prettig weekendquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:58 schreef diertjuh het volgende:
Ik ga naar huis. Iedereen nog een fijne dag![]()
Goed weekend Nath!quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:58 schreef diertjuh het volgende:
Ik ga naar huis. Iedereen nog een fijne dag![]()
Nee, het zegt me zo ook niksquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:03 schreef HansU het volgende:
wie heeft er eigenlijk Whatpulse op z'n stage draaien?
is een keybord aantal aanslagen meter.quote:
Dat kan whatpulse ook, maar die functie heb ik uitgezet. Al vreet je wel kilometers met je muis. Vreemd dat ze zo lang meegaan.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:10 schreef jackson het volgende:
Had eerst wel een tijdje een meter die bijhield hoeveel meter je met de muis bewoog
Uiteraard!!quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:03 schreef HansU het volgende:
wie heeft er eigenlijk Whatpulse op z'n stage draaien?
Dat dacht ik!quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:12 schreef HansU het volgende:
goeie TT trouwens. 1 woordjes beschrijft eigenlijk alles waarom dit topic zo snel loopt vandaag
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:12 schreef HansU het volgende:
goeie TT trouwens. 1 woordjes beschrijft eigenlijk alles waarom dit topic zo snel loopt vandaag
dat is een bekend iets op school.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Zou wat aan school moeten doen, op school.. maar daar hadden mijn groepsgenoten niet echt heel veel zin in...
Behoorlijk herkenbaar... zeker op vrijdag. Ik zit behoorlijk in de stress voor een rapport maar heb er nog niks aan gedaan vandaag...quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Zou wat aan school moeten doen, op school.. maar daar hadden mijn groepsgenoten niet echt heel veel zin in...
quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:41 schreef Loontjah het volgende:
Dean hoe is het nou met "je" meisje afgelopen?
Gran Turismoquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:02 schreef Deansensitized het volgende:
Ben er druk mee bezig Ilona, verder nog niks te melden eigenlijk...
Maar hou jullie op de hoogte
En nee hoor Hans, niks voor mij, dat WoW. Laatste jaar geen game aangeraakt zowat. Ja, paar keer achter de PS2 bij een vriend van me. Gran Turismo 4
Colin McReaquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:05 schreef HansU het volgende:
[..]
Gran Turismo
Heilig.
Speel op het moment Colin McRea DirT op de X360.
Houd eigenlijk alleen maar van racen
Amen!quote:
Most Wanted is wel de beste uit de recente reeks van NFS.. NFS Hot Pursuit of NFS 2 SE de beste uit de gehele reeksquote:
Ja, alleen vliegen ging hem wat minder af blijkbaar. Behoorlijk triest voor zijn vrouwquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Colin McRea![]()
Wat een held was dat
Man, kan niet wachten. Zit al te vloeken en te schelden hier want moet vanalles maar heb nergens zin in. Ik zie het allemaal maandag wel weerquote:
Ik ben een wachtwoord voor de 5e keer vergetenquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Man, kan niet wachten. Zit al te vloeken en te schelden hier want moet vanalles maar heb nergens zin in. Ik zie het allemaal maandag wel weer
Billyquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:13 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik ben een wachtwoord voor de 5e keer vergeten
Tis een naam..
Oh...quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:19 schreef Trigalti het volgende:
[..]
lol... Degene aan wie ik het moet vragen is er niet
Ik heb juist dankzij mijn stage veel tijd voor WoW.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:04 schreef Etcetera het volgende:
WoW is best geinig hoorheb er alleen niet veel tijd meer voor door stage
Hmmjah... ik ben alleen het voor de pc zitten wel goed zat na een dag stagequote:Op vrijdag 30 november 2007 13:41 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik heb juist dankzij mijn stage veel tijd voor WoW.
Aangezien ik 's avonds niet de kroeg in kan duiken, hangen met vrienden ook uitloopt op een grote hoeveelheid alcohol en mijn vriendin stage loopt aan de andere kant van het land, heb ik 's avonds niets te doen. WoW is dan een perfecte invulling van mijn avond
Ja, of Harry Potter lezen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:51 schreef Deansensitized het volgende:
Precies, liever wat gitaren bouwen/bespelen of sleutelen aan de auto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |