Dat besef straalt er idd vanaf!quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het wordt Brian duidelijk dat Nadia liefst vanavond nog vertrekt ......... Einde van zijn tijdperk !
nou voor een 5e rangsartiest is hij heul niet slechtquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:11 schreef maril het volgende:
Man heeft een goede stem , maar het geluid is niet goed.
Het ziet er wel uit als een echte kerel.....nee ik ben ook geen Brain fanquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:03 schreef Varen het volgende:
[..]
Hij ziet er wel lief uit![]()
Nee, ik ben niet echt een Brian Fan.
[ afbeelding ]
lalalalalalalaladikworietadikworita
nou vooruit zal ik hem voor jou aanvragen dan?quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:19 schreef maril het volgende:
Ik ben echt zo"n operette/operakut dus als hij nu Dein ist mein ganzes hertz zingt, kan hij niet meer stuk bij mij.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb er ook nog een van Hein![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:20 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou vooruit zal ik hem voor jou aanvragen dan?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb er ook nog een van Hein![]()
[ afbeelding ]
Ja van Rudolph Schock (king)quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:19 schreef maril het volgende:
Ik ben echt zo"n operette/operakut dus als hij nu Dein ist mein ganzes hertz zingt, kan hij niet meer stuk bij mij.
Wie wist dat niet dan?quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:21 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp niet dat iemand die klassiek geschoold is niet weet dat het nummer "La donna et mobilé "van Verdi is. het zal wel aan mij liggen.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:21 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp niet dat iemand die klassiek geschoold is niet weet dat het nummer "La donna et mobilé "van Verdi is. het zal wel aan mij liggen.
Rob, de zangleraar.quote:
Jemig.quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:24 schreef yellowfirst het volgende:
"Als je zonder bladmuziek kunt spelen,is dat een kwestie van motoriek." aldus de muziekkenner Brian
ze zat net nog innig met ricardo hoorquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:24 schreef blomst het volgende:
Nadia al weg, ik zie haar niet.
Ik lig helemaal in een deuk om dit gesprek.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:24 schreef yellowfirst het volgende:
"Als je zonder bladmuziek kunt spelen,is dat een kwestie van motoriek." aldus de muziekkenner Brian
Ik hou deze achter de hand als Robie boy het niet doetquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsje.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=ejnXbmQbtoA
Ik heb er veel van opgestoken, maar niet van muziek, maar wel dat Brian een eindeloze ouwehoer is.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lig helemaal in een deuk om dit gesprek.
alleen als er lekker rijnwijn is en anders blijf ik liever thuis en luister naar het zwoele stemgeluid van ene Rob kwelende in zeer slechte akoestiek maar zoooooooo puur voel je licht en voel je zwoellllllllllllllllllquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:26 schreef DrsH het volgende:
Kom je vanavond nog naar Im Weissen Rossel Am Wolfgang See
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |