quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb er ook nog een van Hein![]()
[ afbeelding ]
Hij doet het niet echt lekker op de fotoquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb er ook nog een van Hein![]()
[ afbeelding ]
zijn neef is het spook van de operaquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Rob heeft ook familie![]()
[ afbeelding ]
Ik zet het geluid alleen aan als ik zie dat hij uitgezongen is om iets op te steken van de muziekkennis van St. Brian.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:28 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
alleen als er lekker rijnwijn is en anders blijf ik liever thuis en luister naar het zwoele stemgeluid van ene Rob kwelende in zeer slechte akoestiek maar zoooooooo puur voel je licht en voel je zwoellllllllllllllllll
Als Huub er zou staan, dan zou ik dat nog begrijpen, maar een totaal a-muzikale Brian.........quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:29 schreef 2live het volgende:
Gaat Brian zo meezingen of probeert hij het muziekstuk uit zijn hoofd te leren?
Hij pakt zo zijn gitaar, ik zweer hetquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:30 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Als Huub er zou staan, dan zou ik dat nog begrijpen, maar een totaal a-muzikale Brian.........
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik probeer naar de tekst te luisteren Zou de tekst kunnen zijn van een briefje dat Dennis aan Nadia heeft gestuurd.
Die rol speelde Rob toch ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:30 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
zijn neef is het spook van de opera
is er kapot van.............quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het publiek .....
[ afbeelding ]
Dona nobis pacem zou wel een goeie zijn voor Brian, om te leren.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zet het geluid alleen aan als ik zie dat hij uitgezongen is om iets op te steken van de muziekkennis van St. Brian.
Kwam Brooke er in voor dan?quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik probeer naar de tekst te luisteren Zou de tekst kunnen zijn van een briefje dat Dennis aan Nadia heeft gestuurd.
hij was toch nog met het dorp bezig..............met slagerij j van der vennnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:33 schreef Dark het volgende:
[..]
Dona nobis pacem zou wel een goeie zijn voor Brian, om te leren.
Ter vergelijking...........quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:33 schreef Disana het volgende:
Nessun Dorma, ik hoop dat hij het een beetje redelijk doet.
Heeft dat iets met slaap te maken (ben daar niet zo in thuisquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:33 schreef Disana het volgende:
Nessun Dorma, ik hoop dat hij het een beetje redelijk doet.
Jaap moest zich gedragen, anders moest hij naar kantoor of fietsenquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:34 schreef yellowfirst het volgende:
Jaap: "Heb je niks anders?"
jaha Brooke het kind met het pc hooftquote:
Het hoedje heeft hij al, nu nog de stem!quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:35 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hij was toch nog met het dorp bezig..............met slagerij j van der vennnnnnnnnnnnnnnnnn
Precies (Frans: dormir). Niemand zal slapen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heeft dat iets met slaap te maken (ben daar niet zo in thuis)
Ik zou graag een keer zijn zak er af willen trekkenquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:35 schreef DrsH het volgende:
Ik zou hem graag een keer op trekzak begeleiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |