Ik ben een stuk blijer met mijn cadeausquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
Wat rustig hier.
Ik heb heel veel leuke cadeaus in mijn handen gehad maar ik ben naar huis gegaan met een chocoladeletter, Het Schnitzelparadijs en een DVD met het beste van Bert en Ernie
Dat geloof ik graagquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben een stuk blijer met mijn cadeaus![]()
Ik heb alleen maar toffe cadeausquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag
Bert en Ernie vind ik dan nog wel retro-grappig voor een keertje.
Maar er was een hoog aantal aan crappy cadeaus. Een beetje teveel. Dus volgend jaar wordt het anders gedaan
Een rijm vind ik wel leuk, om elkaar een beetje af te zeiken op een leuke mmanier, surprise doen wij ook niet aanquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:54 schreef erkel het volgende:
Gelukkig doen wij niet aan die onzin met surprises en gedichten. Gewoon de kado's op een bult gooien en dan een willekeurig persoon een kado laten pakken.
Dan kan het idd wel leuk zijn, maar meestal was het bij ons maar één persoon die dat deed en de rest haalde wat van internet afquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een rijm vind ik wel leuk, om elkaar een beetje af te zeiken op een leuke mmanier, surprise doen wij ook niet aan
quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
Boeken zijn altijd een goed idee![]()
Meer mensen zouden boeken moeten geven.
Mja ik ook welquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens...een Justin Timberlake CD zou ik persoonlijk wel als crappy kwalificeren
Dat wilden we vorig jaar ook doen inderdaadquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:01 schreef Nesle het volgende:
Wij vieren sinterkerst dit jaar
25 december gezellig bij de kerstboom
Hier ben ikquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:19 schreef MaJo het volgende:
Ik verveel me, waar is iedereen
Mijn nieuwste streven in mijn fobo is trouwens dat mensen ook tekeningen voor mij gaan makenLijkt me wel leuk
![]()
Stiekem vind ik zijn muziek ook helemaal niet zo slecht.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:10 schreef MaJo het volgende:
Mja ik ook welMaar mijn broer was er blij mee
Overigens is Justin wel best leuk
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:39 schreef erkel het volgende:
[..]
Stiekem vind ik zijn muziek ook helemaal niet zo slecht.
CD's kopen doe ik sowieso sporadisch. Ik ga liever naar een concert dan. Hopelijk 22 december naar de Oosterpoortquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ook niet hoorIk zou er alleen zelf nooit een cd van kopen
Ik ga vooral naar concerten en ik download veel cd's. Maar cd's die ik goed vind die koop ik ook altijd zelfquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:55 schreef erkel het volgende:
[..]
CD's kopen doe ik sowieso sporadisch. Ik ga liever naar een concert dan. Hopelijk 22 december naar de Oosterpoort
Nem is in the housequote:Op zaterdag 1 december 2007 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
Aaaaand, we're back!
Het is alweer een tijdje geleden dat ik een CD heb gekocht maar dat kom eigenlijk alleen maar omdat ik geen echte enorme ontdekkingen heb gedaan.
Ik heb wel vandaag te horen gekregen dat ik naar Doe Maar ga Juli
Jaja, wrijf het er maar inquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nem is in the houseDe beste therapie tegen verveling
De laatste tijd heb ik ook wel minder gekocht, maar dat komt vooral omdat ik nauwelijks nog geld heb door al die concertenNa Beirut heb ik wel een cd gekocht trouwens
TofVoor die tijd ga ik waarschijnlijk nog naar een concert of 50
Ik download ook heel veel. Cd's zijn leuk voor de heb (en je sponsort de artiesten natuurlijk), maar persoonlijk heb ik er bar weinig aan, want ik draai alles af op mijn pc.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga vooral naar concerten en ik download veel cd's. Maar cd's die ik goed vind die koop ik ook altijd zelfVan de bands in mijn onderschrift bijv. heb ik bijna allemaal een cd.
Wat is er op 22 dec dan?
Sorryquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jaja, wrijf het er maar in
Ik wil eigenlijk nog wel naar De Dijk maar dat wordt 'm niet meer dit jaar
En mijn favo band wil ik graag live zien maar die kans wordt ook met de dag kleiner
Nee, ik ben drukl aan t rijmen, moet ik een rijm over jou maken?quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:46 schreef MaJo het volgende:
[..]Ga je nu een tekening voor me maken?
Madrugada (daar heb je vast nog niet naar geluisterdquote:
Ik vind het bijzonder prettig om mijn favoriete muziek op CD te hebben.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:00 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik download ook heel veel. Cd's zijn leuk voor de heb (en je sponsort de artiesten natuurlijk), maar persoonlijk heb ik er bar weinig aan, want ik draai alles af op mijn pc.
Opgezwolle, Typhoon en Winne
Ik vind het zo'n gruwelijk lelijke avatarquote:
Jaquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, ik ben drukl aan t rijmen, moet ik een rijm over jou maken?
momentquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:19 schreef MaJo het volgende:
Ik verveel me, waar is iedereen
Mijn nieuwste streven in mijn fobo is trouwens dat mensen ook tekeningen voor mij gaan makenLijkt me wel leuk
![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:26 schreef Whiteguy het volgende:
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
ziehier majo
Hehequote:
http://www.sp-studio.de/quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
waar heb je die foto van haar vandaan?
lijkt ook nog best!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |