Ja lekker!quote:Op woensdag 5 december 2007 17:59 schreef mcDavid het volgende:
Iemand nog een chocoladeletter D van pâtisserie Jarreau hebben?
Awww.. rpp'tje tochquote:Op donderdag 6 december 2007 01:49 schreef rompompom het volgende:
Nooit meer met de trein olé oléééééé
Nooit meer met de trein
Nooit meer met de trein
Grafhoereteftes-NS hebben het voor elkaar weten te krijgen dat ik m'n laatste trein heb gemist, terwijl ik om 23:10 op Bijlmer ArenA stond.. Gevolg: Taxi, 28 EUR.
Ja.quote:
01:04.quote:Op donderdag 6 december 2007 07:13 schreef JDude het volgende:
Hoe laat ging die laatste trein dan?
Ik ken maar heul weinig van ze (heb alleen In Absentia), maar het was erg tof inderdaad. De beste live band vind ik een brug te ver, maar ze speelden heul goed en Anathema was ook prima.quote:Op donderdag 6 december 2007 08:56 schreef Anthraxx het volgende:
Porcupine Tree blijft gewoon tot nu toe de beste band live. Wederom een geweldige performance. Ik heb genoten. Vooral van het oude werk (waar de rest om mij heen (een aantal bejaarden) over begon te zeiken "Het is niet hard en ruig genoeg. Wat is dit nou? Speel gewoon Fear of a Blank Planet". Die mensen moeten dood of gewoon de CD gaan luisteren)
The sky moves sideways
. Steve is een held dat hij die ging spelen
Die mening krijg je vanzelf als je ze al heel veel keer gezien hebtquote:Op donderdag 6 december 2007 09:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja..
.
[..]
01:04..
.
[..]
Ik ken maar heul weinig van ze (heb alleen In Absentia), maar het was erg tof inderdaad. De beste live band vind ik een brug te ver, maar ze speelden heul goed en Anathema was ook prima..
Ik heb weinig van je gezien; volgens mij moet je je vooral bij Mou verontschuldigen?quote:Op donderdag 6 december 2007 09:40 schreef Blight het volgende:
Ohja, en sorry: ik was een beetje lam..
Gister weer dvd van rammstein gezienquote:Op donderdag 6 december 2007 11:30 schreef JDude het volgende:
"De beste live band" is zoeen subjectief ietsch. Laat ik het daarbij houden.
Als je 'm in twee stukken breekt lijken het net twee J's!quote:Op donderdag 6 december 2007 01:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja lekker!
[..]
Awww.. rpp'tje toch
Uiteraard is dat volkomen subjectief. Maar als het omquote:Op donderdag 6 december 2007 11:30 schreef JDude het volgende:
"De beste live band" is zoeen subjectief ietsch. Laat ik het daarbij houden.
En wat geef jij aan haar?quote:Op donderdag 6 december 2007 11:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je 'm in twee stukken breekt lijken het net twee J's!
4e jaar achter elkaar dat ik zo'n veul te bittere pure chocoladeletter van me hospita krijg
We gaan morgen shoppen voor haar.quote:
Nou dat is ook 2 uur goed gegaanquote:Op donderdag 6 december 2007 17:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heb zojuist een surprise in dr achtertuin gebouwd in de vorm van een zwembad van 2x2 meter en een meter diep!
Ik lag om 20.45 in bed, met de TV nog aan omdat ik Anderlecht - Tottenham wilde kijken.. Maar ik herinner me alleen nog dat ik tijdens de rust eventjes wakker werd en toen de TV heb uitgezet.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:51 schreef rompompom het volgende:
Ik was nogal moe gisteren. Ik heb dus van 2100 tot 0700 geslapen, dat is echt lang geleden. Ik werd wakker met het licht nog aan..
Zó veel niet, maar wel te veel. Ik was al lam voordat PT uberhaupt begonnen was. Best zonde eigenlijk,quote:
Ja? Echt?quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:53 schreef Blight het volgende:
[..]
Zó veel niet, maar wel te veel. Ik was al lam voordat PT uberhaupt begonnen was.
De prijs van het bier viel me mee trouwens.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:54 schreef Blight het volgende:
Maarja, het is ook niet echt verstandig om het drinken steeds in porties van twee grote pils per persoon te halen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |