Immer.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:25 schreef JDude het volgende:
Goed topic, wel.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:56 schreef Treinkopper het volgende:
Jaloers, JD?
Whehe, die ondertitel.quote:Hóófd, schouders, kop een trein, kop een trein,
Hóófd, schouders, kop een trein, kop een trein.
Hoofd voorover, bumper op je neus,
Hóófd schouders, kop een trein domme kneus!
Ik mag er blijkbaar niet meer binnen .. Ik was daar op de bar gaan staan (vraag me niet hoe ik erop ben gekomenquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:26 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Nou, we waren de laatste paar keren in Cafe Oranje.. en daar trokken we de gemiddelde leeftijd flink omhoog
Succes! Laat je even weten hoe het was?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:50 schreef BossFight het volgende:
Ik ga even poepen.
wat een paupers daar zegquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:33 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ik mag er blijkbaar niet meer binnen .. Ik was daar op de bar gaan staan (vraag me niet hoe ik erop ben gekomen) en gaan dansen, probeerde die sukkel achter de bar mij eraf te duwen. Vertelde doodleuk dat "niet vaste klanten" niet op de bar mochten dansen. Daarna ging een andere kerel dat ook doen, maar was wel vaste klant dus was geen probleem. Heb duidelijk laten merken dat ik er niet mee eens was, toe nwas ik de gebeten hond
..
Hmm, kut.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:22 schreef veldmuis het volgende:
Fietsend meisje (17) dood na ongeluk
RIP
hoezo dat?quote:Op zaterdag 8 december 2007 08:24 schreef fransbreda het volgende:
Mogge, zal het goede er vanaf laten.
In Breda hebben ze ookquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:30 schreef JDude het volgende:
Straks even naar de Biertoko op Hazeldonk.
Hazeldonk is ook Bredaquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:34 schreef veldmuis het volgende:
In Breda hebben ze ookbier
hoor!
Ik moet trouwens nog zoeen bredabierindeflesding halen! Voor de heb.
Ahh is dat uitstapje alweer geweest....quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:29 schreef Stofje het volgende:
Kutbier, kut St. Pauli, kutvoetbal, kutbus, kutbier, kutbier.
Bier.
33cl Jupilers ftw.quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:30 schreef JDude het volgende:
Straks even naar de Biertoko op Hazeldonk.
Heb ik eindelijk een medestander die ook geen Jupiler lust?quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:19 schreef Stofje het volgende:
Jupiler, het meest overgewaardeerde biertje van de stad..
Als je het net over de grens haalt is het niet duurder.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:47 schreef Stofje het volgende:
Ik lust het wel, maar ik proef geen essentieel verschil met bijvoorbeeld Amstel, Breda Bier, Bavaria, Grolsch, etc. Jupiler is stúkken duurder dan die merken, puur omdat het een mode-biertje is. Flink overschat, dus.
Dan blijft dat "mode" biertje anders wel lang hangen !! Ook ik vind het veel malen beter drinken.. Het glijdt zo soepel en zacht weg waardoor je nog meer van de smaak geniet. Grolsch daarentegen is aanvankelijk moeilijk weg te krijgen, pas naar enkele biertjes kun jeh et soepel drinken, en dan is voor mij de essentie van bier drinken alweer weg. Heineken daarentegen kan ik tegenwoordig ook beter drinken dan jaren geleden, het lijkt of het ook wat zachter is geworden ..quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:47 schreef Stofje het volgende:
Ik lust het wel, maar ik proef geen essentieel verschil met bijvoorbeeld Amstel, Breda Bier, Bavaria, Grolsch, etc. Jupiler is stúkken duurder dan die merken, puur omdat het een mode-biertje is. Flink overschat, dus.
eenschquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:19 schreef Stofje het volgende:
Jupiler, het meest overgewaardeerde biertje van de stad..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |