Er is bier.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:20 schreef Misstique het volgende:
Als je vanavond maar wakker bent.
Lucky for me.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:18 schreef JamesGarner het volgende:
Blijkbaar had ik nog een sessie lopen in Internet Explorer.
Als dat mag van mijn vrienden.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:45 schreef Misstique het volgende:
Kom je gezellig naast me staan dan, S?.
Neeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Blijf!quote:Op woensdag 5 december 2007 14:53 schreef Janetje het volgende:
Ik ga wel weer weg.
Zo mag ik het horen.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:52 schreef Blight het volgende:
Ok, ok! Dan zie je me vanavond.
Porcupine Tree in de HMH,quote:Op woensdag 5 december 2007 14:58 schreef Janetje het volgende:
Iedereen gaat vanavond ergens naartoe?
Is dat een verzekering voor veevervoerders?quote:Op woensdag 5 december 2007 13:52 schreef Janetje het volgende:
Zit ik in de les, zijn we slagzinnen aan het bespreken..
"Blabla verzekeringsmaatschappij dekt uw hele lading"
Raar dat er op 't kaartje dan 20:00 staat. Ik mik dan ook wel op 19:30, dat moet wel lukken. Ik ben vandaag uit voorzorg met de trein naar het werk gegaan, hehe! Wordt er nog ergens binnen afgesproken of ziet men wel?quote:Op woensdag 5 december 2007 13:52 schreef Misstique het volgende:
Anathema begint om kwart voor acht, dan wil ik er zijn.
Het hangt allemaal van de files af alleen, wij gaan rond half 5 weg uit Zwolle en dan is t afwachten hoe druk het op de weg is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |