quote:Op zondag 2 december 2007 02:04 schreef Sjowhan het volgende:
Net-uit-de-kroeg-dus.
8 euro de man voor de rekening is way to go.
Plus extra frituur
Wil je mijn hamster nog voeren of hoe zit datquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:26 schreef Kuukske het volgende:
Dijenkletsen met JD is een activiteit die alleen voor mij is weggelegd.
Het moment is daar.quote:Op zondag 2 december 2007 22:53 schreef Blight het volgende:
[/weekend]. Bijna.
Oja! Cadeautjes.quote:Op maandag 3 december 2007 21:39 schreef rompompom het volgende:
*zin in woensdag heeft
Ja en? Krijg ik daar een award voor? Nee hè?quote:
Maar t voelt wel fijnquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja en? Krijg ik daar een award voor? Nee hè?.
Ach, wat moet je met een award? Dat verpest je avatar!quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:12 schreef Misstique het volgende:
Ja en? Krijg ik daar een award voor? Nee hè?.
True tha.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:32 schreef Blight het volgende:
Ach, wat moet je met een award? Dat verpest je avatar!
Als proffesionele pakktjesuitpakker bij een bedrijf met een Duits moederbedrijf kan ik het daar niet mee eens zijn helaas.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:05 schreef Dagonet het volgende:
Pakketjes uit Duitsland zijn okat.
En? Doet ie t?quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:05 schreef Dagonet het volgende:
Pakketjes uit Duitsland zijn okat.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:32 schreef Anthraxx het volgende:
Dit topicDeze reeks loopt niet zo best?
Overigens kan ik smilies én speciale tekens quoten. Da's dan weer wél bijzonder!quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:15 schreef mcDavid het volgende:
In fokforum_light en dark was dat best pittig.
Gisteren nog.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:46 schreef Kuukske het volgende:
Ik krijg ontwenningsverschijnselen. Damn. Ik heb al dágen niet meer geFOK!t.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |