Dat is net de verkeerde kleur groen, vloekt met mijn muur.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:38 schreef MadMaster het volgende:
Zoiets?
[ afbeelding ]
Die hebben we in mei aan vrienden van ons op Aruba gegeven...
Lees even terug: ik zeg dat je van Utrecht Centraal sneller bij Diemen bent dan van Diemen in centrum Amsterdam. Waar baseer ik dat op? Op het feit dat ik elke dag de trein van Utrecht Centraal naar Amsterdam Amstel neem, daar doet ie 18 minuten over. Mijn schatting is dus dat het ongeveer een kwartier duurt naar Diemen (vanaf daar nog iets van 3 minuten naar Amstel, misschien zelfs meer!). En daarom zeg ik dus dat je nooit binnen een kwartier van Diemen op Amsterdam Centraal bent en win ik dusquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, je had het over de afstand naar het Amstel Station vanaf Utrecht.
Dat heb ik nu ook als uitgangpunt genomen vanaf Diemen Zuid/Venserpolder, wat net even voorbij Duivendrecht ligt, maar binnen de gemeente Amsterdam.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:42 schreef MaJo het volgende:
Hehe, nem zit die klok te bashen en iedereen hier blijkt het mooi te vindenIk niet trouwens
Ik ga efkes in bad en dan nog wat sintinkopen doen
Nee jij leest verkeerdquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:46 schreef MadMaster het volgende:
Maar metrostation (!!!) Diemen Zuid ligt in de gemeente Amsterdam.
Je bent appels en peren aan het vergelijken...
quote:Op donderdag 29 november 2007 20:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat kun je nauwelijks nog Amsterdam noemenVanaf daar ben je langer bezig om in het centrum te komen dan naar bijv Utrecht
quote:Op donderdag 29 november 2007 20:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
DealZit elke dag in de trein van Utrecht naar Amsterdam en de trein doet daar 15 minuten over. Ik denk niet dat je in 15 minuten vanaf Diemen Zuid in het centrum van Amsterdam bent...
quote:Op donderdag 29 november 2007 21:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Naar centraal 27 minuten ja, naar Amstel 18 minuten (ik doe het elke dag dus ik weet het) dus ik schat dat Diemen 15 minuten is vanaf Utrecht Centraal. Van de stadsgrens naar het centraal station is namelijk bijna een kwartier! Had ik zelf ook nooit door, totdat ik de trein elke dag ging nemen
Jaquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is dat naar aanleiding van mijn briljante kadotip van een aantal delen terug?
Ja shitquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:42 schreef MaJo het volgende:
Hehe, nem zit die klok te bashen en iedereen hier blijkt het mooi te vindenIk niet trouwens
Ik ga efkes in bad en dan nog wat sintinkopen doen
Ik dacht dat het tegeltje je crappy cadeau was.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja shit
Dacht ik een crappy cadeau te kopen, is het strak nog populair ook
Een tegel is behoorlijk crappy, ja.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:01 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht dat het tegeltje je crappy cadeau was.
Nou..eigenlijk heb ik inderdaad 2 crappy cadeaus...quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het tegeltje je crappy cadeau was.
Ja ho ho, een custom bedrukte tegel hequote:Op vrijdag 30 november 2007 17:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een tegel is behoorlijk crappy, ja.
Tegeltjes zijn leukquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, valt in dezelfde categorie als de klok.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
De klok wordt hier als leuk beschouwd..dus....quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, valt in dezelfde categorie als de klok.
ey!quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, valt in dezelfde categorie als de klok.
Dan kan kloppen. Ik weet niet of je je de nonnen-grap op de berg nog kunt herinneren.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh jee, een tegellover in da house.![]()
Nem, ik snap emmer.sliert. niet.
Ik ook, maar IK moest etenquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:26 schreef Soempie het volgende:
Wyccie heeft wel een sterke maag gok ik zo.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:31 schreef MaJo het volgende:Ik ben wel misselijk
Misschien ook handig om iets anders als ontbijt te nemen dan nachos
![]()
Frosties?quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je beter Frosties eten ofzo
Ja...cornflakes met een suikerlaagje. Die worden niet zo snel week in de melk en geven voldoende energie.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Frosties?Ik ga nu maar even een boterham eten en dan de stad in om (nog steeds ja) die sinterklaasinkopen te doen
Oh yeahquote:
Frostiesquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je beter Frosties eten ofzo
En verrassend genoeg maar 1 kcal meer dan cornflakes zonder suikerlaagjequote:Op vrijdag 30 november 2007 17:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja...cornflakes met een suikerlaagje. Die worden niet zo snel week in de melk en geven voldoende energie.
Moet je in CUL vragen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
FrostiesIk wil weer es Rice Krispies maar die kan ik nergens vinden
Dat is niets inderdaadquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En verrassend genoeg maar 1 kcal meer dan cornflakes zonder suikerlaagje
Toen ik dat zag dacht ik ook "Waar gaat het dan over" en legede vervolgens Frosties noch cornflakes in m'n mandjequote:
Cornflakesquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja...cornflakes met een suikerlaagje. Die worden niet zo snel week in de melk en geven voldoende energie.
Op een berg staat een klooster met een groep nonnen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:41 schreef wyccie het volgende:
De nonnen op de berg ken ik niet.
Ik heb net even een dutje gedaan.
Ik ben best ziek.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:58 schreef wyccie het volgende:
Ik vind 'm niet leuk.![]()
Had je er niet iets van een embryo in kunnen doen. >:)
quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:58 schreef wyccie het volgende:
Ik vind 'm niet leuk.![]()
Had je er niet iets van een embryo in kunnen doen.
Vandaag de kennismaking?quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vandaag de kennismaking?
Anyway, ik ben weg
OK, ik heb verkeerd gelezen, maar jij zit verkeerd qua timing:quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:48 schreef MaJo het volgende:
Nee jij leest verkeerdWat ik zei dat je dat nog nauwelijks Amsterdam kunt noemen omdat het bij de grens ligt. Dat je er langer over doet om in het centrum van Amsterdam te komen dan in het centrum van Utrecht.
Dat is wel heel erg balen, inderdaad.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:33 schreef MaJo het volgende:
Nou zeg, heb ik woensdag terwijl ik ziek was de hele dag zitten zwoegen aan mijn recensie staat ie nog niet online
Kneiterdruk met werken, maar opzich is dat best lekkerquote:
Ok jij wintquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, ik heb verkeerd gelezen, maar jij zit verkeerd qua timing:
Vanaf de lokatie binnen Amsterdam (George Sandstraat) naar Utrecht Centraal (Stationsplein) doe je er 39 minuten over.
Vanaf de lokatie binnen Amsterdam (George Sandstraat) naar Amsterdam Centraal (Stationsplein) doe je er 22 minuten over.
Gooi alle gegevens in www.ov9292.nl en je zal de bevestiging krijgen.
Jahquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg balen, inderdaad.
Gaat goed.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Kneiterdruk met werken, maar opzich is dat best lekker
en met jou?
Ik misschien ook.quote:
En verder dan? Ga je nog weg in de kerstvakantie?quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Kneiterdruk met werken, maar opzich is dat best lekker
\quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gaat goed.Alles gaat z'n gangetje eigenlijk. Eindelijk een beetje een normaal studieritme gevonden.
En sinds weken is m'n kamer eindelijk weer helemaal opgeruimd.
misschien een dagje duiken in zeeland, als het weer redelijk is. Maar week 5 ga ik al een weekje naar de franse sneeuw, dus verder weinig plannen in de kerstvakantie.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
En verder dan? Ga je nog weg in de kerstvakantie?
Ik vroeg me al af of je ging duiken in de kerstvakantie, maar leek me een stomme vraag, te koud.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
misschien een dagje duiken in zeeland, als het weer redelijk is. Maar week 5 ga ik al een weekje naar de franse sneeuw, dus verder weinig plannen in de kerstvakantie.
Wel voor het eerst sinds m'n middelbare school tijd dat ik echt 2 weken vrij heb met kerst en oud&nieuw
Ik a) ben een bikkelquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of je ging duiken in de kerstvakantie, maar leek me een stomme vraag, te koud.Maar je bent een bikkel!
quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Have fun!![]()
Nee, dit weekend het hele weekend in Grunn. Kennismaking met mijn vrienden.
Tuurlijk. Wat dacht jij dan?quote:
Stedentripjes in Belgie. Maar ik moet nu gaan.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik a) ben een bikkel
b) heb een droogpak
Maar aangezien het laatste weekend verprutst is door leerlingen, ga ik nu een dagje met mensen die ik uitnodig, dus ervaren duikersgewoon gezellig en mooi duiken.
Heb jij nog stedentripjes o.i.d. op de planning staan?
quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Stedentripjes in Belgie. Maar ik moet nu gaan.is gearriveerd.
Etsie +1quote:
Had je op je lijstje moeten zettenquote:
Ik herinner me het nogquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan kan kloppen. Ik weet niet of je je de nonnen-grap op de berg nog kunt herinneren.
Zo niet, dan snap je hem niet.
Maar hier staat "Emmer. Sliert." tegenwoordig voor een inside joke
Ik wil de grap best nog een keer posten hier, maar dan wel na het eten
Te laat, geen nieuwe vraag gesteld, -1quote:
regels naleven in het verkeerde topic:quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Te laat, geen nieuwe vraag gesteld, -1
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
regels naleven in het verkeerde topic:
TradeMarkie -1
Uw naam begint met een B -5quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:02 schreef B.ertha het volgende:
Punten aftrekken om rare redenen:
Trademarkie -2
Etcetera -2
Wat heb ik nu gewonnen?quote:
Joh waar ben je geweest dan? Misschien heb ik er zelf ook wat aanquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik misschien ook.Ik vond Leeuwarden vorige week echt tof wat dat betreft.
Ik ben een stuk blijer met mijn cadeausquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
Wat rustig hier.
Ik heb heel veel leuke cadeaus in mijn handen gehad maar ik ben naar huis gegaan met een chocoladeletter, Het Schnitzelparadijs en een DVD met het beste van Bert en Ernie
Dat geloof ik graagquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben een stuk blijer met mijn cadeaus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |