Niks mis met deze TT hoor, we wachten toch ook op haar vertrek?quote:
Ik vind het wel aardig. En het is weer eens wat anders in De Kooi.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:51 schreef Marietje_34 het volgende:
streamers maar weer op mute.. Is nix eindelijk weg, zitten we nog steeds in het gezang.
Het is jammer dat die zendertjes niet geschikt zijn voor zang en piano. Met betere microfoons en directe geluidsverbinding (kabels) zou het zoveel beter klinken.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:53 schreef schatje het volgende:
Ik vind het niet om aan te horen. Kortom, mute.
Ben bang dat dat inderdaad scheelt.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is jammer dat die zendertjes niet geschikt zijn voor zang en piano. Met betere microfoons en directe geluidsverbinding (kabels) zou het zoveel beter klinken.
Heeft Lieke hier nou een sigaret tussen haar vingers????quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:54 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind de muziek persoonlijk niks.
Weeehooohhhwiiiieoooohhhh
welnee het mist toch alle passie............het is drie keer Nix en het zal nooit Nix wordenquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is jammer dat die zendertjes niet geschikt zijn voor zang en piano. Met betere microfoons en directe geluidsverbinding (kabels) zou het zoveel beter klinken.
Dat heb je goed gezien, pittig goedje.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:00 schreef Dark het volgende:
Heeft Brian ook al aan die oranjecreme gezeten?
Hij lijkt wel een winterpeen!
Dat was niet te voorzienquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:01 schreef ericahysterica het volgende:
jammer voor Rob dat zijn publiek een andere smaak heeft ..............
Hij ziet er wel lief uitquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:00 schreef Dark het volgende:
Heeft Brian ook al aan die oranjecreme gezeten?
Hij lijkt wel een winterpeen!
De zanger is de zangleraar van de nono die gisteren de camera aan gort sloeg en de pianist is Hein Hoogendoorn.( nooit van gehoord)quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:59 schreef maril het volgende:
Op een of andere manier komen die 2 mij wel bekend voor, wie zijn het?
klopt...quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik heb mij zelf het nooit aangedaan om naar Dennis te luisteren dus ken ik ze kennelijk van elders.vooral de zangerquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
De zanger is de zangleraar van de nono die gisteren de camera aan gort sloeg en de pianist is Hein Hoogendoorn.( nooit van gehoord)
Dat bevalt mij ook primaquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:04 schreef HellFreez het volgende:
Wat een fucking teringherrie zeg. Gaat op mute totdat die gast weg is.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:05 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt...
ook zal de ruimte waarin dit gezongen en gespeeld worden geen beste akoestiek hebben
Ik hou er wel van
Ik zat 'm al te zoeken op YouTube, maar daar staat ie niet op helaas.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:06 schreef Dark het volgende:
Me mes, me mes, waar laat ik nou me mes
Zeg snap ie dat nou, me mes
Zeg waar is me mes
Ik raak door die meid me kop steeds kwijt
Oh niemand de deur uit, niemand de deur uit,
niemand de deur uit
Waar is me mes
He figaro, wordt nou niet kwaad
He figaro, kijk waar je staat
Kijk figaro hier, kijk figaro daar
Kijk figaro zus, kijk figaro zo
Kijk nou toch goed, vlak voor je toet
En laat je niet foppen, hij ligt voor je doppen
En als je 't niet opraapt, laat je 't maar leggen
Dan mot je maar weten, wat er van komt
Sok op me kop, sok op me kop, sok op me kop
Parodie Figaro van Dorus - Speciaal voor Brian
Heb je hier wat aan?quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:05 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb mij zelf het nooit aangedaan om naar Dennis te luisteren dus ken ik ze kennelijk van elders.vooral de zanger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |