topquote:Op donderdag 29 november 2007 22:32 schreef riri het volgende:
Pappa Dennix zegt straks...jongen je betaalt het allemaal zelf...ik trek m'n handen van je af...en datgene wat ik je geven heb wil ik per direkt terug
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:33 schreef Nostalgist het volgende:
Huub is zenuwachtig..... Jaap ook.
Daar trapt niemand in, want hij heeft al uren geleden gestemd.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:34 schreef Py het volgende:
Stel dat de stemming straks doorgaat en Jaap houdt hem erin met het argument dat ie nu iets gezien heeft van Dennis.
Nog even reageren op de vorige topic, inderdaad zit het me echt hoog. Deze jongen is ziek en moet lekker opzouten.quote:
Brian moet nog altijd exitquote:Op donderdag 29 november 2007 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
De COS'ers zijn net zo labiel als Dennis. Paar weekjes terug moest Brian eruit want hij had weet ik niet wat allemaal gedaan (mishandeling oa). Nu is Dennis de kop van jut, en Brian mag blijven
.
niet over één kam scheren, he?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
De COS'ers zijn net zo labiel als Dennis. Paar weekjes terug moest Brian eruit want hij had weet ik niet wat allemaal gedaan (mishandeling oa). Nu is Dennis de kop van jut, en Brian mag blijven
.
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:34 schreef Py het volgende:
Stel dat de stemming straks doorgaat en Jaap houdt hem erin met het argument dat ie nu iets gezien heeft van Dennis.
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:35 schreef beequeen het volgende:
Moots, lees de nieuwe regel.
Bij vrijwillig vertrek van een Miljonair of bij vertrek door het overtreden van de regels (en dus uitzetten door de programmaleiding) kan hij/zij worden vervangen door een nieuwe miljonair. De Miljonair verliest zijn/haar 10.000 euro borg. Deze wordt gestort op de rekening van een, door de Miljonair te bepalen, goed doel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |