kijk rommedahl er eens bij staan, zo sta ik er ook bij als ik net in me broek heb gescheten.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:43 schreef S-Two het volgende:
[..]
Zo, die trui die Gabri aanheeft is echt wel mooi.
Wie?quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:55 schreef F1Bas het volgende:
Aisatti zou zo maar eens kunnen komen als ik dat interview hoor.
Lekker boeiend.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:59 schreef jna het volgende:
[..]
Wie?
nog 1 keer dan, Aissati met dubbel s.
Trouwens:
Davids
Aissati mag van mij komen hoor....quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:55 schreef F1Bas het volgende:
uitzendinggemist.nlquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:01 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
wordt het ook nog een keer herhaald?
Die gast toen met zijnPSV shirt waar Van Persie op stondquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:03 schreef jna het volgende:
Ja staat zo lullig als iemand hier dalijk een shirtje laat bedrukken waar Aisatti op staat
Of die AZ'er met z'n tattooquote:Op zondag 2 december 2007 01:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die gast toen met zijnPSV shirt waar Van Persie op stond
doet me denken aan die reclamequote:Op zondag 2 december 2007 01:42 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb een shirt van Brazilie met Maradona achterop.
Ik zag hem op vakantie en ik kon hem niet zomaar daar laten
Helden reclamequote:
Denk ik ook. Zoveel blessure's kan ons gaan opbreken.quote:Op zondag 2 december 2007 09:35 schreef StarGazer het volgende:
Wordt nog een lastige wedstrijd denk ik.
quote:
0-8quote:Op zondag 2 december 2007 12:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
het gaat 6-1 worden [ afbeelding ]
zo heeft ieder zijn eigen visiequote:
Zeker.. nac incasseert weinig goals.. normaliter..gaan wij vandaag verandering in brengenquote:Op zondag 2 december 2007 09:35 schreef StarGazer het volgende:
Wordt nog een lastige wedstrijd denk ik.
omdat marketingtechnisch natuurlijk onverantwoord is om zomaar even je logo te veranderen omdat retro weer helemaal hot is in de maatschapij.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:50 schreef jna het volgende:
Waarom kan Ajax het oude logo wel op casual kleding zetten maar niet op de wedstijdshirts
als de KNVB van Basten maar niet bij ons dumptquote:Op zondag 2 december 2007 13:02 schreef MaxC het volgende:
1 ding is nu duidelijk: Van Basten is na de zomer werkloos
Zou me niks verbazen, net als elke thuiswedstrijd:quote:
BRON?quote:Op zondag 2 december 2007 13:02 schreef MaxC het volgende:
Poule voor het EK:quote:
Nee joh, al die Italianen staan de hele wedstrijd in de rij om een handtekening van hem te vragenquote:Op zondag 2 december 2007 13:02 schreef MaxC het volgende:
Ja mijn eerste indruk ook, hele tijd benadrukken dat spelen het meest belangrijk is...quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:55 schreef F1Bas het volgende:
En waar dat is is voor hem niet belangrijk. Lees als: als ik bij Ajax meer kan spelen vindt hij dat prima.quote:Op zondag 2 december 2007 13:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja mijn eerste indruk ook, hele tijd benadrukken dat spelen het meest belangrijk is...
Stekelenburg, Ogararu, Heitinga, Vertonghen, Emanuelson, Gabri, Maduro, De Jong, Luque, Huntelaar, Suarezquote:Op zondag 2 december 2007 13:53 schreef versteegrob het volgende:
opstelling al bekend?
Gabriquote:Op zondag 2 december 2007 14:06 schreef Urquhart het volgende:
Stekelenburg, Ogararu, Heitinga, Vertonghen, Emanuelson, Gabri, Maduro, De Jong, Luque, Huntelaar, Suarez
Dan mis je de cultfactor, een belangrijke schakel in een winning team.quote:Op zondag 2 december 2007 14:00 schreef zjroentje het volgende:
wtf zitten er voor gasten in de redactie van Ajax Life?
Paar weken geleden stond er een lijste in met 'gewenste aankopen' voor in de winterstop (oa Kargbo en meer van dat soort spelers) en nu een stuk over de tweede spits van Ajax. Volgens hun hadden we beter Berry Powell kunnen halen ipv Urzaiz.
Ja maar hij en Maduro zouden vermoedelijk toch wel spelen.quote:
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:21 schreef Black-Death het volgende:
Denk niet dat Leonardo veel speeltijd zal krijgen als Koster hem als centrum spits ziet...
Nou ja, het voelt en ziet er uit als zo'n ongelooflijk kankerwedstrijd als tegen Excelsior vorig seizoen.quote:Op zondag 2 december 2007 15:09 schreef Zwansen het volgende:
Ben bang dat jullie nog wel scoren vlak voor rust en dan simpel winnen met 3-1.
Inderdaad.quote:Op zondag 2 december 2007 15:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Huntelaar hou gewoon je tering bek dicht en ga voetballen inplaats van telkens te bekvechten met je medespelers![]()
quote:Op zondag 2 december 2007 15:18 schreef jna het volgende:
is er een keer een kansje dat Urzaiz erin komt zit iedereen hier nog te zeiken. Wat willen jullie nou
quote:Op zondag 2 december 2007 15:35 schreef twi het volgende:
Blom mag trouwens gewoon onder een vrachtwagen komen. Zijn we van die randdebiel af.
Jij niet in de Arenaquote:Op zondag 2 december 2007 15:30 schreef Houniet het volgende:
2de helft met 1 minuut. ben benieuwd
Ze zijn allemaal waardeloos vandaag, op Maduro na.quote:Op zondag 2 december 2007 15:57 schreef Fides het volgende:
Verschrikkelijk zeg. Ogararu en Urby zijn verdedigend echt waardeloos.
Inderdaad.quote:Op zondag 2 december 2007 15:58 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal waardeloos vandaag, op Maduro na.
boeit me allemaal niet meer man ik ga gewoon weg ofzo dadelijkquote:Op zondag 2 december 2007 16:01 schreef venomsnake het volgende:
goal van KJ afgekeurd
Het is dus zover. Als de aanval een offday heeft, dan heeft Ajax een probleem.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:33 schreef Trancelocator het volgende:
Maar goed, we hebben Koster nog niet gezien bij echt grote tegenslagen, zoals een (dikke) nederlaag of een kleine reeks van nederlagen. Ik hoop dat het niet zo ver komt, maar als Ajax zo blijft verdedigen dan is het een kwestie van tijd.
Tot nu toe wist Koster goed om te gaan met het vertrek van Stam, het aloude blessureleed en het 'Spaanse temperament', maar hoe houdt hij zich als Ajax verliest en het veeleisende publiek een beetje onrustig wordt?
Nogmaals ik hoop dat het niet zo ver komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |