Dan komt 'ie inderdaad meer bij zoiets terecht.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:11 schreef Misstique het volgende:
"Oops, sorry".
Mwach.. dat zou ik nog niet willen zeggen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:13 schreef Blight het volgende:
Die arme knul.
Whehe, check die gast flippen mên, wat een sjappie.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:18 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom vinden [voeg hier niet nederlandse nationaliteiten in]-jongeren het zo "leuk" om mensen van 8 hoog met een grote strijker te bekogelen als ze langslopen met hun boodschappen. Ik schrik behoorlijk en dat ding knalt op nog geen 2 meter van je vandaan. Haha, wat een lol. De volgende die ik het zie doen knoop ik aan zo'n ding vast en ik steek het aan.
Zoiets.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Whehe, check die gast flippen mên, wat een sjappie.![]()
![]()
.
En waarom hebben ze het van die kutpubers van 15 jaar geleden gejat?quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:18 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom vinden [voeg hier niet nederlandse nationaliteiten in]-jongeren het zo "leuk" om mensen van 8 hoog met een grote strijker te bekogelen als ze langslopen met hun boodschappen. Ik schrik behoorlijk en dat ding knalt op nog geen 2 meter van je vandaan. Haha, wat een lol. De volgende die ik het zie doen knoop ik aan zo'n ding vast en ik steek het aan.
Ze lopen toch al achter. Met alles.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En waarom hebben ze het van die kutpubers van 15 jaar geleden gejat?
Maar goed, het is weer bijna december dus Nederland veranderd weer in een slachtveld.
Kutkoters, de ME staat klaar, zet ze dan ook in.quote:Enkele tientallen scholieren hebben zich via Oud-Zuid en het Vondelpark richting het Leidseplein verplaatst. Zij laten een spoor van vernielingen achter door te gooien met fietsen
Juist. Kan deze maand niet gewoon snel voorbij gaan?quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En waarom hebben ze het van die kutpubers van 15 jaar geleden gejat?
Maar goed, het is weer bijna december dus Nederland veranderd weer in een slachtveld.
Morrege.quote:
Ik denk niet dat mn ouders daar veel zin in hebben.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:28 schreef Dagonet het volgende:
Morrege.
Morgen is het zover. Speciaal voor jou!quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Juist. Kan deze maand niet gewoon snel voorbij gaan?
Dat is waar de onschuld wordt geofferd aan de god van de vrijheid van meningsuiting en tolerantie. Het daadwerkelijke offeren wordt symbolisch tot uitdrukking gebracht met vuurwerk waarbij de flits en het geluid staan voor de diverse manieren van het uiten van je mening en de explosieve kracht en de rook voor de pijnlijke excessen en het ongemak dat vrijheid met zich mee kan brengen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:32 schreef Dangel het volgende:
slachtveld? dat is een slagveld met varkens?
Zondag dan. Of morgen pastrami bij Vito'squote:Op vrijdag 30 november 2007 14:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mn ouders daar veel zin in hebben..
quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Morgen is het zover. Speciaal voor jou!
Nou ja, zolang je maar niets met de saus te maken hebt vind ik het best.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:40 schreef Dangel het volgende:
Ik rijd in Vito's
quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou ja, zolang je maar niets met de saus te maken hebt vind ik het best.
Oh, daar ben ik wel voor. Na 1 december meteen 1 januari erin jassen. Opstiften met die zaad-Kerst! Commercieel vreet-festijn is het; niks meer, niks minder.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]. Ik moest even denken...
Ik bedoelde December
Deal.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:40 schreef Dagonet het volgende:
Zondag dan. Of morgen pastrami bij Vito's
En die. Vooral die.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:22 schreef Blight het volgende:
Tetten.
Ick zal hem er zoo even bijroepen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:30 schreef Blight het volgende:
Ridder Bauknecht weet er alles van.
rar en rapidshare ze allemaal even, ik heb ze volgens mij niet allemaal.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:34 schreef Blight het volgende:
Ik ben echt blij dat ik alle comics op mijn harde schijf heb staan.
Ze staan thuis op de PC, dus je moet me even helpen herinneren.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:37 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
rar en rapidshare ze allemaal even, ik heb ze volgens mij niet allemaal.
Ik PM je zo wel even.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:38 schreef Blight het volgende:
[..]
Ze staan thuis op de PC, dus je moet me even helpen herinneren.
Tiens!quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:56 schreef Blight het volgende:
Deze blijven geweldig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Puicke ava.quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:41 schreef cerror het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_bert_go_brutal.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |