Als ik je niet meer spreek, veel plezier in Londen.quote:
Dit vind ik trouwens een enorm interessant bericht!quote:Op donderdag 29 november 2007 23:02 schreef mootie het volgende:
Berichtje van Pinka van VOL (Alphense)
Heb ff gebeld..en eh het bericht was...Dennis in overleg met de productie naar huis, met behoud van borg en de camera hoeft niet vergoed te worden. Er komt een nieuwe bewoner, waarschijnlijk blijft Selene..
Jawel hoor, Nadia. En anders zijn er altijd nog Brain en Amanda.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu heeft FOK! geen collectieve vijand meer.
Bwian?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan haak ik afquote:Op donderdag 29 november 2007 23:02 schreef mootie het volgende:
Heb ff gebeld..en eh het bericht was...Dennis in overleg met de productie naar huis, met behoud van borg en de camera hoeft niet vergoed te worden. Er komt een nieuwe bewoner, waarschijnlijk blijft Selene..
Een hekel aan iedereen hebben maar toch blijven kijkenquote:Op donderdag 29 november 2007 23:06 schreef Frasier het volgende:
Jawel hoor, Nadia. En anders zijn er altijd nog Brain en Amanda.
Gekkie, we hebben Nadia, Brian en Amanda toch nog?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
WTF? 1. Gebeld met wie? 2. Borg behoud?! 3. Selenequote:Op donderdag 29 november 2007 23:02 schreef mootie het volgende:
Te laat, te laat, te laat.......quote:Op donderdag 29 november 2007 23:06 schreef akveor het volgende:
Ik vind Dennis eigenlijk zo best te pruimen......
nou ik heb er nog een hoor, en meerdere fockers!quote:Op donderdag 29 november 2007 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, hij wordt eindelijk leukquote:Op donderdag 29 november 2007 23:06 schreef STAP01 het volgende:
HOKJE!!! MAG DENNIS BLIJVEN!!! HIJ KOMT LOSSSSSSSSSSSSSSS
Gek he. Hij kan nu zichzelf zijn omdat hij van alle verplichtingen en restricties af en. Kun je nagaan hoe die andere geknepen worden...quote:Op donderdag 29 november 2007 23:06 schreef Kinga het volgende:
Man wat is Dennis nu stoer zeg....
Misschien word ie wel vervangen door.... zichzelf....quote:Op donderdag 29 november 2007 23:06 schreef STAP01 het volgende:
HOKJE!!! MAG DENNIS BLIJVEN!!! HIJ KOMT LOSSSSSSSSSSSSSSS
Dennis stijgt zowaar in mijn achting. Nu Nadia nog een greppeldel noemen en ik koop z'n kerstsingle.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:06 schreef beequeen het volgende:
Amanda flipt omdat Dennix Brian aanvalt.
Dennix noemt haar een 19 jarig kuthoertje.
Ik geloof dat niet zomaar hoor. Denk je echt dat ze dat echt tegen de eerste de beste beller zeggen, kom op zeg.quote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gekkie? Gekkie? Wat is er eigenlijk mis met Nadia volgens jullie? Ze is een hoer, ok, ze is dom, ok, maar dat is toch hilarisch?
Ik geloof er niets van. Of het is een hoaxje of de beller is gepwnedquote:Op donderdag 29 november 2007 23:09 schreef beequeen het volgende:
Ik geloof dat niet zomaar hoor. Denk je echt dat ze dat echt tegen de eerste de beste beller zeggen, kom op zeg.
Ik geloof dat niet zomaar, maar geef wel alvast aan dat áls het wel zo gaat, ik afhaakquote:Op donderdag 29 november 2007 23:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geloof dat niet zomaar hoor. Denk je echt dat ze dat echt tegen de eerste de beste beller zeggen, kom op zeg.
Er stond ook een vraag bij, gekkiequote:
Ik hoop het, ze zegt het goed tegen Nadiaquote:Op donderdag 29 november 2007 23:02 schreef mootie het volgende:
Als je iemands vinger durft te breken... dan heb je wel wat in je mars......quote:Op donderdag 29 november 2007 23:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Te laat, te laat, te laat.......
Maar het herinnert me aan de eerste dag inderdaad.....
Geen enkele emotie....viel mij ook al op....quote:Op donderdag 29 november 2007 23:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Nadia is opvallend rustig...
joh !quote:Op donderdag 29 november 2007 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een haarstuk.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Heeft Amanda nu een pruik of zijn dit ook weer extensions?
pruikquote:Op donderdag 29 november 2007 23:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze bewaart het voor bij de poort.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Geen enkele emotie....viel mij ook al op....
Selene.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:12 schreef Prospera het volgende:
Naad is oprecht tegen ze wie ze oprecht wil zijn.
Naad fluistert: ziek wijf, dat loopt te zieken hier.
(geen idee over wie ze het heb)
[ afbeelding ]
Nadia doet aan introspectie?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:12 schreef Prospera het volgende:
Naad is oprecht tegen ze wie ze oprecht wil zijn.
Naad fluistert: ziek wijf, dat loopt te zieken hier.
(geen idee over wie ze het heb)
[ afbeelding ]
Japie is weer topquote:Op donderdag 29 november 2007 23:12 schreef SiRojK het volgende:
Jaap probeert nog wat CP's te scoren bij 0%
Ja best wel cool..Amanda helemaal hysterisch nu...quote:Op donderdag 29 november 2007 23:04 schreef Frasier het volgende:
Opzich scoort Dennis nu best punten. Hij is de enige die Brain wel durft aan te spreken op zijn gedrag.
Dat wordt zwaar drama natuurlijk, net als toen mammie kwam.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:12 schreef 2live het volgende:
[..]
Ze bewaart het voor bij de poort.
komt nog... zo op het bordes.....quote:Op donderdag 29 november 2007 23:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Geen enkele emotie....viel mij ook al op....
Amandel komt er nog wel achter, die is te stom om te zien hoe Naad echt is.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:12 schreef coldstar het volgende:
Iedereen kan van Amanda zeggen wat ze willen, zij is de enige die echt alles eerlijk zegt. zelfs Huub verteld zij de waarheid.
wanneer gaan ze daar eens iets aan doenquote:Op donderdag 29 november 2007 23:13 schreef mootie het volgende:
Goed zo Nadia, dek je zender maar af met een deken.
COS van de dag....quote:Op donderdag 29 november 2007 23:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ja ! Fijn he !quote:Op donderdag 29 november 2007 23:13 schreef kissa het volgende:
De hele dag geen internet gehad![]()
Gaattie echt weg ?
![]()
![]()
we weten alleen niet tegen wie...quote:Op donderdag 29 november 2007 23:10 schreef b.a.s. het volgende:
Ja Nadia is oprecht... tegen bepaalde mensen.
Dat gaat kippenvel worden....quote:Op donderdag 29 november 2007 23:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
komt nog... zo op het bordes.....
maar op haar manier probeert ze wel een goeie vriendin te zijn, en dat vind ik dan wel weer voor haar pleitenquote:Op donderdag 29 november 2007 23:13 schreef neehe het volgende:
[..]
Amandel komt er nog wel achter, die is te stom om te zien hoe Naad echt is.
Zelfs Huubquote:Op donderdag 29 november 2007 23:12 schreef coldstar het volgende:
Iedereen kan van Amanda zeggen wat ze willen, zij is de enige die echt alles eerlijk zegt. zelfs Huub verteld zij de waarheid.
Top! Gaat ze toch lekker dennis achterna zoals beloofdquote:Op donderdag 29 november 2007 23:15 schreef riri het volgende:
Sinds Selene in het huis zit gaat het in rappe vaart neerwaarts met een aantal spelers....ze doet het goed....ze zegt nu dat ze het huis niet verlaat zolang Nadia er nog in zit....ze gaat alle pijlen op Nadia zetten
Ze heeft Dennis niet meer om mee te fluisteren!quote:Op donderdag 29 november 2007 23:14 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
wanneer gaan ze daar eens iets aan doen
Dat is waar, des te harder het zal aankomen als ze Naad eindelijk doorkrijgt.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:15 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
maar op haar manier probeert ze wel een goeie vriendin te zijn, en dat vind ik dan wel weer voor haar pleiten
Brian zal het moeilijk krijgenquote:Op donderdag 29 november 2007 23:16 schreef avonne het volgende:
Amanda zal moeten kiezen tussen Brian en Nadia
Nee dank je, teveel geknip en geplak.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou ik ga de COS weer verlaten, stelletje gekkies, kijk ook eens een keer een uitzending zou ik zeggen
.
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:17 schreef avonne het volgende:
Nadia "denk je dat Brian zich tegen mij zal keren?"
Amanda "Nee, NOOIT ! "
i hope soquote:Op donderdag 29 november 2007 23:16 schreef avonne het volgende:
Amanda zal moeten kiezen tussen Brian en Nadia
Top verhaallijn..... ze weet tenminste als geen andere het spel te spelen... een mooie nick voor haar zou zijn de Zwarte Weduwe..... vreet het mannetje op na de seks....quote:Op donderdag 29 november 2007 23:15 schreef Sug4r het volgende:
Nadia is zo geslepen die heeft niemand meer behalve Amanda en nu drijft ze Brain en Amanda nog uit elkaar.
en wat te knabbelen?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:16 schreef Mokum020 het volgende:
Ricardo bemoeit zich met dingen terwijl hij gewoon een fokking butler is....
ga drinken inschenken!
Ik heb liever dat het afsterftquote:Op donderdag 29 november 2007 23:16 schreef Mokum020 het volgende:
ga drinken inschenken!
Doei Pietjequote:Op donderdag 29 november 2007 23:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou ik ga de COS weer verlaten, stelletje gekkies, kijk ook eens een keer een uitzending zou ik zeggen
.
Wat is ze weer dom aan het lullen en valt wederom Huub af.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:17 schreef ricofromrio het volgende:
mag lieke hierna weg
2:30quote:Op donderdag 29 november 2007 23:18 schreef grazygirl het volgende:
[..]
i hope so
even tussendoor, wat is de bedtijd op donderdag?
Ik vind het bestquote:Op donderdag 29 november 2007 23:17 schreef ricofromrio het volgende:
mag lieke hierna weg
Ach dat doet niemand daar echt. Ze zijn allemaal bang voor hun dekking. Allemaal mooi praat. Nou doen ze net of ze allemaal roomser zijn als de paus.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:16 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zelfs Huub, haar tegenstander. Brian verteld ze de waarheid anders niet hoor
Ja die kutbutlers van tegenwoordig.... zelf moest ik ook al voor de zoveelste keer m'n egen drankje inschenken....quote:Op donderdag 29 november 2007 23:16 schreef Mokum020 het volgende:
ga drinken inschenken!
ja, nu heeft ie praatjes hoor, de lafbekquote:Op donderdag 29 november 2007 23:19 schreef SiRojK het volgende:
Jammer dat 0% nu weer met die grootspraak komt!
ze heeft dat niet van de redactie, maar kent Dennis en zijn familie. Daar heeft ze dus heen gebeld.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het tegen Wicawdo.....quote:Op donderdag 29 november 2007 23:19 schreef noekje het volgende:
[..]
en wat te knabbelen?
Ik vind het allemaal top! Ik geniet, echt waar!!
Ja idd, een geniale actie van hem. Erg slim. Zijn wraak is zoet.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:20 schreef scanman01 het volgende:
Begrijp ik het goed dat Dennis eigenlijk door iedereen werd weggestemd en dus de villa had moeten verlaten zonder dat er een nieuwe voor hem kon komen.... maar omdat ze hem nu als sanctie voor het afdekken van de camera eruit zetten kunnen ze wél een vervanger laten opdraven?
Ik vond haar in het begin al een Mata Hari en dat vind ik nog steedsquote:Op donderdag 29 november 2007 23:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Top verhaallijn..... ze weet tenminste als geen andere het spel te spelen... een mooie nick voor haar zou zijn de Zwarte Weduwe..... vreet het mannetje op na de seks....
Ja, klopt. Alleen het woord 'afdekken van de camera' vervangen door 'vernielen van de camera'.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:20 schreef scanman01 het volgende:
Begrijp ik het goed dat Dennis eigenlijk door iedereen werd weggestemd en dus de villa had moeten verlaten zonder dat er een nieuwe voor hem kon komen.... maar omdat ze hem nu als sanctie voor het afdekken van de camera eruit zetten kunnen ze wél een vervanger laten opdraven?
Zo zou je het kunnen zeggen. Het was een wraakactie van Dennix zodat hij eventueel vervangen kan worden.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:20 schreef scanman01 het volgende:
Die was al lelijk.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:22 schreef tequi3 het volgende:
Nadia is echt lelijk geworden, buiten haar lichaam is haar kop nu ook faya.
Gezelligquote:Op donderdag 29 november 2007 23:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Uit zeer betrouwbare bron bij de buren van VOL:
Dennis vertrekt in overleg met de productie, hoeft de schade niet te betalen en er komt inderdaad een nieuwe miljonair en dat is zeer waarschijnlijk Selène.
Eens.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:20 schreef WillemThe5th het volgende:
Heb net het filmpje gezien, maar ik kan niet anders zeggen dat het een geniale actie is.
Al die verbaasde kopjes toen hij de stoel pakte en de camera een hengst gaf.
Dat Selene blijft geloof ik wel, de rest niet.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Dennis vertrekt in overleg met de productie, hoeft de schade niet te betalen en er komt inderdaad een nieuwe miljonair en dat is zeer waarschijnlijk Selène.
Oh echt?quote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:22 schreef neehe het volgende:
Ze moeten die ricardo eruit stemmen.
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:23 schreef Adothehague het volgende:
dennis gaat rico zometeen palen
Nou sorry maar ik vind het echt nergens op slaan. Dit is gewoon een opzetje van de febo en dennis.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, klopt. Alleen het woord 'afdekken van de camera' vervangen door 'vernielen van de camera'.
Niet Selène hoorquote:Op donderdag 29 november 2007 23:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Of - Dennis roste de camera eraf met een eetkamerstoelquote:Op donderdag 29 november 2007 23:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, klopt. Alleen het woord 'afdekken van de camera' vervangen door 'vernielen van de camera'.
eensch...quote:Op donderdag 29 november 2007 23:15 schreef SiRojK het volgende:
Ik ben het met Huub eens.. Dit is niet je verlies dragen, al HELEMAAL niet als je al die tijd 0,0 hebt gepresteerd... Als hij nu iemand was die 24/7 aan het knallen was, was het terecht, dit is een laffe wraakactie
Al is de actie op zich wel vet
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:22 schreef kit2u het volgende:
Morgen zit ie samen met ons achter de streams, gezellig!
Welkom Dennis.
Hey Scan, nou het was geen camera afdekken.... maar kapot slaan met een stoelquote:Op donderdag 29 november 2007 23:20 schreef scanman01 het volgende:
omdat ie niet eerder durfde, omdat hij een lafbekje isquote:Op donderdag 29 november 2007 23:24 schreef Rotterdammert het volgende:
Die uitspraken van Dennis tegen Brian en Amanda waren wel raak, maar waarom nu pas?
Ja, strezz maakt je lelijk.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:22 schreef tequi3 het volgende:
Nadia is echt lelijk geworden, buiten haar lichaam is haar kop nu ook faya.
Hey Scanman... ramptoerist...quote:Op donderdag 29 november 2007 23:20 schreef scanman01 het volgende:
Ik geloof geen woord van wat die kuthoer zegt, no way.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:24 schreef mootie het volgende:
Nadia: Weet je wat ie zei? Ik wacht op je.....
Ondertussen smeekt ze wel om collectcalls van hem en dwingt ze hem op haar te wachten.
Doet ze nu tegen Amanda alsof het helemaal over is?
Jah is algemeen bekend dat de butlers/trashbedieners,..meespelen ipv werken. Geef mij maar Niles van the Nanny...die is nog is grappig..quote:Op donderdag 29 november 2007 23:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja die kutbutlers van tegenwoordig.... zelf moest ik ook al voor de zoveelste keer m'n egen drankje inschenken....
Geen vaste streamer hè. Selene presteert in 5 dagen meer als de murrays-badmuts in 5 maanden.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:24 schreef Sylar het volgende:
Selene brengt niks in het spel, dus als speler waardeloos...
Mag toch hopen dat de bewoners daar helemaal niet mee akkoord gaan en in protest gaan. Óók niet met die kut-Selene. Dikke lul kut-FEBOquote:Op donderdag 29 november 2007 23:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Hey Scanman... ramptoerist...![]()
Ja, Dennis had dat bedacht... niet helemaal duidelijk of de febo echt mee in het complot zit. Maar dat de febo blij is met een nieuwe lijkt me duidelijk. De bewoners laten het eerst rustig tot morgen... dan is er overleg.... en vieren Dennis exit.
Wat mij betreft allen vrouwen.....quote:Op donderdag 29 november 2007 23:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Niet Selène hoorNiet nog meer vrouwen
Dat zou echt mooi zijn. Dan is Eindelijk Huub een keer aan de beurt,want dan gaat Selene zeker weten met Lieke spelenquote:Op donderdag 29 november 2007 23:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Jaquote:Op donderdag 29 november 2007 23:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh echt?![]()
Brian zei tegen Dennis dat hij zijn kindje heeft vermoord. Hoe denkt hij dan over Nadia?
Achter: Ehhh Dennis voordat je vertrekt... mogen we even de camera afrekenen maal 10? Da's dan 70000 euro en bedankt voor je inzetquote:Op donderdag 29 november 2007 23:26 schreef Kaleddis het volgende:
nix zegt nu zelf dat ze achter helemaal enthousiast waren
Afscheid nemen bestaat niet.........quote:Op donderdag 29 november 2007 23:26 schreef Adothehague het volgende:
Ik kan niet goed tegen afscheid nemen.
Dat lijkt me nou echt grappig, muiterij in de kooiquote:Op donderdag 29 november 2007 23:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mag toch hpen dat de bewoners daar helemaal niet mee akkoord gaan en in protest gaan. Dikke lul kut-FEBO![]()
![]()
Zeg niet van die enge dingen, straks ga ik er nog van dromen.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:27 schreef Kinga het volgende:
Nog erger dan Dennis in de villa, is waarschijnlijk Dennis op Fok....
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:27 schreef Paramnesia het volgende:
Ik lees allen de Cossen enzo. Maar als ik het zo hoor allemaal achterelkaar is er dan niet 1 conclusie?
Dennis was de netste speler.
Trouwens heerlijk hoe hij het ten einde brengt.
w00t eerste post hier.
Schei uit, hij betaald noppes, nada.......krijgt gewoon de borg terug, niets aan de hand.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:27 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Achter: Ehhh Dennis voordat je vertrekt... mogen we even de camera afrekenen maal 10? Da's dan 70000 euro en bedankt voor je inzet
Mwa........ netjes netjes..... vinger breken, vrouw bij de strot grijpen....... verder was het gewoon een laf minkukel wat 1 uurtje van 5 a 6 maanden tv heeft gemaakt.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:27 schreef Paramnesia het volgende:
Ik lees allen de Cossen enzo. Maar als ik het zo hoor allemaal achterelkaar is er dan niet 1 conclusie?
w00t eerste post hier.
Alphen is een wereldstadquote:Op donderdag 29 november 2007 23:28 schreef Prospera het volgende:
Huub: als zijn spullen liggen al in de bosjes.
Nix: pussy, sukkel, boer uit Oldenzaal
Herstel...het is een tuinscene...quote:Op donderdag 29 november 2007 23:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja![]()
ik ga mij opmaken voor de bordesscene....
tissues klaar?
Precies, helemaal eens... als het weer een plan is van de febo dan word je weer keihard genaaid.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat de bewoners daar helemaal niet mee akkoord gaan en in protest gaan. Óók niet met die kut-Selene. Dikke lul kut-FEBO![]()
![]()
Die zal voor Naad zijn, die zo, na het vertrek van nix, compleet instort. In het ziekenhuis aangekomen blijkt ze alsnog zwanger te zijn, maar nu zit nix thuis... Draaaamaaaaaaquote:Op donderdag 29 november 2007 23:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Daar hoor ik de ambu al komen voor Nixje
Tuurlijk, hij heeft Huub zijn vinger gebroken, Lieke naar de strot gevlogen en zo'n beetje iedereen uitgelokt tot fysiek geweld.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:27 schreef Paramnesia het volgende:
w00t eerste post hier.
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:29 schreef akveor het volgende:
Oww voor ik het vergeet:
Dennis gaat naar huis olé olé.
Dennis gaat naar huis, Dennis gaat naar huis... Olé, olé....
Ik had het echt niet gedacht dat ie zou gaan.... Vandaar dat ik de twist van de febo goed begrijp.
Hier zou Jaap van dromen trouwens, dit is echte terror.quote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
En nog maar eens, daaaaaaaaag, lelijke ploftoeter uit Alphen
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:31 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Dennis is gewoon weg. Wat een heerlijke gevoel dat die vent van de buis af is. Nu Nadia nog.
*ontbloot arm* kippenvelquote:Op donderdag 29 november 2007 23:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Herstel...het is een tuinscene...
Ja en zo kunnen we een lijstje opstellen voor alle bewoners, Anti-boy Brian voorop en Huub er vlak achter.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij heeft Huub zijn vinger gebroken, Lieke naar de strot gevlogen en zo'n beetje iedereen uitgelokt tot fysiek geweld.
Daaaaaag, Dennix.
Beetje een domper hèquote:Op donderdag 29 november 2007 23:33 schreef akveor het volgende:
Waarom maakt Lieke altijd ruzie als er een succes geboekt is....? Waarom geniet ze daar niet van. Ze kan geen bijzaken scheiden....
Huub is toch altijd zo geweest.... hij ging ZELFS naar dhdngmw....
Kotsmisse4lijk word ik van die kut Lieke.
G. I. Lieke drinkt koffie als een kerel. Let eens op zijn elleboogquote:Op donderdag 29 november 2007 23:33 schreef ricofromrio het volgende:
Lieke er uit nu!!!!
Kondigt ze dat aan of zo?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:33 schreef Kinga het volgende:
Lieke gaat weer ruzie maken met Huub.
en kan niet meer over straat geloof me! zijn voetbal team trek zich terug uit de competitie !!!!!quote:Op donderdag 29 november 2007 23:28 schreef PumaStreamer het volgende:
Wat een kuttijd om naar huis te gaan....met een schuld op zak...totale publieke vernedering...met een doelstelling van lik me reet, met gewoon helemaal niks...gaat DenniX de poort zo uit...Ut is niks Ut was niks en het zal nooit wat worden
Ik begrijp dat ook niet en maar zuigen. Ik zat er gewoon op te wachten.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:33 schreef akveor het volgende:
Waarom maakt Lieke altijd ruzie als er een succes geboekt is....? Waarom geniet ze daar niet van. Ze kan geen bijzaken scheiden....
Ja echt... ik had al niet verwacht dat Dennis zou gaan dus zit helemaal in de feeststemming en dan dit..... Volgende ontslagronde Lieke AUB.quote:
Hahahhaha, iemand die niets doet is een nette speler?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:34 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ja en zo kunnen we een lijstje opstellen voor alle bewoners, Anti-boy Brian voorop en Huub er vlak achter.
Gefeliciteerd!! Je kunt je nu volledig richten op het streamen. Streamen zonder Dennis..quote:Op donderdag 29 november 2007 23:33 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat een genot deze dag, Dennis weg en ik heb zelf ontslag genomen
Idd! Zelfs nu presteert ze het om de camera steeds te checken: ja je staat erop meidquote:Op donderdag 29 november 2007 23:33 schreef yvonne het volgende:Nadia heeft al die tijd geen moer om hem gegeven
Wát een bitch
ergste zal zijn als kleine nixje in de villa wordt geboren....moeten we maar alvast kleine broekjes sturen met grote zakken voor de handjesquote:Op donderdag 29 november 2007 23:31 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Die zal voor Naad zijn, die zo, na het vertrek van nix, compleet instort. In het ziekenhuis aangekomen blijkt ze alsnog zwanger te zijn, maar nu zit nix thuis... Draaaamaaaaaa
Ze is kwaad en gefrustreerd over de actie van nix en de FEBO en reageerd dat af op Huub.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:33 schreef akveor het volgende:
Kotsmisselijk word ik van het hele zooitjequote:Op donderdag 29 november 2007 23:33 schreef akveor het volgende:
Oww jij had verwacht dat Dennis nag ander plannen had voor vanavond?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:28 schreef PumaStreamer het volgende:
Wat een kuttijd om naar huis te gaan....met een schuld op zak...totale publieke vernedering...met een doelstelling van lik me reet, met gewoon helemaal niks...gaat DenniX de poort zo uit...Ut is niks Ut was niks en het zal nooit wat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |