Ja... tenslotte barst het hier van de serialkillers met een kinderboekenschrijfsterfetisjquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:13 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Daar zou ik ook voorzichtig mee zijn hoor.
Als je het vertelt levert het je natuurlijk wel veel stemmen en nieuwe lezers op...quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:55 schreef --Eveliene-- het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al!
(en ik moet er nog een beetje over nadenken of ik het vertel hier, ivm met privacy etc.. ben ik soms een beetje panisch in.. sorry!)
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:17 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Als je het vertelt levert het je natuurlijk wel veel stemmen en nieuwe lezers op...
Ik pleit voor een OUD-op-de-kast award. Voor de user die dit jaar het meeste verontwaardiging wist los te krijgen.
* Ireth noteert: 3x woordwaarde scrabblequote:Op zaterdag 1 december 2007 20:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... tenslotte barst het hier van de serialkillers met een kinderboekenschrijfsterfetisj
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... tenslotte barst het hier van de serialkillers met een kinderboekenschrijfsterfetisj
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Echt nietquote:Op zondag 2 december 2007 11:24 schreef m@x het volgende: Het is toch allemaal maar gewoon voor de grap?
wat zegt u?quote:Op zondag 2 december 2007 14:53 schreef _Bar_ het volgende:
Neehee dat word mijn nog ongeboren kindje natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |