Oh en jij weet alles van Europa??quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:58 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoe dom kan je zijn zeg?![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)uropa_een_land_.html
Dat hoeft ook niet, zo lang hij maar weet wat de hoofdstad van de VS isquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:00 schreef MouzurX het volgende:
Zet gewoon als klacht: Amerikanen ... aangezien er heel wat meer zijn die zo dom zijn.
Alhoewel, weet jij al die staten uit je hoofd? en de hoofdsteden ? (als ze die hebben trouwens)
Krijgen we dat weerquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:00 schreef MouzurX het volgende:
Zet gewoon als klacht: Amerikanen ... aangezien er heel wat meer zijn die zo dom zijn.
Alhoewel, weet jij al die staten uit je hoofd? en de hoofdsteden ? (als ze die hebben trouwens [afbeelding])
Washington toch ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, zo lang hij maar weet wat de hoofdstad van de VS is
Dat is waar ja.maar dat ze niet weet in welk land boedapest ligt....quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Maar dat je denkt dat Europa een land is, is wel zo triest dat alles wat wij niet over Amerika weten in het niet valt.
Oké dat kan an sich nog wel. Maar dat ze er Frans spreken en of dat dan weer wel een land is is ook triestquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat is waar ja.maar dat ze niet weet in welk land boedapest ligt....
Vooral in het oosten.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:06 schreef Rock-shocker het volgende:
In Europa wonen ook genoeg domme mensen.
Wat valt er te weten over dat dorpje in Limburg?quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Maar dat je denkt dat Europa een land is, is wel zo triest dat alles wat wij niet over Amerika weten in het niet valt.
-edit- Toch Limburg en ik dacht Brabant....quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat valt er te weten over dat dorpje in Utrecht?
Mja, dat is meer slecht onderwijs en weinig informatie. Maar inderdaad, ik denk dat je daar relatief meer mensen tegen komt die niet weten dat China een munt heeft die Yuan heet.quote:
correctamundo!quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:08 schreef Paaskonijn het volgende:
quote:
En ik maar denken dat het Manhattan was!quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:28 schreef Lightning_NL het volgende:
@ MouzurX, District of Columbia.
New York is de staat, New York City is de stad. Zie je, jouw vraag is eigenlijk even dom als reacties in dat filmpje.
Klopt .. alleen dat "i thought europe was a country" was nogal dom .. dat van boedapest kon ze niet (Zo gauw) weten idd...quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:28 schreef Lightning_NL het volgende:
New York is de staat, New York City is de stad. Zie je, jouw vraag is eigenlijk even dom als reacties in dat filmpje.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
-edit- Toch Limburg en ik dacht Brabant....![]()
Nou je het zegt je zou natuurlijk kunnen denken dat europa een land is en nederland en belgie enz gewoon staten zijn net als in amerika ...quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:31 schreef Lightning_NL het volgende:
Helemaal niet correctamundo Bijdehand. Heb eens wat inlevingsvermogen. Durf na te denken. Het is niet eens zo heel gek voor een buitenstaander om te denken dat de Europese -UNIE- een land is, net als de VS.
Meen je dit nou?quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:31 schreef Lightning_NL het volgende:
Helemaal niet correctamundo Bijdehand. Heb eens wat inlevingsvermogen. Durf na te denken. Het is niet eens zo heel gek voor een buitenstaander om te denken dat de Europese -UNIE- een land is, net als de VS.
correctamundo!quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:33 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou je het zegt je zou natuurlijk kunnen denken dat europa een land is en nederland en belgie enz gewoon staten zijn net als in amerika ...
Ik denk toch ook niet dat afrika een land is met allemaal staten?quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:31 schreef Lightning_NL het volgende:
ja idd .. maar jij bent ook niet heel domquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:34 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik denk toch ook niet dat afrika een land is met allemaal staten?
Oftewel amerikanen zijn wel heel dom?quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:35 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ja idd .. maar jij bent ook niet heel dom [afbeelding]
Een continent vergelijken met een politiek-economische uniequote:Op vrijdag 30 november 2007 20:34 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik denk toch ook niet dat afrika een land is met allemaal staten?
Is Europa geen continent?quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:36 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Een continent vergelijken met een politiek-economische unie
Dat is pas dom.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:31 schreef Lightning_NL het volgende:
We hadden het hier helemaal niet over de EU, dat maak jij ervan.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:36 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Een continent vergelijken met een politiek-economische unie
Dat is pas dom.
Europa is geen continent? Zwitserland ligt niet in Europa?quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:36 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Een continent vergelijken met een politiek-economische unie [afbeelding]
Dat is pas dom.
Wat voelen Nederlanders zich toch altijd verdomd onterecht superieur tegenover Amerikanen...
hm..Ik zal deze posting eens vertalen voor je en op een amerikaans forum posten..Eens kijken wat je daar voor reacties op krijgt.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Klopt .. alleen dat "i thought europe was a country" was nogal dom .. dat van boedapest kon ze niet (Zo gauw) weten idd...
(ik wist trouwens wel dat er een staat "new york" en een stad, maar ik dacht ff aan new york d.c. ofzo maar dat is dus gewoon new york city)
Dus Zwitserland ligt niet in Europa?quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:40 schreef Lightning_NL het volgende:
Ja, Europa is een continent, maar zeg nou zelf, als we het tegenwoordig over Europa hebben, dan hebben we het toch al lang niet meer over het continent, maar over de Unie?
Niet als de vraag is van welk land Budapest de hoofdstad is.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:40 schreef Lightning_NL het volgende:
Ja, Europa is een continent, maar zeg nou zelf, als we het tegenwoordig over Europa hebben, dan hebben we het toch al lang niet meer over het continent, maar over de Unie?
Met als grote verschil dat mensen in Amerika het gewoon New York noemt en wij zeggen dat in Nederland wonen en niet in Europaquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:28 schreef Lightning_NL het volgende:
Prachtigquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:42 schreef Lightning_NL het volgende:
Altijd maar doen alsof Nederlanders superieur zijn, en Amerikanen oerdom. Dat is echt triest gedrag. Ik woon in de USA, en mensen zijn hier echt niet dommer dan in Europa. Er zijn gewoon overal domme mensen te vinden. Alleen houden jullie in Nederland zo ontzettend van generaliseren. Om te kotsen eigenlijk.
Ga eerst effe terug naar de basisschool om je Nederlands te verbeteren, kom dan terug. Dit lijkt echt nergens op.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Met als grote verschil dat mensen in Amerika het gewoon New York noemt en wij zeggen dat in Nederland wonen en niet in Europa
En dat zelfs in dezelfde zin nogquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:43 schreef Repeat het volgende:
[..]
Prachtig
"Jullie in Nederland" en dan ons beschuldigen van generaliseren
Secondquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:39 schreef Labtech het volgende:
[..]
hm..Ik zal deze posting eens vertalen voor je en op een amerikaans forum posten..Eens kijken wat je daar voor reacties op krijgt.
New York d.c
De meeste blanke mensen zij daar arrogant, negers daarintegen zijn er best tof.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:42 schreef Lightning_NL het volgende:
Altijd maar doen alsof Nederlanders superieur zijn, en Amerikanen oerdom. Dat is echt triest gedrag. Ik woon in de USA, en mensen zijn hier echt niet dommer dan in Europa. Er zijn gewoon overal domme mensen te vinden. Alleen houden jullie in Nederland zo ontzettend van generaliseren. Om te kotsen eigenlijk.
Hoeveel procent van de nederlanders kennen de hoofdstad van pak-en-beet Australie ? Eveneens topografie groep 7..quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:43 schreef Sapstengel het volgende:
Sorry hoor, maar ook als wereldvreemde nerd zou je moeten weten dat Europa geen land is. Iedereen kent toch wel de landen en hoofdsteden van de wereld? Topografie groep 7. Of hebben Amerikanen nooit topografie gehad, omdat alles buiten hun land toch onbelangrijk gebied is.
M'n zin is niet bepaald netjes geschreven neequote:Op vrijdag 30 november 2007 20:44 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ga eerst effe terug naar de basisschool om je Nederlands te verbeteren, kom dan terug. Dit lijkt echt nergens op.
Filmpje niet gezien? "3rd grade topography".quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:43 schreef Sapstengel het volgende:
Sorry hoor, maar ook als wereldvreemde nerd zou je moeten weten dat Europa geen land is. Iedereen kent toch wel de landen en hoofdsteden van de wereld? Topografie groep 7. Of hebben Amerikanen nooit topografie gehad, omdat alles buiten hun land toch onbelangrijk gebied is.
Gaat het daarom? NEEquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:46 schreef Labtech het volgende:
[..]
Hoeveel procent van de nederlanders kennen de hoofdstad van pak-en-beet Australie ? Eveneens topografie groep 7..
Nee, maar denk je dat de gemiddelde amerikaan snapt waarom bijvoorbeeld de belgen al 200 dagen bezig zijn om een regering te vormen ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:45 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
De meeste blanke mensen zij daar arrogant, negers daarintegen zijn er best tof.![]()
Dat jullie een aap als precident kiezen en swarzenegger als gouverneur snappen wij idd niet.
Ik denk toch wel dat 80% van de Nederlanders dat moet weten. Ik heb in groep 7 en 8 mijn topo gewoon geleerd (geen eens écht goed). En ik weet nog steeds bijna alle hoofdsteden van Europa, Zuid-Amerika, Afrika..quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:46 schreef Labtech het volgende:
[..]
Hoeveel procent van de nederlanders kennen de hoofdstad van pak-en-beet Australie ? Eveneens topografie groep 7..
Rhode Island is de kleinste staat van Amerika. En Vermont is wel gewoon een stad...quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:47 schreef Lightning_NL het volgende:
Wie kan mij vertellen of Rhode Island een staat is? Of Vermont een staat of een stad is?
Zonder het op te moeten zoeken zullen er weinig Nederlanders zijn die het antwoord daarop weten.
OP's lezen is overrated.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:46 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Filmpje niet gezien? "3rd grade topography".
Zij weten niet wat Belgie is.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:47 schreef Labtech het volgende:
[..]
Nee, maar denk je dat de gemiddelde amerikaan snapt waarom bijvoorbeeld de belgen al 200 dagen bezig zijn om een regering te vormen ?
Denk je dat een gemiddelde Amerikaan weet dat België een land is?quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:47 schreef Labtech het volgende:
[..]
Nee, maar denk je dat de gemiddelde amerikaan snapt waarom bijvoorbeeld de belgen al 200 dagen bezig zijn om een regering te vormen ?
Snappen wij het wel dan? Ik niet helemaal hoor. Ik kom een heel eind, maar alle ins en outs weet ik echt niet.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:47 schreef Labtech het volgende:
[..]
80 % van de nederlanders denkt het te weten: Sydney of Melbournequote:Op vrijdag 30 november 2007 20:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik denk toch wel dat 80% van de Nederlanders dat moet weten. Ik heb in groep 7 en 8 mijn topo gewoon geleerd (geen eens écht goed). En ik weet nog steeds bijna alle hoofdsteden van Europa, Zuid-Amerika, Afrika..
Vermont is beide (maar ik was voor stad gegaan). Maar dit is geen interessante info, zeker niet de dubieuze ministaten. Ik snap nog wel dat je in de VS hoofsteden van Georgie ofzo niet weet, maar de meeste landen mag je toch wel kennen (+ hoofdstad).quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:47 schreef Lightning_NL het volgende:
Wie kan mij vertellen of Rhode Island een staat is? Of Vermont een staat of een stad is?
Zonder het op te moeten zoeken zullen er weinig Nederlanders zijn die het antwoord daarop weten.
Europa vergelijken met Vermont of Rhode Island om te laten zien dat hier men ook niet alles weet is nogal een stupide vergelijking.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:47 schreef Lightning_NL het volgende:
En jij kunt mij precies vertellen hoe de regering in Hongarije gevormd wordt.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:47 schreef Labtech het volgende:
[..]
District of Columbia :pquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]oftewel waar staat dat dan voor want new york heeft toch ook zoiets?
Inderdaad. Net zo min als dat de gemiddelde nederlander/europeaan weet hoe de amerikaanse politiek werkt.quote:
Gohquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:49 schreef Labtech het volgende:
[..]
80 % van de nederlanders denkt het te weten: Sydney of Melbourne
Maar het is natuurlijk Canberra...
Georgia, en het antwoord is Atlanta, daar ga ik over een paar uurtjes weekend vierenquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
Vermont is beide (maar ik was voor stad gegaan). Maar dit is geen interessante info, zeker niet de dubieuze ministaten. Ik snap nog wel dat je in de VS hoofsteden van Georgie ofzo niet weet, maar de meeste landen mag je toch wel kennen (+ hoofdstad).
Georgie, het land in Europa bedoel ik, eiquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:52 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Georgia, en het antwoord is Atlanta, daar ga ik over een paar uurtjes weekend vieren [afbeelding]
Nee, op dit moment niet nee. Maar voordat ik me daar een oordeel over vorm, zijn er bronnen genoeg om daar wel wat van te weten te komen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:51 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
En jij kunt mij precies vertellen hoe de regering in Hongarije gevormd wordt.
Flapdrolquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:52 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Georgia, en het antwoord is Atlanta, daar ga ik over een paar uurtjes weekend vieren
Whehe ik zag hetquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:52 schreef Repeat het volgende:
[..]
Georgie, het land in Europa bedoel ik, ei
Een kleine gok:quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:51 schreef Labtech het volgende:
[..]
Inderdaad. Net zo min als dat de gemiddelde nederlander/europeaan weet hoe de amerikaanse politiek werkt.
of, ander voorbeeld, waar toch die, in sommige ogen, "belachelijke" amerikaanse wapenwetten vandaan komen.
Dan moet je er niet 'ofzo' achter zetten. En ik wist zelf niet dat het in Europa lag. Effe opgezocht, het ligt gedeeltelijk in Europa en in Azie.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:52 schreef Repeat het volgende:
[..]
Georgie, het land in Europa bedoel ik, ei [ afbeelding ]
Maargoed, ik eigenlijk ook semi-azie ofzo.Dat wil ik je geven.
Dus je punt over de Amerikanen en de vorming van een Belgische regering was???quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:52 schreef Labtech het volgende:
[..]
Nee, op dit moment niet nee. Maar voordat ik me daar een oordeel over vorm, zijn er bronnen genoeg om daar wel wat van te weten te komen.
-1 Alleen Amerikaanse staten.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:55 schreef Elusive het volgende:
http://www.digyourowngrave.com/grade-three-geography-test/
ach de gemiddelde nederlandse boer weet er misschien 1 of 2
Waarmee ik dus wil aangeven dat jij en ik het weten, maar een gemiddelde europeaan dus niet. Ik zou zeggen, maak er een filmpje van, zet dat filmpje op Youtube en hou de australische forums in de gaten. Dikke kans dat er net zo;n topic als dit op verschijnt.quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:42 schreef Lightning_NL het volgende:
vinden. Alleen houden jullie in Nederland zo ontzettend van generaliseren. Om te kotsen eigenlijk.
Man maak je niet zo druk, je went er vanzelf aan. Dit gaat al jaren zo op Fok.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:42 schreef Lightning_NL het volgende:
Mee eensquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:58 schreef Lightning_NL het volgende:
En dan zo'n sukkel die zeikt over dat Schwarzenegger is verkozen als gouverneur? Who gives a fuck wat die gast z'n verleden is? Feit is wel dat ie verdomd goed werk aflevert in California, maar daar weet jij natuurlijk verder helemaal niks over.
1 user begreep niet dat amerikanen een aap (hij zal Bush wel bedoelen) als president en Schwarzenegger als gouverneur van Californiegekozen hebben. Waarschijnlijk begrijpt hij dat niet omdat hij niet in de gaten heeft hoe het amerikaanse politieke systeem werkt. Net zo min als dat een gemiddelde amerikaan begrijpt hoe een europees politiek systeem werkt.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:56 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dus je punt over de Amerikanen en de vorming van een Belgische regering was???
Gemiddelde Europeaan hoort dit gewoon te weten..maar daar gaat alles eigenlijk geen eens overquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:57 schreef Labtech het volgende:
[..]
Waarmee ik dus wil aangeven dat jij en ik het weten, maar een gemiddelde europeaan dus niet. Ik zou zeggen, maak er een filmpje van, zet dat filmpje op Youtube en hou de australische forums in de gaten. Dikke kans dat er net zo;n topic als dit op verschijnt.
"Stupid europeans who dont know what the capital of australia is...mate"
Niet van toepassing?quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:00 schreef ColtZ40 het volgende:
Wisten jullie dat ze zelfs in Amerika niet weten hoe ze een goed pistool moeten maken.
Hulp aan CZ vragen om te voorkomen dat Colt failliet gaat.![]()
Fagioli(IT) die wapens levert aan de Amerikaanse strijdmacht.
Het is meer onder de mom van: Eey die ken ik, daar stem ik op.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:58 schreef Lightning_NL het volgende:
En dan zo'n sukkel die zeikt over dat Schwarzenegger is verkozen als gouverneur? Who gives a fuck wat die gast z'n verleden is? Feit is wel dat ie verdomd goed werk aflevert in California, maar daar weet jij natuurlijk verder helemaal niks over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |