abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54972137
Okay, even een paar leuke YouTube fragmenten met Amerikanen:
http://youtube.com/watch?v=v2U_KRpz5NY,
http://youtube.com/watch?v=3ghdwINqirU.

Vooral de Canadezen vinden het leuk om hun te interviewen:
http://youtube.com/watch?v=kLXRVvA6T9k,
http://youtube.com/watch?v=NFqzBiLBwM8.

En nog veel meer. Och, vertier.
Horikita Maki, O+.
pi_54974335
Whehe, pwnd .
pi_54974686
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 20:43 schreef Sapstengel het volgende:
Sorry hoor, maar ook als wereldvreemde nerd zou je moeten weten dat Europa geen land is. Iedereen kent toch wel de landen en hoofdsteden van de wereld? Topografie groep 7. Of hebben Amerikanen nooit topografie gehad, omdat alles buiten hun land toch onbelangrijk gebied is.
Ach, 50% heeft geen paspoort, dusseuh, zou zo maar kunnen.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_54975170
Lol, pwnd again .
pi_54977525
tis maar net wat je boeit. Denk dat Amerikanen niet echt geboeid raken van wereldse topografie. Net als wij niet geboeid raken door Amerikaanse topografie. Als in dat we niet weten waar staten als Minnesota of Michigan liggen en andere van zulke achterlijke staten. Net zoals zij Hongarije of Portugal achterlijke landen vinden.

En inderdaad die meid in dat filmpje is gewoon een heerlijk neukertje
pi_54977605
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 22:06 schreef ASroma het volgende:
Als in dat we niet weten waar staten als Minnesota of Michigan liggen en andere van zulke achterlijke staten.
Spreek voor jezelf.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_54977606
quote:
Joepie, iemand die het met me eens is
pi_54982037
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 18:37 schreef Maki-maki. het volgende:
Okay, even een paar leuke YouTube fragmenten met Amerikanen:
http://youtube.com/watch?v=v2U_KRpz5NY,
http://youtube.com/watch?v=3ghdwINqirU.

Vooral de Canadezen vinden het leuk om hun te interviewen:
http://youtube.com/watch?v=kLXRVvA6T9k,
http://youtube.com/watch?v=NFqzBiLBwM8.

En nog veel meer. Och, vertier.
Oud maar zóóó triest
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zondag 2 december 2007 @ 01:24:55 #162
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_54982417
quote:
tis maar net wat je boeit. Denk dat Amerikanen niet echt geboeid raken van wereldse topografie. Net als wij niet geboeid raken door Amerikaanse topografie. Als in dat we niet weten waar staten als Minnesota of Michigan liggen en andere van zulke achterlijke staten. Net zoals zij Hongarije of Portugal achterlijke landen vinden.

Dat klopt maar Michigan is een beetje een apart voorbeeld aangezien dat toch wel een vrij bekende staat is. Kies dan Nebraska of Idaho ofzo
><(({°>
pi_54982432
quote:

Nogmaals, het gaat niet om de landen (of hoofdsteden) maar dat zij zo achterlijk is om te denken dat Europa 1 land is. En mensen die dat nog gaan verdedigen ook zeg !!!!
pi_54982578
quote:
Op zondag 2 december 2007 01:25 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Nogmaals, het gaat niet om de landen (of hoofdsteden) maar dat zij zo achterlijk is om te denken dat Europa 1 land is. En mensen die dat nog gaan verdedigen ook zeg !!!!
Vraag op een koopzondag in Eindhoven iemand om de hoofdstad van Noord Holland en bij 50% zal er nog Amsterdam uitkomen. Wat is je punt? Deze huppelkutjes zijn uitgekozen omdat ze zo dom zijn.
pi_54982599
quote:
Op zondag 2 december 2007 01:33 schreef Hendrik_ het volgende:

[..]

Vraag op een koopzondag in Eindhoven iemand om de hoofdstad van Noord Holland en bij 50% zal er nog Amsterdam uitkomen. Wat is je punt? Deze huppelkutjes zijn uitgekozen omdat ze zo dom zijn.
Dat is nog best logisch om dat te denken. Niet te vergelijken met denken dat Europa 1 land is.
  zondag 2 december 2007 @ 10:23:11 #166
110767 LOCALMOTION
Eho'OnipoKaua*
pi_54984863
Denk je nou echt,dat de gemiddelde Amerikaan zich druk maakte of Europa een land is of niet.Ze hebben genoeg zorgen in eigen land.Wat kan hun nou schelen of de hoeren buurt in Den Haag -Wijk 7-is!!
Ja hoor er zijn genoeg domme Amerikanen-Nederlanders-en andere etnische volken.Maar een ding kan ik je wel vertellen...Amerika als land is zo verdomd groot-je weet nooit waar je moet beginnen om wijs van te worden. Je moet gewoon gek doen en verder mijn je leven gaan.
Als Amerikaan-en trots ook-heb ik geen moeilijkheden om dit te schrijven.
Waarom zou Amsterdam nooit een hoofdstad kunnen worden volgens de Nederlandse geschiedenis en Den Haag wel.Graag een antwoord aub en geen onzin. Alleen herinner ik me niet meer of het een wet was of een regeling in de oude geschiedenis van
Nederland.
" Aia i AINA ka 'ano'i - na pua keu a ke ALOHA... A he ipo 'oe na'u i Aloha - ka'ano'i a ku'u pu'uwai
There at the ISLAND is my LOVE where the girls are too much when it comes to loving..
You're the Sweetheart I LOVE, the desire of my hear
  zondag 2 december 2007 @ 10:25:24 #167
110767 LOCALMOTION
Eho'OnipoKaua*
pi_54984879
foutje... verder met je leven gaan.
" Aia i AINA ka 'ano'i - na pua keu a ke ALOHA... A he ipo 'oe na'u i Aloha - ka'ano'i a ku'u pu'uwai
There at the ISLAND is my LOVE where the girls are too much when it comes to loving..
You're the Sweetheart I LOVE, the desire of my hear
  zondag 2 december 2007 @ 10:48:46 #168
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_54985108
quote:
Op zondag 2 december 2007 10:23 schreef LOCALMOTION het volgende:

Waarom zou Amsterdam nooit een hoofdstad kunnen worden volgens de Nederlandse geschiedenis en Den Haag wel.Graag een antwoord aub en geen onzin. Alleen herinner ik me niet meer of het een wet was of een regeling in de oude geschiedenis van
Nederland.
Pin me hier niet op vast hoor. Maar in de 16e en 17e eeuw bestond Nederland als zodanig nog niet, maar waren het allemaal kleine Staten (de zeven republieken). Toen Nederland een land werd, vonden velen in de afzonderlijke republieken dat Den Haag als hoofdstad en regeringsstad teveel macht zou krijgen. Dus vandaar dat die op wereldschaal bijzondere splitsing plaatsvond... Denk ik, ik kan er naast zitten, maar dit lijkt mij de meest voor de hand liggende reden.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_54988301
quote:
Op zondag 2 december 2007 01:34 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Dat is nog best logisch om dat te denken. Niet te vergelijken met denken dat Europa 1 land is.
Er is niks "logisch" aan geografie, het zijn gewoon feiten en lijstjes. Vraag in Eindhoven naar de continenten en veel mensen zullen noord- en zuid amerika samenvoegen. Domme mensen zijn er overal. Alleen in de USA wat meer.
pi_54988392
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:27 schreef Hendrik_ het volgende:

[..]

Er is niks "logisch" aan geografie, het zijn gewoon feiten en lijstjes. Vraag in Eindhoven naar de continenten en veel mensen zullen noord- en zuid amerika samenvoegen. Domme mensen zijn er overal. Alleen in de USA wat meer.
Wel logischer om dat te bedenken aangezien Amsterdam onze hoofdstad is.
pi_54989080
quote:
Op zondag 2 december 2007 01:33 schreef Hendrik_ het volgende:

[..]

Dat weet ik ook niet hoor, Nederlandse topografie kan mij geen reet schelen. Laat staan Europose of Wereld topgrafie
pi_54990037
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 20:46 schreef Labtech het volgende:

[..]

Hoeveel procent van de nederlanders kennen de hoofdstad van pak-en-beet Australie ? Eveneens topografie groep 7..
melbourne
  zondag 2 december 2007 @ 14:45:57 #173
97934 ASroma
Flamboyant
pi_54990211
het zou me trouwens niks verbazen als dit allemaal in 'scene' is gezet, 80% van die talk/spel shows bestaat daar uit acteurs, ach in Nederland net zo

goedkope anit-amerika stuff net zo zielig als wilders met zijn goedkope anti-islam campagne
pi_54990258
Europa... let me think... I know her... not personally no, isn't that the capital of Luxemburg ?
Gelukkig zonder haar
  zondag 2 december 2007 @ 14:51:15 #175
181126 MouzurX
Misschien?
pi_54990333
*zoekt hoofdstad van noord holland op .* .."oo haarlem (wist ik dus totaal niet meer )"
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_54991354
quote:
Op zondag 2 december 2007 14:51 schreef MouzurX het volgende:
*zoekt hoofdstad van noord holland op .* .."oo haarlem (wist ik dus totaal niet meer )"
Bedankt voor het maken van m'n punt

* Hendrik_ schuift MouzurX een vijfeurobriefje toe
pi_54991430
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:31 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Wel logischer om dat te bedenken aangezien Amsterdam onze hoofdstad is.
Het gaat allemaal om je punt van perceptie, voor ons is dat natuurlijk logisch. Maar de USA is natuurlijk zelf al een belachelijk groot land waar de meeste mensen toch wel hun eigen 52 staten kunnen onderscheiden. In Nederland hebben de meeste al moeite met 12.
  zondag 2 december 2007 @ 18:00:59 #178
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_54995007
Of ze nou wel of niet dom zijn, het levert op Fok in ieder geval prachtige topics op
  woensdag 5 december 2007 @ 13:23:01 #179
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_55056214
quote:
Op zondag 2 december 2007 14:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

melbourne
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_55056257
quote:

[..]

melbourne
pi_55057409
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 20:31 schreef Lightning_NL het volgende:
Helemaal niet correctamundo Bijdehand. Heb eens wat inlevingsvermogen. Durf na te denken. Het is niet eens zo heel gek voor een buitenstaander om te denken dat de Europese -UNIE- een land is, net als de VS.
Dat is het wel. Iemand die dat denkt is per definitie dom en wereldvreemd.
pi_55057517
quote:

En inderdaad die meid in dat filmpje is gewoon een heerlijk neukertje [afbeelding] [afbeelding]
Minnesota en Michigan vergelijken met Hongarije en Portugal. Dat is even iets anders.
  † In Memoriam † woensdag 5 december 2007 @ 22:24:35 #183
88815 The_Emotion
98.3
pi_55067327
Lekkere chick

Bij sommige Amerikanen vind ik het wel vreemd dat ze niet eens weten waar hun voorouders vandaan komen.
Maargoed, dom volk heb je overal, bij de Vakantieman wezen Nederlandse touristen ook Groenland aan terwijl ze Italië aan moesten wijzen
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_55068892
quote:
Op woensdag 5 december 2007 14:26 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Minnesota en Michigan vergelijken met Hongarije en Portugal. Dat is even iets anders.
Hoezo? Wij weten toch ook (meestal) wel waar Overijssel ligt, maar als je mij vraagt waar Gabon ligt, zou ik het werkelijk niet weten.

(en Michigan heeft evenveel inwoners als Portugal )
pi_55069014
quote:
Op woensdag 5 december 2007 23:21 schreef Hendrik_ het volgende:

[..]

Hoezo? Wij weten toch ook (meestal) wel waar Overijssel ligt, maar als je mij vraagt waar Gabon ligt, zou ik het werkelijk niet weten.

(en Michigan heeft evenveel inwoners als Portugal )
Michigan is alleen niet zelfstandig wat Portugal wel is. Michigan komt zo niet in het nieuws, die komen gewoon als de VS in het nieuws. Tenzij er een ramp is ofzo natuurlijk of iets specifieks van Michigan.
pi_55069123
quote:
Op woensdag 5 december 2007 23:26 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Michigan is alleen niet zelfstandig wat Portugal wel is. Michigan komt zo niet in het nieuws, die komen gewoon als de VS in het nieuws. Tenzij er een ramp is ofzo natuurlijk of iets specifieks van Michigan.
Alsof Portugal in Amerika vaak in het nieuws is Michigan zal er vaker in voorkomen. Amerika is een enorm land, met genoeg zorgen in eigen huis.

En een staat heeft in Amerika zo'n beetje net zoveel zelfstandigheid als een land binnen de EU, zo'n beetje het enige wat de fed regelt zijn de belastingen/financiën en buitenlands beleid.
pi_55069194
quote:

[..]

melbourne
Waarom is het niet gewoon Sydney ? Kunnen we het allemaal tenminste onthouden.

Canberra.. is gewoon kut.
pi_55069211
Eigenlijk is een betere vergelijking. Europese landen versus Amerikaanse staten.

Hoeveel procent van de Europeanen zouden de staten goed kunnen benoemen?
pi_55069290
Overigens mag Europa zelf hier best wat vaker in het nieuws komen, maar dat terzijde
pi_55070301
quote:
Op woensdag 5 december 2007 23:34 schreef IHVK het volgende:
Eigenlijk is een betere vergelijking. Europese landen versus Amerikaanse staten.

Hoeveel procent van de Europeanen zouden de staten goed kunnen benoemen?
Hou eens op met die onzin vergelijking... Landen zijn gewoon landen, staten staten en steden steden. Dat Chinezen/Amerikanen/Brazilianen/etc hun eigen provincies beter kennen dan buitenlanders heeft daar niks mee te maken, je blijft gewoon dom als je niks van buiten je eigen wereldje kent, hoe groot je land van herkomst ook is..

Ik kan wel op de kaart aanwijzen waar District of Columbia, Alaska of Rhode Island ligt (ter vergelijking, het aantal inwoners van deze 3 tesamen is net iets meer dan de provincie gelderland..), maar denk dat nog niet eens 1% van de Amerikanen weet 'who the fuck' Gelderland is... En nee dat kan je ook niet vergelijken...

Wat je wel kan vergelijken? Dat elke gek zichzelf totaal wereldvreemd mag noemen als die niet weet dat europa uit vele verschillende landen bestaat, mensen die dit gaan verdedigen snap ik niet echt ...
ik ben sowieso da bomb
pi_55070558
quote:
Op donderdag 6 december 2007 00:40 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:

[..]

Hou eens op met die onzin vergelijking... Landen zijn gewoon landen, staten staten en steden steden. Dat Chinezen/Amerikanen/Brazilianen/etc hun eigen provincies beter kennen dan buitenlanders heeft daar niks mee te maken, je blijft gewoon dom als je niks van buiten je eigen wereldje kent, hoe groot je land van herkomst ook is..

Ik kan wel op de kaart aanwijzen waar District of Columbia, Alaska of Rhode Island ligt (ter vergelijking, het aantal inwoners van deze 3 tesamen is net iets meer dan de provincie gelderland..), maar denk dat nog niet eens 1% van de Amerikanen weet 'who the fuck' Gelderland is... En nee dat kan je ook niet vergelijken...

Wat je wel kan vergelijken? Dat elke gek zichzelf totaal wereldvreemd mag noemen als die niet weet dat europa uit vele verschillende landen bestaat, mensen die dit gaan verdedigen snap ik niet echt ...
pi_55071147
Sowieso (als we dan toch serieus bezig zijn) iemand bestempelen als 'dom' wanneer diegene een antwoord niet weet, is opzich al laag. De een heeft meer kennis over het een dan de ander, maar diegene weet dan waarschijnlijk weer veel meer over een ander onderwerp dan de ander.
Zoveel mensen hebben bij bepaalde onderwerpen géén idee, maar weten dan genoeg over iets anders. Prachtig voorbeeld was bv. Beauty and the Nerd, die beauties wisten van alles, maar nou eenmaal niet over de 'nerd' dingen, en andersom ook weer natuurlijk.
Tuurlijk is dit een extreem voorbeeld wat deels in scene is gezet, maar het gaat om het principe.

Het is leuk om iemand eens af te kafferen of uit te lachen bij een 'domme' opmerking, doen we allemaal. Maar we maken ook allemaal zelf wel eens zo'n domme opmerking, geen probleem dus.
Je leert er alleen maar van. Het meisje uit het filmpje zal NOOIT maar dan ook NOOIT meer vergeten dat Budapest de hoofdstad van Hongarije is (Hungary, everytime when she's hungry she will think of it, and laugh ).
pi_55071261
Oeps, verkeerd topic...

[ Bericht 75% gewijzigd door justshutup op 06-12-2007 04:11:05 (Verkeerd topic!) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')