Oh en jij weet alles van Europa??quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:58 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoe dom kan je zijn zeg?![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)uropa_een_land_.html
Dat hoeft ook niet, zo lang hij maar weet wat de hoofdstad van de VS isquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:00 schreef MouzurX het volgende:
Zet gewoon als klacht: Amerikanen ... aangezien er heel wat meer zijn die zo dom zijn.
Alhoewel, weet jij al die staten uit je hoofd? en de hoofdsteden ? (als ze die hebben trouwens)
Krijgen we dat weerquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:00 schreef MouzurX het volgende:
Zet gewoon als klacht: Amerikanen ... aangezien er heel wat meer zijn die zo dom zijn.
Alhoewel, weet jij al die staten uit je hoofd? en de hoofdsteden ? (als ze die hebben trouwens [afbeelding])
Washington toch ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, zo lang hij maar weet wat de hoofdstad van de VS is
Dat is waar ja.maar dat ze niet weet in welk land boedapest ligt....quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Maar dat je denkt dat Europa een land is, is wel zo triest dat alles wat wij niet over Amerika weten in het niet valt.
Oké dat kan an sich nog wel. Maar dat ze er Frans spreken en of dat dan weer wel een land is is ook triestquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat is waar ja.maar dat ze niet weet in welk land boedapest ligt....
Vooral in het oosten.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:06 schreef Rock-shocker het volgende:
In Europa wonen ook genoeg domme mensen.
Wat valt er te weten over dat dorpje in Limburg?quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Maar dat je denkt dat Europa een land is, is wel zo triest dat alles wat wij niet over Amerika weten in het niet valt.
-edit- Toch Limburg en ik dacht Brabant....quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat valt er te weten over dat dorpje in Utrecht?
Mja, dat is meer slecht onderwijs en weinig informatie. Maar inderdaad, ik denk dat je daar relatief meer mensen tegen komt die niet weten dat China een munt heeft die Yuan heet.quote:
correctamundo!quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:08 schreef Paaskonijn het volgende:
quote:
En ik maar denken dat het Manhattan was!quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:28 schreef Lightning_NL het volgende:
@ MouzurX, District of Columbia.
New York is de staat, New York City is de stad. Zie je, jouw vraag is eigenlijk even dom als reacties in dat filmpje.
Klopt .. alleen dat "i thought europe was a country" was nogal dom .. dat van boedapest kon ze niet (Zo gauw) weten idd...quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:28 schreef Lightning_NL het volgende:
New York is de staat, New York City is de stad. Zie je, jouw vraag is eigenlijk even dom als reacties in dat filmpje.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
-edit- Toch Limburg en ik dacht Brabant....![]()
Nou je het zegt je zou natuurlijk kunnen denken dat europa een land is en nederland en belgie enz gewoon staten zijn net als in amerika ...quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:31 schreef Lightning_NL het volgende:
Helemaal niet correctamundo Bijdehand. Heb eens wat inlevingsvermogen. Durf na te denken. Het is niet eens zo heel gek voor een buitenstaander om te denken dat de Europese -UNIE- een land is, net als de VS.
Meen je dit nou?quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:31 schreef Lightning_NL het volgende:
Helemaal niet correctamundo Bijdehand. Heb eens wat inlevingsvermogen. Durf na te denken. Het is niet eens zo heel gek voor een buitenstaander om te denken dat de Europese -UNIE- een land is, net als de VS.
correctamundo!quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:33 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou je het zegt je zou natuurlijk kunnen denken dat europa een land is en nederland en belgie enz gewoon staten zijn net als in amerika ...
Ik denk toch ook niet dat afrika een land is met allemaal staten?quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:31 schreef Lightning_NL het volgende:
ja idd .. maar jij bent ook niet heel domquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:34 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik denk toch ook niet dat afrika een land is met allemaal staten?
Oftewel amerikanen zijn wel heel dom?quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:35 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ja idd .. maar jij bent ook niet heel dom [afbeelding]
Een continent vergelijken met een politiek-economische uniequote:Op vrijdag 30 november 2007 20:34 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik denk toch ook niet dat afrika een land is met allemaal staten?
Is Europa geen continent?quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:36 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Een continent vergelijken met een politiek-economische unie
Dat is pas dom.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:31 schreef Lightning_NL het volgende:
We hadden het hier helemaal niet over de EU, dat maak jij ervan.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:36 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Een continent vergelijken met een politiek-economische unie
Dat is pas dom.
Europa is geen continent? Zwitserland ligt niet in Europa?quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:36 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Een continent vergelijken met een politiek-economische unie [afbeelding]
Dat is pas dom.
Wat voelen Nederlanders zich toch altijd verdomd onterecht superieur tegenover Amerikanen...
hm..Ik zal deze posting eens vertalen voor je en op een amerikaans forum posten..Eens kijken wat je daar voor reacties op krijgt.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Klopt .. alleen dat "i thought europe was a country" was nogal dom .. dat van boedapest kon ze niet (Zo gauw) weten idd...
(ik wist trouwens wel dat er een staat "new york" en een stad, maar ik dacht ff aan new york d.c. ofzo maar dat is dus gewoon new york city)
Dus Zwitserland ligt niet in Europa?quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:40 schreef Lightning_NL het volgende:
Ja, Europa is een continent, maar zeg nou zelf, als we het tegenwoordig over Europa hebben, dan hebben we het toch al lang niet meer over het continent, maar over de Unie?
Niet als de vraag is van welk land Budapest de hoofdstad is.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:40 schreef Lightning_NL het volgende:
Ja, Europa is een continent, maar zeg nou zelf, als we het tegenwoordig over Europa hebben, dan hebben we het toch al lang niet meer over het continent, maar over de Unie?
Met als grote verschil dat mensen in Amerika het gewoon New York noemt en wij zeggen dat in Nederland wonen en niet in Europaquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:28 schreef Lightning_NL het volgende:
Prachtigquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:42 schreef Lightning_NL het volgende:
Altijd maar doen alsof Nederlanders superieur zijn, en Amerikanen oerdom. Dat is echt triest gedrag. Ik woon in de USA, en mensen zijn hier echt niet dommer dan in Europa. Er zijn gewoon overal domme mensen te vinden. Alleen houden jullie in Nederland zo ontzettend van generaliseren. Om te kotsen eigenlijk.
Ga eerst effe terug naar de basisschool om je Nederlands te verbeteren, kom dan terug. Dit lijkt echt nergens op.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Met als grote verschil dat mensen in Amerika het gewoon New York noemt en wij zeggen dat in Nederland wonen en niet in Europa
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |