prettig weekendquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:58 schreef diertjuh het volgende:
Ik ga naar huis. Iedereen nog een fijne dag![]()
Goed weekend Nath!quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:58 schreef diertjuh het volgende:
Ik ga naar huis. Iedereen nog een fijne dag![]()
Nee, het zegt me zo ook niksquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:03 schreef HansU het volgende:
wie heeft er eigenlijk Whatpulse op z'n stage draaien?
is een keybord aantal aanslagen meter.quote:
Dat kan whatpulse ook, maar die functie heb ik uitgezet. Al vreet je wel kilometers met je muis. Vreemd dat ze zo lang meegaan.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:10 schreef jackson het volgende:
Had eerst wel een tijdje een meter die bijhield hoeveel meter je met de muis bewoog
Uiteraard!!quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:03 schreef HansU het volgende:
wie heeft er eigenlijk Whatpulse op z'n stage draaien?
Dat dacht ik!quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:12 schreef HansU het volgende:
goeie TT trouwens. 1 woordjes beschrijft eigenlijk alles waarom dit topic zo snel loopt vandaag
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:12 schreef HansU het volgende:
goeie TT trouwens. 1 woordjes beschrijft eigenlijk alles waarom dit topic zo snel loopt vandaag
dat is een bekend iets op school.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Zou wat aan school moeten doen, op school.. maar daar hadden mijn groepsgenoten niet echt heel veel zin in...
Behoorlijk herkenbaar... zeker op vrijdag. Ik zit behoorlijk in de stress voor een rapport maar heb er nog niks aan gedaan vandaag...quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Zou wat aan school moeten doen, op school.. maar daar hadden mijn groepsgenoten niet echt heel veel zin in...
quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:41 schreef Loontjah het volgende:
Dean hoe is het nou met "je" meisje afgelopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |