OMG.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou je het zegt idd Washington D.C. Virginia klinkt me bekender in de oren ja..
doe eens lief tegen je landgenoot en mede-fokkerquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:36 schreef Elusive het volgende:
^^ de tering, volgens mij zijn nederlanders vele male dommer
ik kijk te snel naar een kaart oehhhh kom laten we daar 10 paginas over doorgaanquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:55 schreef slindenau het volgende:
[..]
OMG.
Kaart lezen kan je nog niet eens als het je zo gepresenteerd wordt!
Ach, 50% heeft geen paspoort, dusseuh, zou zo maar kunnen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:43 schreef Sapstengel het volgende:
Sorry hoor, maar ook als wereldvreemde nerd zou je moeten weten dat Europa geen land is. Iedereen kent toch wel de landen en hoofdsteden van de wereld? Topografie groep 7. Of hebben Amerikanen nooit topografie gehad, omdat alles buiten hun land toch onbelangrijk gebied is.
Spreek voor jezelf.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:06 schreef ASroma het volgende:
Als in dat we niet weten waar staten als Minnesota of Michigan liggen en andere van zulke achterlijke staten.
Joepie, iemand die het met me eens isquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:06 schreef ASroma het volgende:
En inderdaad die meid in dat filmpje is gewoon een heerlijk neukertje![]()
Oud maar zóóó triestquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:37 schreef Maki-maki. het volgende:
Okay, even een paar leuke YouTube fragmenten met Amerikanen:
http://youtube.com/watch?v=v2U_KRpz5NY,
http://youtube.com/watch?v=3ghdwINqirU.
Vooral de Canadezen vinden het leuk om hun te interviewen:
http://youtube.com/watch?v=kLXRVvA6T9k,
http://youtube.com/watch?v=NFqzBiLBwM8.
En nog veel meer. Och, vertier.
Dat klopt maar Michigan is een beetje een apart voorbeeld aangezien dat toch wel een vrij bekende staat is. Kies dan Nebraska of Idaho ofzoquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:06 schreef ASroma het volgende:
tis maar net wat je boeit. Denk dat Amerikanen niet echt geboeid raken van wereldse topografie. Net als wij niet geboeid raken door Amerikaanse topografie. Als in dat we niet weten waar staten als Minnesota of Michigan liggen en andere van zulke achterlijke staten. Net zoals zij Hongarije of Portugal achterlijke landen vinden.
Nogmaals, het gaat niet om de landen (of hoofdsteden) maar dat zij zo achterlijk is om te denken dat Europa 1 land is. En mensen die dat nog gaan verdedigen ook zegquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:06 schreef ASroma het volgende:
tis maar net wat je boeit. Denk dat Amerikanen niet echt geboeid raken van wereldse topografie. Net als wij niet geboeid raken door Amerikaanse topografie. Als in dat we niet weten waar staten als Minnesota of Michigan liggen en andere van zulke achterlijke staten. Net zoals zij Hongarije of Portugal achterlijke landen vinden.
Vraag op een koopzondag in Eindhoven iemand om de hoofdstad van Noord Holland en bij 50% zal er nog Amsterdam uitkomen. Wat is je punt? Deze huppelkutjes zijn uitgekozen omdat ze zo dom zijn.quote:Op zondag 2 december 2007 01:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nogmaals, het gaat niet om de landen (of hoofdsteden) maar dat zij zo achterlijk is om te denken dat Europa 1 land is. En mensen die dat nog gaan verdedigen ook zeg!!!!
Dat is nog best logisch om dat te denken. Niet te vergelijken met denken dat Europa 1 land is.quote:Op zondag 2 december 2007 01:33 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
Vraag op een koopzondag in Eindhoven iemand om de hoofdstad van Noord Holland en bij 50% zal er nog Amsterdam uitkomen. Wat is je punt? Deze huppelkutjes zijn uitgekozen omdat ze zo dom zijn.
Pin me hier niet op vast hoor. Maar in de 16e en 17e eeuw bestond Nederland als zodanig nog niet, maar waren het allemaal kleine Staten (de zeven republieken). Toen Nederland een land werd, vonden velen in de afzonderlijke republieken dat Den Haag als hoofdstad en regeringsstad teveel macht zou krijgen. Dus vandaar dat die op wereldschaal bijzondere splitsing plaatsvond... Denk ik, ik kan er naast zitten, maar dit lijkt mij de meest voor de hand liggende reden.quote:Op zondag 2 december 2007 10:23 schreef LOCALMOTION het volgende:
Waarom zou Amsterdam nooit een hoofdstad kunnen worden volgens de Nederlandse geschiedenis en Den Haag wel.Graag een antwoord aub en geen onzin. Alleen herinner ik me niet meer of het een wet was of een regeling in de oude geschiedenis van
Nederland.
Er is niks "logisch" aan geografie, het zijn gewoon feiten en lijstjes. Vraag in Eindhoven naar de continenten en veel mensen zullen noord- en zuid amerika samenvoegen. Domme mensen zijn er overal. Alleen in de USA wat meer.quote:Op zondag 2 december 2007 01:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat is nog best logisch om dat te denken. Niet te vergelijken met denken dat Europa 1 land is.
Wel logischer om dat te bedenken aangezien Amsterdam onze hoofdstad is.quote:Op zondag 2 december 2007 13:27 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
Er is niks "logisch" aan geografie, het zijn gewoon feiten en lijstjes. Vraag in Eindhoven naar de continenten en veel mensen zullen noord- en zuid amerika samenvoegen. Domme mensen zijn er overal. Alleen in de USA wat meer.
Dat weet ik ook niet hoor, Nederlandse topografie kan mij geen reet schelen. Laat staan Europose of Wereld topgrafiequote:Op zondag 2 december 2007 01:33 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
Vraag op een koopzondag in Eindhoven iemand om de hoofdstad van Noord Holland en bij 50% zal er nog Amsterdam uitkomen. Wat is je punt? Deze huppelkutjes zijn uitgekozen omdat ze zo dom zijn.
melbournequote:Op vrijdag 30 november 2007 20:46 schreef Labtech het volgende:
[..]
Hoeveel procent van de nederlanders kennen de hoofdstad van pak-en-beet Australie ? Eveneens topografie groep 7..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |