan Nadia heeft gestuurd.
hij was toch nog met het dorp bezig..............met slagerij j van der vennnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:33 schreef Dark het volgende:
[..]
Dona nobis pacem zou wel een goeie zijn voor Brian, om te leren.
Ter vergelijking...........quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:33 schreef Disana het volgende:
Nessun Dorma, ik hoop dat hij het een beetje redelijk doet.
Heeft dat iets met slaap te maken (ben daar niet zo in thuisquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:33 schreef Disana het volgende:
Nessun Dorma, ik hoop dat hij het een beetje redelijk doet.
Jaap moest zich gedragen, anders moest hij naar kantoor of fietsenquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:34 schreef yellowfirst het volgende:
Jaap: "Heb je niks anders?"
jaha Brooke het kind met het pc hooftquote:
Het hoedje heeft hij al, nu nog de stem!quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:35 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hij was toch nog met het dorp bezig..............met slagerij j van der vennnnnnnnnnnnnnnnnn
Precies (Frans: dormir). Niemand zal slapen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heeft dat iets met slaap te maken (ben daar niet zo in thuis)
Ik zou graag een keer zijn zak er af willen trekkenquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:35 schreef DrsH het volgende:
Ik zou hem graag een keer op trekzak begeleiden
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:38 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik zou graag een keer zijn zak er af willen trekken. Verschrikkelijk wat een takke herrie weer in dat hok. Daar blijf je toch niet naar luisteren
Echte muziekkenners dus, vrienden van Brian I presume?quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:37 schreef ericahysterica het volgende:
Zo hey..ik heb kippenvel, wat mooi !!!!
bron Vol
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:39 schreef Dark het volgende:
Veel Brian in beeld bij My Way!
Ik deed het met glas en doucheslang..........
Die heb ik vaker gehoord, van Frankie de maffia Sinatra en Leen elleboogje Huizer.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:37 schreef maril het volgende:
And now the end is ...
Ja, zoietsquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:40 schreef ThomasSlayer het volgende:
Deze avond was waarschijnlijk geplanned voor die 1ne die nu weg is.
Uh, dingus of zo.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:41 schreef mootie het volgende:
Zitten ze nu allemaal net te doen alsof het prachtig is? Het is klassiek, dus we horen het mooi te vinden?
Oeh, lekker gemeen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:41 schreef ThomasSlayer het volgende:
Welkom trouwens Dennis.
verbijt je je al?
Zoudiemeelezenquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:41 schreef ThomasSlayer het volgende:
Welkom trouwens Dennis.
verbijt je je al?
zeker weten..........als hij maar iets meer tijd had gehadquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:43 schreef ThomasSlayer het volgende:
Morgen gaat dennis ook posten.
Morgen.
Ik vind de versie van Petula Clark goed, btw hij mag ook iets zingen van JCsuperstar.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die heb ik vaker gehoord, van Frankie de maffia Sinatra en Leen elleboogje Huizer.
Of overmorgen.........quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:43 schreef ThomasSlayer het volgende:
Morgen.
Sowieso 100%, komt ie lekker meeknallen en zijn ding doen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:43 schreef ThomasSlayer het volgende:
Morgen.
Deze dus.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind ik ook. En ik ken het, maar weet niet wat het is
of dezequote:Op vrijdag 30 november 2007 21:42 schreef Borga het volgende:
Doe mij deze maar
http://www.youtube.com/watch?v=he2XSjpAg8s
thx dreamboy geweldige samenwerkingquote:
Goed van jouquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze dus.
http://www.youtube.com/watch?v=LqR-TGaGRE8
Dat kun jij nooit 100% zeker wetenquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:43 schreef ThomasSlayer het volgende:
Morgen.
Nee die begint pas als de batterijen op zijnquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:46 schreef mootie het volgende:
Nog even een pluspuntje van Selene, tenminste geen meisje wat na 2 dagen gaat janken dat ze de sex zo vreselijk mist.
en bellen, voor wat tipsquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat kun jij nooit 100% zeker weten![]()
Dat weet ie zelf nog niet eens zeker, hij gaat daar NU over nadenken.![]()
![]()
The Beauty and the Nerd?quote:
Huub: Heb je het gevolgd?quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:49 schreef Varen het volgende:
Het gesprek loopt niet echt soepeltjes.
Rob heeft het ontslag op internet gezien, de volgende dag
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit komt direkt uit een griezelfilm.
Ja, een seconde verder in de scene zet Lieke haar tanden in dat nekjequote:Op vrijdag 30 november 2007 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit komt direkt uit een griezelfilm.
Ik word sowieso kriegel van dat gepluk van ne met Selene.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:46 schreef ericahysterica het volgende:
wat zit die lieke toch eng klef die schouders van selene te masseren
Selene zit zelf ook boven op iedereen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:52 schreef maril het volgende:
[..]
Ik word sowieso kriegel van dat gepluk van ne met Selene.
Warempel, die heb ik tijdens de hele performance niet gezien. Goede TT daarom ,baai de wee..quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat we vanavond al afscheid kunnen nemen van Naad, als Amanda een beetje op tijd terug is.
ja van mijn dochter heb ik nooit vernomen dat dit tegenwoordig het gebruikelijke omgangspatroon is dat geklef etcquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:52 schreef maril het volgende:
[..]
Ik word sowieso kriegel van dat gepluk van ne met Selene.
hier op de cos heulwelquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:55 schreef avonne het volgende:
*lurkt
wat een meligheid hier. De zangkunsten van Rob worden dus niet gewaardeerd?
Wat kun jij toch politiek uit de hoek komenquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:55 schreef avonne het volgende:
*lurkt
Ik irriteer me daar mateloos aan, leuke meid maar reteklef.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Selene zit zelf ook boven op iedereen.
was je op tijd on stream om ook met ons mee te genieten?quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:55 schreef avonne het volgende:
*lurkt
Nou voor ik ga slapen ga ik nog even mijn buurman een kus brengenquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik irriteer me daar mateloos, leuke meid maar reteklef.
Is wel twintig minuten rijdenquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:57 schreef DrsH het volgende:
[..]
Nou voor ik ga slapen ga ik nog even mijn buurman een kus brengen
Wat jammer nou.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:57 schreef Varen het volgende:
Ze gaan weg
nee, daarom vraag ik het.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:56 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
was je op tijd on stream om ook met ons mee te genieten?
Net te laat...quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:57 schreef Varen het volgende:
Ze gaan weg
Is het een opera zanger? Ik heb geen streams meer. Ik hou wel van opera, maar deze zanger ken ik niet.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:55 schreef avonne het volgende:
*lurkt
Amanda is de hele middag al weg, hij mist haar (zegt hij) en hij heeft zijn baardje afgeschoren.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:58 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, daarom vraag ik het.
Hoewel het antwoord mij nou ook weer niet zo kan boeien.
Ik wil wel graag weten waarom Brian er zo bescheten uitziet en teveel drinkt. Iemand?
Vroegertje?quote:
Voor de streamers die af moeten kicken van een vretende Dennis.quote:
Ne staat voor en, en dat bedoelde ik dus ook het is van beide kanten.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Selene zit zelf ook boven op iedereen.
Heb je Lieke ook gehoord?quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:01 schreef rooie3 het volgende:
Wat een zeikerd die Huub.Jaap moet wat netter gaan doen.Moet je horen wie het zegt,met zijn poten elke keer op de bank en tafel.
inderdaad. Af en toe is het echt een gemeen klein rotventjequote:Op vrijdag 30 november 2007 22:01 schreef rooie3 het volgende:
Wat een zeikerd die Huub.Jaap moet wat netter gaan doen.Moet je horen wie het zegt,met zijn poten elke keer op de bank en tafel.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Heb je Lieke ook gehoord?
'Wat ben jij een asociale hond zeg!!'
Jaap zegt wat terug en Lieke zegt gelijk,'ja, kun je wel lekker gaan schelden.'
Jaap was ook onbeschoft tijdens het optreden van Rob. Als je het niks vindt ga je weg, dat heeft niks met Huub te maken.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:01 schreef rooie3 het volgende:
Ja hoorde ik ook.En dan zeggen ze nu dat Jaap niet tegen kritiek kan.Nou Huub en Lieke kunnen daar ook slecht tegen.Vind Huub met de dag meer een eikel worden,Lieke vond ik al nooit veel.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Heb je Lieke ook gehoord?
'Wat ben jij een asociale hond zeg!!'
Jaap zegt wat terug en Lieke zegt gelijk,'ja, kun je wel lekker gaan schelden.'
Dan nog hoeft hij zijn teammaatje niet af te zeiken met Brian erbij.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap was ook onbeschoft tijdens het optreden van Rob. Als je het niks vindt ga je weg, dat heeft niks met Huub te maken.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor de streamers die af moeten kicken van een vretende Dennis.
Ik word hier inmiddels onpasselijk van, sorry hoor.quote:
Dit is een mooie shot in de toekomst. Ik zie hem al helemaal zitten in een bar als barpianist. Er ontbreekt alleen een glas whiskey op de piano.quote:
Hij had Dein ist mein ganzes herz moeten zingenquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:55 schreef avonne het volgende:
*lurkt
ik ook.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik word hier inmiddels onpasselijk van, sorry hoor.
Pijn in haar wervels door het auto-ongeluk, als ik het goed begreep.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:08 schreef maril het volgende:
Huilt Seleentje?
Nou, ik vond Huub nog redelijk lief vergeleken bij Lieke. Wat mij meer stoorde was het hypocriete van Lieke. Iemand uitschelden voor asociale hond om vervolgens de moraalridder uit te gaan hangen met haar, 'ja, kun je wel lekker gaan schelden', tegen Jaap. Val even lekker dood, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja hoorde ik ook.En dan zeggen ze nu dat Jaap niet tegen kritiek kan.Nou Huub en Lieke kunnen daar ook slecht tegen.Vind Huub met de dag meer een eikel worden,Lieke vond ik al nooit veel.
HW vinde alleen vrouwen dit hier? of zijn er ook mannen die dit zat zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:08 schreef Marietje_34 het volgende:
gadverdamme wat een overdreven geklef zeg, het wordt steeds erger
Die 2 zijn de hele dag al bezig, Lieke net zo goed als Huub, punt!quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan nog hoeft hij zijn teammaatje niet af te zeiken met Brian erbij.
Ik zou zeggen kijk eens naar een van de andere wat die allemaal doen. Waarom post je niet over het onbeschofte gedrag van Jaap. Waarom wel over de reaktie van Huub daarop. En dan wetende dat Huub meestal voor alle bezoekers een gastheer probeert te zijn. Dat Jaap alles aangrijpt om tv te maken is gewoon vervelend.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan nog hoeft hij zijn teammaatje niet af te zeiken met Brian erbij.
En daarom waardeer ik Jaap steeds meer..........quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja hoorde ik ook.En dan zeggen ze nu dat Jaap niet tegen kritiek kan.Nou Huub en Lieke kunnen daar ook slecht tegen.Vind Huub met de dag meer een eikel worden,Lieke vond ik al nooit veel.
EnJaap doetdat niet Die vraagt elke keer hoe hij Huub kan opvrolijken enzo.Snap best dat Huub teleuresteld is,maar ga dat dan achter afreageren.Of zoals hij zo mooi kan roepen,bevalt het je net ga je toch naar huis.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die 2 zijn de hele dag al bezig, Lieke net zo goed als Huub, punt!
Weet jij dan wat hij achter allemaal al gedaan heeft.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
EnJaap doetdat niet Die vraagt elke keer hoe hij Huub kan opvrolijken enzo.Snap best dat Huub teleuresteld is,maar ga dat dan achter afreageren.Of zoals hij zo mooi kan roepen,bevalt het je net ga je toch naar huis.
Jaap is Jaap.Jaap is nu eenmaal zo en dat weet Huub ook.En zo,n gastheer is Huub de laatste tijd niet meer.Hij snauwt iedereen af die maar iets kritiek heeft.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:13 schreef marky het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kijk eens naar een van de andere wat die allemaal doen. Waarom post je niet over het onbeschofte gedrag van Jaap. Waarom wel over de reaktie van Huub daarop. En dan wetende dat Huub meestal voor alle bezoekers een gastheer probeert te zijn. Dat Jaap alles aangrijpt om tv te maken is gewoon vervelend.
eh... zo ongeveerquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:19 schreef chufi het volgende:
DE show begon pas om 22:00 en Amn is een kwartier later al weer thuis ...??
Je hebt echt wel gelijk. gisteren riep hij nog met zijn grote smoel, dat hij de villa zou verlaten als er weer een nieuwe speler in zou komen. Hij heeft altijd zo'n grote bek, maar doet echt niks.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
EnJaap doetdat niet Die vraagt elke keer hoe hij Huub kan opvrolijken enzo.Snap best dat Huub teleuresteld is,maar ga dat dan achter afreageren.Of zoals hij zo mooi kan roepen,bevalt het je net ga je toch naar huis.
21.00 en het was in Brabantquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:19 schreef chufi het volgende:
DE show begon pas om 22:00 en Amn is een kwartier later al weer thuis ...??
quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap is Jaap.Jaap is nu eenmaal zo en dat weet Huub ook.En zo,n gastheer is Huub de laatste tijd niet meer.Hij snauwt iedereen af die maar iets kritiek heeft.
Ja je hebt gelijk, maar er zal wel weer iets niet kloppen aan Amans uitje dus!quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:21 schreef avonne het volgende:
[..]
eh... zo ongeveer
vrijdag, 30 november 2007, 21:00 - 01:00
in Den Bosch, nog wel
Wat heeft Jaap de laatste weken zoal uit zichzelf gedaan?quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:22 schreef coldstar het volgende:
[..]
Je hebt echt wel gelijk. gisteren riep hij nog met zijn grote smoel, dat hij de villa zou verlaten als er weer een nieuwe speler in zou komen. Hij heeft altijd zo'n grote bek, maar doet echt niks.
Deze info klopt niet. Het begon om 20.00 uur, de show duurde ongeveer een uur en daarna nog wat foto's en babbeltjes. Voor de after party is ze niet gebleven. Dit vertelde Brian of het waar is weet ik natuurlijk niet, maar hier kun je toch niet over liegen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:21 schreef avonne het volgende:
[..]
eh... zo ongeveer
vrijdag, 30 november 2007, 21:00 - 01:00
in Den Bosch, nog wel
huub hoeft voor mij absoluut niet perfect te zijn, hij moet alleen niet doen alsof hij perfect is, nobody is perfekt.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:23 schreef marky het volgende:
[..]
Pfff wat is dat nou... Huub mag Huub niet zijn?
Erg jammer dat Huub van veel mensen hier perfect moet zijn en niets mag doen wat zij niet zouden doen.
In vergelijk met andere is Huub een hele goede gastheer.
nee, Lieke-Selenequote:Op vrijdag 30 november 2007 22:19 schreef T-lex het volgende:
Zitten ze in nieuwe formatie...?
Brian&Selene
Lieke&Huub
Amanda&Nadia
Ik was vanaf de eerste dag Huub fan of weet ik veel hoe je dat noemt.Fan klinkt zo puberachtig.Maar hoe hij de laatste weken doet ,vind ik echt niet leuk meer.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:22 schreef coldstar het volgende:
[..]
Je hebt echt wel gelijk. gisteren riep hij nog met zijn grote smoel, dat hij de villa zou verlaten als er weer een nieuwe speler in zou komen. Hij heeft altijd zo'n grote bek, maar doet echt niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |