en bellen, voor wat tipsquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat kun jij nooit 100% zeker weten![]()
Dat weet ie zelf nog niet eens zeker, hij gaat daar NU over nadenken.![]()
![]()
The Beauty and the Nerd?quote:
Huub: Heb je het gevolgd?quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:49 schreef Varen het volgende:
Het gesprek loopt niet echt soepeltjes.
Rob heeft het ontslag op internet gezien, de volgende dag
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit komt direkt uit een griezelfilm.
Ja, een seconde verder in de scene zet Lieke haar tanden in dat nekjequote:Op vrijdag 30 november 2007 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit komt direkt uit een griezelfilm.
Ik word sowieso kriegel van dat gepluk van ne met Selene.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:46 schreef ericahysterica het volgende:
wat zit die lieke toch eng klef die schouders van selene te masseren
Selene zit zelf ook boven op iedereen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:52 schreef maril het volgende:
[..]
Ik word sowieso kriegel van dat gepluk van ne met Selene.
Warempel, die heb ik tijdens de hele performance niet gezien. Goede TT daarom ,baai de wee..quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat we vanavond al afscheid kunnen nemen van Naad, als Amanda een beetje op tijd terug is.
ja van mijn dochter heb ik nooit vernomen dat dit tegenwoordig het gebruikelijke omgangspatroon is dat geklef etcquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:52 schreef maril het volgende:
[..]
Ik word sowieso kriegel van dat gepluk van ne met Selene.
hier op de cos heulwelquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:55 schreef avonne het volgende:
*lurkt
wat een meligheid hier. De zangkunsten van Rob worden dus niet gewaardeerd?
Wat kun jij toch politiek uit de hoek komenquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:55 schreef avonne het volgende:
*lurkt
Ik irriteer me daar mateloos aan, leuke meid maar reteklef.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Selene zit zelf ook boven op iedereen.
was je op tijd on stream om ook met ons mee te genieten?quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:55 schreef avonne het volgende:
*lurkt
Nou voor ik ga slapen ga ik nog even mijn buurman een kus brengenquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik irriteer me daar mateloos, leuke meid maar reteklef.
Is wel twintig minuten rijdenquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:57 schreef DrsH het volgende:
[..]
Nou voor ik ga slapen ga ik nog even mijn buurman een kus brengen
Wat jammer nou.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:57 schreef Varen het volgende:
Ze gaan weg
nee, daarom vraag ik het.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:56 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
was je op tijd on stream om ook met ons mee te genieten?
Net te laat...quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:57 schreef Varen het volgende:
Ze gaan weg
Is het een opera zanger? Ik heb geen streams meer. Ik hou wel van opera, maar deze zanger ken ik niet.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:55 schreef avonne het volgende:
*lurkt
Amanda is de hele middag al weg, hij mist haar (zegt hij) en hij heeft zijn baardje afgeschoren.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:58 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, daarom vraag ik het.
Hoewel het antwoord mij nou ook weer niet zo kan boeien.
Ik wil wel graag weten waarom Brian er zo bescheten uitziet en teveel drinkt. Iemand?
Vroegertje?quote:
Voor de streamers die af moeten kicken van een vretende Dennis.quote:
Ne staat voor en, en dat bedoelde ik dus ook het is van beide kanten.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Selene zit zelf ook boven op iedereen.
Heb je Lieke ook gehoord?quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:01 schreef rooie3 het volgende:
Wat een zeikerd die Huub.Jaap moet wat netter gaan doen.Moet je horen wie het zegt,met zijn poten elke keer op de bank en tafel.
inderdaad. Af en toe is het echt een gemeen klein rotventjequote:Op vrijdag 30 november 2007 22:01 schreef rooie3 het volgende:
Wat een zeikerd die Huub.Jaap moet wat netter gaan doen.Moet je horen wie het zegt,met zijn poten elke keer op de bank en tafel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |