Als ik je niet meer spreek, veel plezier in Londen.quote:
Dit vind ik trouwens een enorm interessant bericht!quote:Op donderdag 29 november 2007 23:02 schreef mootie het volgende:
Berichtje van Pinka van VOL (Alphense)
Heb ff gebeld..en eh het bericht was...Dennis in overleg met de productie naar huis, met behoud van borg en de camera hoeft niet vergoed te worden. Er komt een nieuwe bewoner, waarschijnlijk blijft Selene..
Jawel hoor, Nadia. En anders zijn er altijd nog Brain en Amanda.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu heeft FOK! geen collectieve vijand meer.
Bwian?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan haak ik afquote:Op donderdag 29 november 2007 23:02 schreef mootie het volgende:
Heb ff gebeld..en eh het bericht was...Dennis in overleg met de productie naar huis, met behoud van borg en de camera hoeft niet vergoed te worden. Er komt een nieuwe bewoner, waarschijnlijk blijft Selene..
Een hekel aan iedereen hebben maar toch blijven kijkenquote:Op donderdag 29 november 2007 23:06 schreef Frasier het volgende:
Jawel hoor, Nadia. En anders zijn er altijd nog Brain en Amanda.
Gekkie, we hebben Nadia, Brian en Amanda toch nog?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
WTF? 1. Gebeld met wie? 2. Borg behoud?! 3. Selenequote:Op donderdag 29 november 2007 23:02 schreef mootie het volgende:
Te laat, te laat, te laat.......quote:Op donderdag 29 november 2007 23:06 schreef akveor het volgende:
Ik vind Dennis eigenlijk zo best te pruimen......
nou ik heb er nog een hoor, en meerdere fockers!quote:Op donderdag 29 november 2007 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, hij wordt eindelijk leukquote:Op donderdag 29 november 2007 23:06 schreef STAP01 het volgende:
HOKJE!!! MAG DENNIS BLIJVEN!!! HIJ KOMT LOSSSSSSSSSSSSSSS
Gek he. Hij kan nu zichzelf zijn omdat hij van alle verplichtingen en restricties af en. Kun je nagaan hoe die andere geknepen worden...quote:Op donderdag 29 november 2007 23:06 schreef Kinga het volgende:
Man wat is Dennis nu stoer zeg....
Misschien word ie wel vervangen door.... zichzelf....quote:Op donderdag 29 november 2007 23:06 schreef STAP01 het volgende:
HOKJE!!! MAG DENNIS BLIJVEN!!! HIJ KOMT LOSSSSSSSSSSSSSSS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |