Ja... tenslotte barst het hier van de serialkillers met een kinderboekenschrijfsterfetisjquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:13 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Daar zou ik ook voorzichtig mee zijn hoor.
Als je het vertelt levert het je natuurlijk wel veel stemmen en nieuwe lezers op...quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:55 schreef --Eveliene-- het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al!
(en ik moet er nog een beetje over nadenken of ik het vertel hier, ivm met privacy etc.. ben ik soms een beetje panisch in.. sorry!)
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:17 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Als je het vertelt levert het je natuurlijk wel veel stemmen en nieuwe lezers op...
Ik pleit voor een OUD-op-de-kast award. Voor de user die dit jaar het meeste verontwaardiging wist los te krijgen.
* Ireth noteert: 3x woordwaarde scrabblequote:Op zaterdag 1 december 2007 20:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... tenslotte barst het hier van de serialkillers met een kinderboekenschrijfsterfetisj
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... tenslotte barst het hier van de serialkillers met een kinderboekenschrijfsterfetisj
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Echt nietquote:Op zondag 2 december 2007 11:24 schreef m@x het volgende: Het is toch allemaal maar gewoon voor de grap?
wat zegt u?quote:Op zondag 2 december 2007 14:53 schreef _Bar_ het volgende:
Neehee dat word mijn nog ongeboren kindje natuurlijk
whaaaaaaaaaaaaaa!!!! wat een goed nieuws!! ow lieverd! echt?quote:
Whahahaha! Gooi jij je nieuws er even zo in!quote:Op zondag 2 december 2007 14:53 schreef _Bar_ het volgende:
Neehee dat word mijn nog ongeboren kindje natuurlijk
Neuh, die kent OUD door en door!quote:Op zondag 2 december 2007 18:59 schreef miss_sly het volgende:
Zou Bar geschrokken zijn van het effect van haar tussen-neus-en-lippen-bommetje?
I know, maar ze is mooi verdwenen na het grote nieuwsquote:
Best welquote:
Tss wat weet jij daar nou vanquote:Op zondag 2 december 2007 20:00 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
als je nog iets wil qua Awards, dan zul je toch wel een beetje moeten gaan beginnen
Ik kom hier niet voor het eerstquote:
quote:Op zondag 2 december 2007 20:06 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik kom hier niet voor het eerstIk zag dit topic volstromen met hormonen en dan gaan jullie vaak van alles vergeten enzo
Zeurneusquote:Op zondag 2 december 2007 20:06 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik kom hier niet voor het eerstIk zag dit topic volstromen met hormonen en dan gaan jullie vaak van alles vergeten enzo
Hormonen? Wij? Nee johquote:Op zondag 2 december 2007 20:06 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Neuh...jullie ding, allemaal prima, alleen: Z&Gquote:
Nee niet zozeer geschrokken hoor, althans het stond er wel zo ineens.... jullie hadden het zo over de kinderen....quote:Op zondag 2 december 2007 18:59 schreef miss_sly het volgende:
Zou Bar geschrokken zijn van het effect van haar tussen-neus-en-lippen-bommetje?
ik ga even mezelf hier quoten, want zou jullie mening hier ook nog steeds wel over willen horenquote:Op zondag 2 december 2007 12:00 schreef _Bar_ het volgende:
proest Miss_sly
Ik dacht meer het:
Dit topic verdient de zonnetje award
Ik heb 'm even hierheen gesleept, anders vervuil ik het stemtopicquote:Op zondag 2 december 2007 22:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klopt, hadden wij ook al bedacht. En omdat je er maar op 1 zou stemmen, maakt dat die anderen toch niet minder bijzonder?
Ja dank, vanavond even met miss Sly samen gesteld.quote:Op zondag 2 december 2007 22:37 schreef lcicle het volgende:
Melonovy, mooi lijstje heb je gemaakt!!
Goede en leuke keuzes uit de voorgestelde awards, met (nog) betere benamingen
Alleen die kloon award he, die mis ik nog
Ja!quote:Op zondag 2 december 2007 22:49 schreef YPPY het volgende:
Nu moeten we gaan klagen over de categorieen he?
Ik vind het ook lastig, zeker diequote:Op zondag 2 december 2007 22:54 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik heb 'm even hierheen gesleept, anders vervuil ik het stemtopic.
Nee, Miss Sly, dat weet ik wel, maar dat vind ik er meteen zo lastig aan. Ik snap het wel hoor, maar persoonlijk vind ik het lastig.
De FOK! OUD awards 2007 - stemtopicquote:Op zondag 2 december 2007 22:59 schreef Ynske het volgende:
Ben ik nu de enige die de uiteindelijke categorieen over het hoofd ziet?
quote:Op zondag 2 december 2007 22:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja waar is gloeiende gloeiende de papa award
De ' Ik vind Bar een zonnetje ' award!quote:Op zondag 2 december 2007 22:30 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
ik ga even mezelf hier quoten, want zou jullie mening hier ook nog steeds wel over willen horen
Vivquote:Op zondag 2 december 2007 23:40 schreef Vivi het volgende:
Bar, wat een mooi en heerlijk nieuws, een nieuw begin in een (bijna) nieuw jaar. Een ding is in ieder geval zeker; jouw ongeboren kindje krijgt het liefste beschermengeltje die hij of zij zich maar kan wensen.
Wat zal Thijs straks trots zijn op zijn nieuwe brusje en op zijn ongelooflijk sterke en stoere dappere mams.
Een dikke kus voor jou.
je favo ouder, de leukste ouder, de ouder waarmee je het best kliekt, de beste ouder, 'kortom': de Supercalifragilisticexpialidocious-OUDerquote:Op maandag 3 december 2007 00:07 schreef Ireth het volgende:
en wtf is de # Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award ???
quote:Op maandag 3 december 2007 10:56 schreef melonovy het volgende:
[..]
je favo ouder, de leukste ouder, de ouder waarmee je het best kliekt, de beste ouder, 'kortom': de Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer
De regel over het maximum is eigenlijk ook wel gek ja, kan wat mij betreft wel vervallen met het verzoek om wel gevarieerd te stemmen, maar dat lijkt me geen probleem, toch?
Mensen die al gestemd hebben, mogen wat mij betreft nog wel wijzigen, mochten ze daar behoefte aan hebben.
quote:Op maandag 3 december 2007 11:34 schreef Vivi het volgende:Schattigste/leukste/liefste kind award
(Buiten die van mij dan) Mmm, er zijn er veel maar ik noem nu Piet van Memmel, die vind ik gewoon zo
Ow wat erg!! Ik haal jullie namen altijd door elkaar, stom he, want het lijkt helemaal niet op elkaarquote:Op maandag 3 december 2007 12:29 schreef bixister het volgende:vivi, ik zie dat je inderdaad niet zo goed kunt kiezen:
[..]
Maar wel een hele lieve dikke bromvliegquote:Op maandag 3 december 2007 20:23 schreef snoopy het volgende:
Ik word vergeleken met een dikke bromvlieg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 december 2007 19:35 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik wou toch effe zeuren dat ik het jammer vind dat er geen "Langste Rammelaar" oid award is, terwijl er hier wel meerderen waren die dit een leuk idee van Smoezzie vonden!
Ik ook!!!quote:Op maandag 3 december 2007 19:12 schreef MeNicole het volgende:
Ik wil graag een klacht indienen tegen M@xHeb helemaal geen stem van der
dan zeg ik gewoon dat het komt omdat Oud zo'n onneembare vesting is als nieuwkomer.quote:Op maandag 3 december 2007 22:11 schreef Reese het volgende:
Het lijkt me verstandiger om hier een beetje campagne te voeren voor jezelf ipv achteraf te klagen dat je geen stem hebt gekregen.![]()
Go m@x!
quote:Op maandag 3 december 2007 22:12 schreef melonovy het volgende:
Willen Ynske en Snoopy samen de awards creeren?
Bij mij staan de creatieve sterren niet zo gunstig de laatste tijd, maar uiteraard kan ik wel mijn steentje bijdragen in de uitvoering!
Mijn nominatie had je alquote:Op maandag 3 december 2007 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan zeg ik gewoon dat het komt omdat Oud zo'n onneembare vesting is als nieuwkomer.Geen dooorkomen aan
![]()
helpt het al?!![]()
mag ik ook stemmenquote:Op maandag 3 december 2007 22:34 schreef texelonia het volgende:
[..]
Mijn nominatie had je alMaar wilde nog paar dingen veranderen en toevoegen. Krijg ik dan ook een stem van jou?
Oh, je hebt het weggehaald, maar toch even snel...quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:59 schreef Ireth het volgende:
laat maar
You made me cryquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:16 schreef Belana het volgende:
ik heb serieus volledig onafhankelijk gekeken. ik heb de categorien gecopieerd en heb alles heulemaal zelluf gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |