OK, ik heb verkeerd gelezen, maar jij zit verkeerd qua timing:quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:48 schreef MaJo het volgende:
Nee jij leest verkeerdWat ik zei dat je dat nog nauwelijks Amsterdam kunt noemen omdat het bij de grens ligt. Dat je er langer over doet om in het centrum van Amsterdam te komen dan in het centrum van Utrecht.
Dat is wel heel erg balen, inderdaad.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:33 schreef MaJo het volgende:
Nou zeg, heb ik woensdag terwijl ik ziek was de hele dag zitten zwoegen aan mijn recensie staat ie nog niet online
Kneiterdruk met werken, maar opzich is dat best lekkerquote:
Ok jij wintquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, ik heb verkeerd gelezen, maar jij zit verkeerd qua timing:
Vanaf de lokatie binnen Amsterdam (George Sandstraat) naar Utrecht Centraal (Stationsplein) doe je er 39 minuten over.
Vanaf de lokatie binnen Amsterdam (George Sandstraat) naar Amsterdam Centraal (Stationsplein) doe je er 22 minuten over.
Gooi alle gegevens in www.ov9292.nl en je zal de bevestiging krijgen.
Jahquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg balen, inderdaad.
Gaat goed.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Kneiterdruk met werken, maar opzich is dat best lekker
en met jou?
Ik misschien ook.quote:
En verder dan? Ga je nog weg in de kerstvakantie?quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Kneiterdruk met werken, maar opzich is dat best lekker
\quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gaat goed.Alles gaat z'n gangetje eigenlijk. Eindelijk een beetje een normaal studieritme gevonden.
En sinds weken is m'n kamer eindelijk weer helemaal opgeruimd.
misschien een dagje duiken in zeeland, als het weer redelijk is. Maar week 5 ga ik al een weekje naar de franse sneeuw, dus verder weinig plannen in de kerstvakantie.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
En verder dan? Ga je nog weg in de kerstvakantie?
Ik vroeg me al af of je ging duiken in de kerstvakantie, maar leek me een stomme vraag, te koud.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
misschien een dagje duiken in zeeland, als het weer redelijk is. Maar week 5 ga ik al een weekje naar de franse sneeuw, dus verder weinig plannen in de kerstvakantie.
Wel voor het eerst sinds m'n middelbare school tijd dat ik echt 2 weken vrij heb met kerst en oud&nieuw
Ik a) ben een bikkelquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of je ging duiken in de kerstvakantie, maar leek me een stomme vraag, te koud.Maar je bent een bikkel!
quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Have fun!![]()
Nee, dit weekend het hele weekend in Grunn. Kennismaking met mijn vrienden.
Tuurlijk. Wat dacht jij dan?quote:
Stedentripjes in Belgie. Maar ik moet nu gaan.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik a) ben een bikkel
b) heb een droogpak
Maar aangezien het laatste weekend verprutst is door leerlingen, ga ik nu een dagje met mensen die ik uitnodig, dus ervaren duikersgewoon gezellig en mooi duiken.
Heb jij nog stedentripjes o.i.d. op de planning staan?
quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Stedentripjes in Belgie. Maar ik moet nu gaan.is gearriveerd.
Etsie +1quote:
Had je op je lijstje moeten zettenquote:
Ik herinner me het nogquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan kan kloppen. Ik weet niet of je je de nonnen-grap op de berg nog kunt herinneren.
Zo niet, dan snap je hem niet.
Maar hier staat "Emmer. Sliert." tegenwoordig voor een inside joke
Ik wil de grap best nog een keer posten hier, maar dan wel na het eten
Te laat, geen nieuwe vraag gesteld, -1quote:
regels naleven in het verkeerde topic:quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Te laat, geen nieuwe vraag gesteld, -1
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
regels naleven in het verkeerde topic:
TradeMarkie -1
Uw naam begint met een B -5quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:02 schreef B.ertha het volgende:
Punten aftrekken om rare redenen:
Trademarkie -2
Etcetera -2
Wat heb ik nu gewonnen?quote:
Joh waar ben je geweest dan? Misschien heb ik er zelf ook wat aanquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik misschien ook.Ik vond Leeuwarden vorige week echt tof wat dat betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |