abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54968907
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 23:05 schreef MouzurX het volgende:

[..]
Nou je het zegt idd Washington D.C. Virginia klinkt me bekender in de oren ja..
OMG.

Kaart lezen kan je nog niet eens als het je zo gepresenteerd wordt !
pi_54969017
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 00:36 schreef Elusive het volgende:
^^ de tering, volgens mij zijn nederlanders vele male dommer
doe eens lief tegen je landgenoot en mede-fokker
pi_54969025
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:55 schreef slindenau het volgende:

[..]

OMG.

Kaart lezen kan je nog niet eens als het je zo gepresenteerd wordt !
ik kijk te snel naar een kaart oehhhh kom laten we daar 10 paginas over doorgaan
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_54972137
Okay, even een paar leuke YouTube fragmenten met Amerikanen:
http://youtube.com/watch?v=v2U_KRpz5NY,
http://youtube.com/watch?v=3ghdwINqirU.

Vooral de Canadezen vinden het leuk om hun te interviewen:
http://youtube.com/watch?v=kLXRVvA6T9k,
http://youtube.com/watch?v=NFqzBiLBwM8.

En nog veel meer. Och, vertier.
Horikita Maki, O+.
pi_54974335
Whehe, pwnd .
pi_54974686
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 20:43 schreef Sapstengel het volgende:
Sorry hoor, maar ook als wereldvreemde nerd zou je moeten weten dat Europa geen land is. Iedereen kent toch wel de landen en hoofdsteden van de wereld? Topografie groep 7. Of hebben Amerikanen nooit topografie gehad, omdat alles buiten hun land toch onbelangrijk gebied is.
Ach, 50% heeft geen paspoort, dusseuh, zou zo maar kunnen.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_54975170
Lol, pwnd again .
pi_54977525
tis maar net wat je boeit. Denk dat Amerikanen niet echt geboeid raken van wereldse topografie. Net als wij niet geboeid raken door Amerikaanse topografie. Als in dat we niet weten waar staten als Minnesota of Michigan liggen en andere van zulke achterlijke staten. Net zoals zij Hongarije of Portugal achterlijke landen vinden.

En inderdaad die meid in dat filmpje is gewoon een heerlijk neukertje
pi_54977605
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 22:06 schreef ASroma het volgende:
Als in dat we niet weten waar staten als Minnesota of Michigan liggen en andere van zulke achterlijke staten.
Spreek voor jezelf.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_54977606
quote:
Joepie, iemand die het met me eens is
pi_54982037
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 18:37 schreef Maki-maki. het volgende:
Okay, even een paar leuke YouTube fragmenten met Amerikanen:
http://youtube.com/watch?v=v2U_KRpz5NY,
http://youtube.com/watch?v=3ghdwINqirU.

Vooral de Canadezen vinden het leuk om hun te interviewen:
http://youtube.com/watch?v=kLXRVvA6T9k,
http://youtube.com/watch?v=NFqzBiLBwM8.

En nog veel meer. Och, vertier.
Oud maar zóóó triest
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zondag 2 december 2007 @ 01:24:55 #162
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_54982417
quote:
tis maar net wat je boeit. Denk dat Amerikanen niet echt geboeid raken van wereldse topografie. Net als wij niet geboeid raken door Amerikaanse topografie. Als in dat we niet weten waar staten als Minnesota of Michigan liggen en andere van zulke achterlijke staten. Net zoals zij Hongarije of Portugal achterlijke landen vinden.

Dat klopt maar Michigan is een beetje een apart voorbeeld aangezien dat toch wel een vrij bekende staat is. Kies dan Nebraska of Idaho ofzo
><(({°>
pi_54982432
quote:

Nogmaals, het gaat niet om de landen (of hoofdsteden) maar dat zij zo achterlijk is om te denken dat Europa 1 land is. En mensen die dat nog gaan verdedigen ook zeg !!!!
pi_54982578
quote:
Op zondag 2 december 2007 01:25 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Nogmaals, het gaat niet om de landen (of hoofdsteden) maar dat zij zo achterlijk is om te denken dat Europa 1 land is. En mensen die dat nog gaan verdedigen ook zeg !!!!
Vraag op een koopzondag in Eindhoven iemand om de hoofdstad van Noord Holland en bij 50% zal er nog Amsterdam uitkomen. Wat is je punt? Deze huppelkutjes zijn uitgekozen omdat ze zo dom zijn.
pi_54982599
quote:
Op zondag 2 december 2007 01:33 schreef Hendrik_ het volgende:

[..]

Vraag op een koopzondag in Eindhoven iemand om de hoofdstad van Noord Holland en bij 50% zal er nog Amsterdam uitkomen. Wat is je punt? Deze huppelkutjes zijn uitgekozen omdat ze zo dom zijn.
Dat is nog best logisch om dat te denken. Niet te vergelijken met denken dat Europa 1 land is.
  zondag 2 december 2007 @ 10:23:11 #166
110767 LOCALMOTION
Eho'OnipoKaua*
pi_54984863
Denk je nou echt,dat de gemiddelde Amerikaan zich druk maakte of Europa een land is of niet.Ze hebben genoeg zorgen in eigen land.Wat kan hun nou schelen of de hoeren buurt in Den Haag -Wijk 7-is!!
Ja hoor er zijn genoeg domme Amerikanen-Nederlanders-en andere etnische volken.Maar een ding kan ik je wel vertellen...Amerika als land is zo verdomd groot-je weet nooit waar je moet beginnen om wijs van te worden. Je moet gewoon gek doen en verder mijn je leven gaan.
Als Amerikaan-en trots ook-heb ik geen moeilijkheden om dit te schrijven.
Waarom zou Amsterdam nooit een hoofdstad kunnen worden volgens de Nederlandse geschiedenis en Den Haag wel.Graag een antwoord aub en geen onzin. Alleen herinner ik me niet meer of het een wet was of een regeling in de oude geschiedenis van
Nederland.
" Aia i AINA ka 'ano'i - na pua keu a ke ALOHA... A he ipo 'oe na'u i Aloha - ka'ano'i a ku'u pu'uwai
There at the ISLAND is my LOVE where the girls are too much when it comes to loving..
You're the Sweetheart I LOVE, the desire of my hear
  zondag 2 december 2007 @ 10:25:24 #167
110767 LOCALMOTION
Eho'OnipoKaua*
pi_54984879
foutje... verder met je leven gaan.
" Aia i AINA ka 'ano'i - na pua keu a ke ALOHA... A he ipo 'oe na'u i Aloha - ka'ano'i a ku'u pu'uwai
There at the ISLAND is my LOVE where the girls are too much when it comes to loving..
You're the Sweetheart I LOVE, the desire of my hear
  zondag 2 december 2007 @ 10:48:46 #168
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_54985108
quote:
Op zondag 2 december 2007 10:23 schreef LOCALMOTION het volgende:

Waarom zou Amsterdam nooit een hoofdstad kunnen worden volgens de Nederlandse geschiedenis en Den Haag wel.Graag een antwoord aub en geen onzin. Alleen herinner ik me niet meer of het een wet was of een regeling in de oude geschiedenis van
Nederland.
Pin me hier niet op vast hoor. Maar in de 16e en 17e eeuw bestond Nederland als zodanig nog niet, maar waren het allemaal kleine Staten (de zeven republieken). Toen Nederland een land werd, vonden velen in de afzonderlijke republieken dat Den Haag als hoofdstad en regeringsstad teveel macht zou krijgen. Dus vandaar dat die op wereldschaal bijzondere splitsing plaatsvond... Denk ik, ik kan er naast zitten, maar dit lijkt mij de meest voor de hand liggende reden.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_54988301
quote:
Op zondag 2 december 2007 01:34 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Dat is nog best logisch om dat te denken. Niet te vergelijken met denken dat Europa 1 land is.
Er is niks "logisch" aan geografie, het zijn gewoon feiten en lijstjes. Vraag in Eindhoven naar de continenten en veel mensen zullen noord- en zuid amerika samenvoegen. Domme mensen zijn er overal. Alleen in de USA wat meer.
pi_54988392
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:27 schreef Hendrik_ het volgende:

[..]

Er is niks "logisch" aan geografie, het zijn gewoon feiten en lijstjes. Vraag in Eindhoven naar de continenten en veel mensen zullen noord- en zuid amerika samenvoegen. Domme mensen zijn er overal. Alleen in de USA wat meer.
Wel logischer om dat te bedenken aangezien Amsterdam onze hoofdstad is.
pi_54989080
quote:
Op zondag 2 december 2007 01:33 schreef Hendrik_ het volgende:

[..]

Dat weet ik ook niet hoor, Nederlandse topografie kan mij geen reet schelen. Laat staan Europose of Wereld topgrafie
pi_54990037
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 20:46 schreef Labtech het volgende:

[..]

Hoeveel procent van de nederlanders kennen de hoofdstad van pak-en-beet Australie ? Eveneens topografie groep 7..
melbourne
  zondag 2 december 2007 @ 14:45:57 #173
97934 ASroma
Flamboyant
pi_54990211
het zou me trouwens niks verbazen als dit allemaal in 'scene' is gezet, 80% van die talk/spel shows bestaat daar uit acteurs, ach in Nederland net zo

goedkope anit-amerika stuff net zo zielig als wilders met zijn goedkope anti-islam campagne
pi_54990258
Europa... let me think... I know her... not personally no, isn't that the capital of Luxemburg ?
Gelukkig zonder haar
  zondag 2 december 2007 @ 14:51:15 #175
181126 MouzurX
Misschien?
pi_54990333
*zoekt hoofdstad van noord holland op .* .."oo haarlem (wist ik dus totaal niet meer )"
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')