En ik zit niet eens op de Pabo.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:26 schreef JDude het volgende:
Na 944 komt natuurlijk 941. Goed gezien Blight.
Zit je wel op de Wehkamp dan?quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:27 schreef Blight het volgende:
En ik zit niet eens op de Pabo.
Dat is ketsen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:26 schreef Kuukske het volgende:
Dijenkletsen met JD is een activiteit die alleen voor mij is weggelegd.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:27 schreef Kuukske het volgende:
Zit je wel op de Wehkamp dan?
Fijn toch, zo'n vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:28 schreef Misstique het volgende:
Dijenketsen?
Je moet iets hoger hoor JD.
Ja ook, maar ik had het nu over 'andere hamsters'.quote:
Heerlijk hè?quote:
Daar kan je ook schattige figuurtjes mee maken.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja ook, maar ik had het nu over 'andere hamsters'.
Ik weiger een hamster met iets vuigs te associeren.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:31 schreef Dagonet het volgende:
Ja ook, maar ik had het nu over 'andere hamsters'.
Ik wil niet weten wat jij met hamsters doet, geloof ik.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:31 schreef Blight het volgende:
Daar kan je ook schattige figuurtjes mee maken.
Ik vind een puppy cuter.quote:
Te laat.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik weiger een hamster met iets vuigs te associeren.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:37 schreef Kuukske het volgende:
Ja, dat vind ik dan weer helemaal niks.
Harteloos.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:37 schreef Kuukske het volgende:
Ja, dat vind ik dan weer helemaal niks.
Hmm.. Nee. Sorry. Wat Dago zegt. Ik ben harteloos.quote:
Wat een eng ding.quote:
Mja oké. Daar kan niemand tegenop.quote:
Wat? Jij bent anti-Gizmo? Of anti-poesjes van Dangel?quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:52 schreef Misstique het volgende:
Húúúú.
OMG OMG OMG !quote:
Maine Coons.quote:
Zit ik in R&P? Zie ik dubbel? Huh?quote:
Nee, ik kom hier gewoon eens kijken.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zit ik in R&P? Zie ik dubbel? Huh?
Kijken mag altijd.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:58 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, ik kom hier gewoon eens kijken.
Jij wel.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:00 schreef Anthraxx het volgende:
En meeposten niet zeker?
Gizmo. Die is eng.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat? Jij bent anti-Gizmo? Of anti-poesjes van Dangel?
Welneen. Die oortjes. Ha'ske leuk.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:02 schreef Misstique het volgende:
Gizmo. Die is eng.
Hoe is het verder?quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:02 schreef Anthraxx het volgende:
Gelukkig maar.
's Nie!quote:
Vers bloed in BeF. In dit geval meer dan okay.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, ik kom hier gewoon eens kijken.
Wat is het ontgroenings ritueel?quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:04 schreef Blight het volgende:
[..]
Vers bloed in BeF. In dit geval meer dan okay.
Ging jij nou ook naar PT volgende week? Ben'k vergeten.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:04 schreef Anthraxx het volgende:
Ziekig.
* Kuukske geeft een doos pillen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:04 schreef Anthraxx het volgende:
Ziekig.
Jaquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ging jij nou ook naar PT volgende week? Ben'k vergeten.
Om 3 uur. Dat is 1 uur en 53 minuten verwijderd van nu. JD komt me ophalenquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:06 schreef Anthraxx het volgende:
Wanneer mag je?
En daarna wilde vrijdagmiddag seks en dan romantisch Super Mario Galaxy kopen en spelen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Om 3 uur. Dat is 1 uur en 53 minuten verwijderd van nu. JD komt me ophalen.
Niet dat ik weet. Maar meestal zijn ze op de dag zelf wel 'opeens' uitverkocht.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:07 schreef Blight het volgende:
Is het eigenlijk uitverkocht?
Nou, eerst nog een tweede Wiimote ophalen, een Sintkado voor m'n schoonmoeder kopen. Dán is het wel tijd voor vrijdagmiddagseks.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:07 schreef Anthraxx het volgende:
En daarna wilde vrijdagmiddag seks en dan romantisch Super Mario Galaxy kopen en spelen?
Jullie plannen dat vantevoren?quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, eerst nog een tweede Wiimote ophalen, een Sintkado voor m'n schoonmoeder kopen. Dán is het wel tijd voor vrijdagmiddagseks.
Nee, maar zo zou het eventueel kúnnen.quote:
Combineer het. Neem JD op de toonbank van de Bart Smit.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, maar zo zou het eventueel kúnnen.
Met de Wiimote?quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Combineer het. Neem JD op de toonbank van de Bart Smit.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:11 schreef Blight het volgende:
(Vrijdag)seks is okay.
Oh, zo heel gek klinkt dat niet.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:11 schreef Anthraxx het volgende:
Combineer het. Neem JD op de toonbank van de Bart Smit.
Ja graag.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:36 schreef Dagonet het volgende:
Seks.
*doetquote:
Best knap, op 100km afstand.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:47 schreef Dagonet het volgende:
*doet
quote:
Jazeker.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:54 schreef Dagonet het volgende:
Maar nog net op tijd gecorrigeerd, nichtwahr?
Die is nog aan het bijkomen van de eerste keer hamster voeren. Hij loopt de hele dag alquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:03 schreef Blight het volgende:
Waar is mcD eigenlijk? Kan hij het niet meer aan?
Bijkomen? Van die 2 minuten?quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:04 schreef Dagonet het volgende:
Die is nog aan het bijkomen van de eerste keer hamster voeren. Hij loopt de hele dag alrond.
Hoe vaak ga je dit nog posten, Tiek?quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:05 schreef Misstique het volgende:
Hij kan er niet mee omgaan.
Waarom? Kun je er niet mee omgaan?quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:06 schreef Blight het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dit nog posten, Tiek?.
Nou, nou? Twee minuten? Waarschijnlijk is hij al meer tijd kwijt aan de pogingen om haar te ontdoen van haar BH, tot dat ze het uiteindelijk zelf maar doet.quote:
Ik had het over de daad zelf.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:08 schreef Blight het volgende:
Nou, nou? Twee minuten? Waarschijnlijk is hij al meer tijd kwijt aan de pogingen om haar te ontdoen van haar BH, tot dat ze het uiteindelijk zelf maar doet.
Dan komt 'ie inderdaad meer bij zoiets terecht.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:11 schreef Misstique het volgende:
"Oops, sorry".
Mwach.. dat zou ik nog niet willen zeggen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:13 schreef Blight het volgende:
Die arme knul.
Whehe, check die gast flippen mên, wat een sjappie.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:18 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom vinden [voeg hier niet nederlandse nationaliteiten in]-jongeren het zo "leuk" om mensen van 8 hoog met een grote strijker te bekogelen als ze langslopen met hun boodschappen. Ik schrik behoorlijk en dat ding knalt op nog geen 2 meter van je vandaan. Haha, wat een lol. De volgende die ik het zie doen knoop ik aan zo'n ding vast en ik steek het aan.
Zoiets.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Whehe, check die gast flippen mên, wat een sjappie.![]()
![]()
.
En waarom hebben ze het van die kutpubers van 15 jaar geleden gejat?quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:18 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom vinden [voeg hier niet nederlandse nationaliteiten in]-jongeren het zo "leuk" om mensen van 8 hoog met een grote strijker te bekogelen als ze langslopen met hun boodschappen. Ik schrik behoorlijk en dat ding knalt op nog geen 2 meter van je vandaan. Haha, wat een lol. De volgende die ik het zie doen knoop ik aan zo'n ding vast en ik steek het aan.
Ze lopen toch al achter. Met alles.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En waarom hebben ze het van die kutpubers van 15 jaar geleden gejat?
Maar goed, het is weer bijna december dus Nederland veranderd weer in een slachtveld.
Kutkoters, de ME staat klaar, zet ze dan ook in.quote:Enkele tientallen scholieren hebben zich via Oud-Zuid en het Vondelpark richting het Leidseplein verplaatst. Zij laten een spoor van vernielingen achter door te gooien met fietsen
Juist. Kan deze maand niet gewoon snel voorbij gaan?quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En waarom hebben ze het van die kutpubers van 15 jaar geleden gejat?
Maar goed, het is weer bijna december dus Nederland veranderd weer in een slachtveld.
Morrege.quote:
Ik denk niet dat mn ouders daar veel zin in hebben.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:28 schreef Dagonet het volgende:
Morrege.
Morgen is het zover. Speciaal voor jou!quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Juist. Kan deze maand niet gewoon snel voorbij gaan?
Dat is waar de onschuld wordt geofferd aan de god van de vrijheid van meningsuiting en tolerantie. Het daadwerkelijke offeren wordt symbolisch tot uitdrukking gebracht met vuurwerk waarbij de flits en het geluid staan voor de diverse manieren van het uiten van je mening en de explosieve kracht en de rook voor de pijnlijke excessen en het ongemak dat vrijheid met zich mee kan brengen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:32 schreef Dangel het volgende:
slachtveld? dat is een slagveld met varkens?
Zondag dan. Of morgen pastrami bij Vito'squote:Op vrijdag 30 november 2007 14:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mn ouders daar veel zin in hebben..
quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Morgen is het zover. Speciaal voor jou!
Nou ja, zolang je maar niets met de saus te maken hebt vind ik het best.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:40 schreef Dangel het volgende:
Ik rijd in Vito's
quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou ja, zolang je maar niets met de saus te maken hebt vind ik het best.
Oh, daar ben ik wel voor. Na 1 december meteen 1 januari erin jassen. Opstiften met die zaad-Kerst! Commercieel vreet-festijn is het; niks meer, niks minder.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]. Ik moest even denken...
Ik bedoelde December
Deal.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:40 schreef Dagonet het volgende:
Zondag dan. Of morgen pastrami bij Vito's
En die. Vooral die.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:22 schreef Blight het volgende:
Tetten.
Ick zal hem er zoo even bijroepen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:30 schreef Blight het volgende:
Ridder Bauknecht weet er alles van.
rar en rapidshare ze allemaal even, ik heb ze volgens mij niet allemaal.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:34 schreef Blight het volgende:
Ik ben echt blij dat ik alle comics op mijn harde schijf heb staan.
Ze staan thuis op de PC, dus je moet me even helpen herinneren.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:37 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
rar en rapidshare ze allemaal even, ik heb ze volgens mij niet allemaal.
Ik PM je zo wel even.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:38 schreef Blight het volgende:
[..]
Ze staan thuis op de PC, dus je moet me even helpen herinneren.
Tiens!quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:56 schreef Blight het volgende:
Deze blijven geweldig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Puicke ava.quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:41 schreef cerror het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_bert_go_brutal.html
quote:Op zondag 2 december 2007 02:04 schreef Sjowhan het volgende:
Net-uit-de-kroeg-dus.
8 euro de man voor de rekening is way to go.
Plus extra frituur
Wil je mijn hamster nog voeren of hoe zit datquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:26 schreef Kuukske het volgende:
Dijenkletsen met JD is een activiteit die alleen voor mij is weggelegd.
Het moment is daar.quote:Op zondag 2 december 2007 22:53 schreef Blight het volgende:
[/weekend]. Bijna.
quote:
quote:Boeiendste forum: STA
Oja! Cadeautjes.quote:Op maandag 3 december 2007 21:39 schreef rompompom het volgende:
*zin in woensdag heeft
Ja en? Krijg ik daar een award voor? Nee hè?quote:
Maar t voelt wel fijnquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja en? Krijg ik daar een award voor? Nee hè?.
Ach, wat moet je met een award? Dat verpest je avatar!quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:12 schreef Misstique het volgende:
Ja en? Krijg ik daar een award voor? Nee hè?.
True tha.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:32 schreef Blight het volgende:
Ach, wat moet je met een award? Dat verpest je avatar!
Als proffesionele pakktjesuitpakker bij een bedrijf met een Duits moederbedrijf kan ik het daar niet mee eens zijn helaas.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:05 schreef Dagonet het volgende:
Pakketjes uit Duitsland zijn okat.
En? Doet ie t?quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:05 schreef Dagonet het volgende:
Pakketjes uit Duitsland zijn okat.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:32 schreef Anthraxx het volgende:
Dit topicDeze reeks loopt niet zo best?
Overigens kan ik smilies én speciale tekens quoten. Da's dan weer wél bijzonder!quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:15 schreef mcDavid het volgende:
In fokforum_light en dark was dat best pittig.
Gisteren nog.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:46 schreef Kuukske het volgende:
Ik krijg ontwenningsverschijnselen. Damn. Ik heb al dágen niet meer geFOK!t.
Er is bier.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:20 schreef Misstique het volgende:
Als je vanavond maar wakker bent.
Lucky for me.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:18 schreef JamesGarner het volgende:
Blijkbaar had ik nog een sessie lopen in Internet Explorer.
Als dat mag van mijn vrienden.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:45 schreef Misstique het volgende:
Kom je gezellig naast me staan dan, S?.
Neeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Blijf!quote:Op woensdag 5 december 2007 14:53 schreef Janetje het volgende:
Ik ga wel weer weg.
Zo mag ik het horen.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:52 schreef Blight het volgende:
Ok, ok! Dan zie je me vanavond.
Porcupine Tree in de HMH,quote:Op woensdag 5 december 2007 14:58 schreef Janetje het volgende:
Iedereen gaat vanavond ergens naartoe?
Is dat een verzekering voor veevervoerders?quote:Op woensdag 5 december 2007 13:52 schreef Janetje het volgende:
Zit ik in de les, zijn we slagzinnen aan het bespreken..
"Blabla verzekeringsmaatschappij dekt uw hele lading"
Raar dat er op 't kaartje dan 20:00 staat. Ik mik dan ook wel op 19:30, dat moet wel lukken. Ik ben vandaag uit voorzorg met de trein naar het werk gegaan, hehe! Wordt er nog ergens binnen afgesproken of ziet men wel?quote:Op woensdag 5 december 2007 13:52 schreef Misstique het volgende:
Anathema begint om kwart voor acht, dan wil ik er zijn.
Het hangt allemaal van de files af alleen, wij gaan rond half 5 weg uit Zwolle en dan is t afwachten hoe druk het op de weg is..
Ja lekker!quote:Op woensdag 5 december 2007 17:59 schreef mcDavid het volgende:
Iemand nog een chocoladeletter D van pâtisserie Jarreau hebben?
Awww.. rpp'tje tochquote:Op donderdag 6 december 2007 01:49 schreef rompompom het volgende:
Nooit meer met de trein olé oléééééé
Nooit meer met de trein
Nooit meer met de trein
Grafhoereteftes-NS hebben het voor elkaar weten te krijgen dat ik m'n laatste trein heb gemist, terwijl ik om 23:10 op Bijlmer ArenA stond.. Gevolg: Taxi, 28 EUR.
Ja.quote:
01:04.quote:Op donderdag 6 december 2007 07:13 schreef JDude het volgende:
Hoe laat ging die laatste trein dan?
Ik ken maar heul weinig van ze (heb alleen In Absentia), maar het was erg tof inderdaad. De beste live band vind ik een brug te ver, maar ze speelden heul goed en Anathema was ook prima.quote:Op donderdag 6 december 2007 08:56 schreef Anthraxx het volgende:
Porcupine Tree blijft gewoon tot nu toe de beste band live. Wederom een geweldige performance. Ik heb genoten. Vooral van het oude werk (waar de rest om mij heen (een aantal bejaarden) over begon te zeiken "Het is niet hard en ruig genoeg. Wat is dit nou? Speel gewoon Fear of a Blank Planet". Die mensen moeten dood of gewoon de CD gaan luisteren)
The sky moves sideways
. Steve is een held dat hij die ging spelen
Die mening krijg je vanzelf als je ze al heel veel keer gezien hebtquote:Op donderdag 6 december 2007 09:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja..
.
[..]
01:04..
.
[..]
Ik ken maar heul weinig van ze (heb alleen In Absentia), maar het was erg tof inderdaad. De beste live band vind ik een brug te ver, maar ze speelden heul goed en Anathema was ook prima..
Ik heb weinig van je gezien; volgens mij moet je je vooral bij Mou verontschuldigen?quote:Op donderdag 6 december 2007 09:40 schreef Blight het volgende:
Ohja, en sorry: ik was een beetje lam..
Gister weer dvd van rammstein gezienquote:Op donderdag 6 december 2007 11:30 schreef JDude het volgende:
"De beste live band" is zoeen subjectief ietsch. Laat ik het daarbij houden.
Als je 'm in twee stukken breekt lijken het net twee J's!quote:Op donderdag 6 december 2007 01:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja lekker!
[..]
Awww.. rpp'tje toch
Uiteraard is dat volkomen subjectief. Maar als het omquote:Op donderdag 6 december 2007 11:30 schreef JDude het volgende:
"De beste live band" is zoeen subjectief ietsch. Laat ik het daarbij houden.
En wat geef jij aan haar?quote:Op donderdag 6 december 2007 11:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je 'm in twee stukken breekt lijken het net twee J's!
4e jaar achter elkaar dat ik zo'n veul te bittere pure chocoladeletter van me hospita krijg
We gaan morgen shoppen voor haar.quote:
Nou dat is ook 2 uur goed gegaanquote:Op donderdag 6 december 2007 17:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heb zojuist een surprise in dr achtertuin gebouwd in de vorm van een zwembad van 2x2 meter en een meter diep!
Ik lag om 20.45 in bed, met de TV nog aan omdat ik Anderlecht - Tottenham wilde kijken.. Maar ik herinner me alleen nog dat ik tijdens de rust eventjes wakker werd en toen de TV heb uitgezet.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:51 schreef rompompom het volgende:
Ik was nogal moe gisteren. Ik heb dus van 2100 tot 0700 geslapen, dat is echt lang geleden. Ik werd wakker met het licht nog aan..
Zó veel niet, maar wel te veel. Ik was al lam voordat PT uberhaupt begonnen was. Best zonde eigenlijk,quote:
Ja? Echt?quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:53 schreef Blight het volgende:
[..]
Zó veel niet, maar wel te veel. Ik was al lam voordat PT uberhaupt begonnen was.
De prijs van het bier viel me mee trouwens.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:54 schreef Blight het volgende:
Maarja, het is ook niet echt verstandig om het drinken steeds in porties van twee grote pils per persoon te halen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |