quote:
Whehehe, je zei kutweer.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:42 schreef snarfbreda het volgende:
Word flink wat afgekrikt in ons mooie stadje.
Maar ja dat krijg je met dat kutweer he.
Jij hebt duidelijk niet genoeg slaap gehad.quote:Op vrijdag 7 december 2007 07:22 schreef JDude het volgende:
Whehehe, je zei kutweer.
Klopt!quote:Op vrijdag 7 december 2007 07:23 schreef Kuukske het volgende:
Jij hebt duidelijk niet genoeg slaap gehad.
Hehehe. Heb jij ook zon zin om in bed te kruipen, door de ramen naar buiten te kijken hoe bomen zich dubbelvouwen door de wind?quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:11 schreef JDude het volgende:
Klopt!
Perfect omschreven, wel.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:14 schreef Kuukske het volgende:
Hehehe. Heb jij ook zon zin om in bed te kruipen, door de ramen naar buiten te kijken hoe bomen zich dubbelvouwen door de wind?
Ja hè. Dagje vrij scoren dan maar?quote:
Nou, erg druk de afgelopen week.. morgenmiddag nog ff werken, en dan op naar Breda!quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:09 schreef Kuukske het volgende:
Hey Ritch. Hoe is het in het verre verweggistan.
Moet NAC weer?quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:05 schreef Ritchie het volgende:
Nou, erg druk de afgelopen week.. morgenmiddag nog ff werken, en dan op naar Breda!
uitstekend!quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:06 schreef Kuukske het volgende:
Hoe voelt het nou As? Vader worden?
de Bejaard?quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:12 schreef Ritchie het volgende:
NAC moet uit naar Exelsior. Dus dat wordt lekker in de kroeg kijken weer..
Ja verdorie. Ik ben druk bezig hoor.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:58 schreef Stofje het volgende:
Te laat, Kuuk, te laat, godverdomme.
Tof.quote:
Zit dan niet zo om m'n aandacht te smeken.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja verdorie. Ik ben druk bezig hoor.
Vind je het niet logisch dat ik dat doe? Iedereen wil toch jouw aandacht?quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:50 schreef Stofje het volgende:
Zit dan niet zo om m'n aandacht te smeken.
Da's niet waar! Toch? Wie wil m'n aandacht dan? Hihi, ik weet niet wat ik moet zeggen, zijn er dingen die ik niet zie? Ben ik blind? Ik ben blind, hè? Godverdomme, wie wil m'n aandacht dan? Ik moet aandacht geven, maar aan wie? Hihihihihih, ik weet het niet!quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vind je het niet logisch dat ik dat doe? Iedereen wil toch jouw aandacht?
Ja, heus. Ik. Ik wil niet dat je spreekt, maar me gewoon aandacht geeft. Omdat.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:56 schreef Stofje het volgende:
Da's niet waar! Toch? Wie wil m'n aandacht dan? Hihi, ik weet niet wat ik moet zeggen, zijn er dingen die ik niet zie? Ben ik blind? Ik ben blind, hè? Godverdomme, wie wil m'n aandacht dan? Ik moet aandacht geven, maar aan wie? Hihihihihih, ik weet het niet!! Waar? Wat? Wie? Hoe? En vooral: Waarom? Hihi
.
Nee, ook jouw lach is prachtig. Jij bent prachtig.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:04 schreef Kuukske het volgende:
Ik lach nooit. Bah. Lachen. Positiviteit.
rizzo, wat doe je?!quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:04 schreef Kuukske het volgende:
Ik lach nooit. Bah. Lachen. Positiviteit.
veldmuis, mijn liefste.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:06 schreef veldmuis het volgende:
rizzo, wat doe je?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |