quote:Op zondag 2 december 2007 15:35 schreef twi het volgende:
Blom mag trouwens gewoon onder een vrachtwagen komen. Zijn we van die randdebiel af.
Jij niet in de Arenaquote:Op zondag 2 december 2007 15:30 schreef Houniet het volgende:
2de helft met 1 minuut. ben benieuwd
Ze zijn allemaal waardeloos vandaag, op Maduro na.quote:Op zondag 2 december 2007 15:57 schreef Fides het volgende:
Verschrikkelijk zeg. Ogararu en Urby zijn verdedigend echt waardeloos.
Inderdaad.quote:Op zondag 2 december 2007 15:58 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal waardeloos vandaag, op Maduro na.
boeit me allemaal niet meer man ik ga gewoon weg ofzo dadelijkquote:Op zondag 2 december 2007 16:01 schreef venomsnake het volgende:
goal van KJ afgekeurd
Het is dus zover. Als de aanval een offday heeft, dan heeft Ajax een probleem.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:33 schreef Trancelocator het volgende:
Maar goed, we hebben Koster nog niet gezien bij echt grote tegenslagen, zoals een (dikke) nederlaag of een kleine reeks van nederlagen. Ik hoop dat het niet zo ver komt, maar als Ajax zo blijft verdedigen dan is het een kwestie van tijd.
Tot nu toe wist Koster goed om te gaan met het vertrek van Stam, het aloude blessureleed en het 'Spaanse temperament', maar hoe houdt hij zich als Ajax verliest en het veeleisende publiek een beetje onrustig wordt?
Nogmaals ik hoop dat het niet zo ver komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |