topquote:Op donderdag 29 november 2007 22:32 schreef riri het volgende:
Pappa Dennix zegt straks...jongen je betaalt het allemaal zelf...ik trek m'n handen van je af...en datgene wat ik je geven heb wil ik per direkt terug
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:33 schreef Nostalgist het volgende:
Huub is zenuwachtig..... Jaap ook.
Daar trapt niemand in, want hij heeft al uren geleden gestemd.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:34 schreef Py het volgende:
Stel dat de stemming straks doorgaat en Jaap houdt hem erin met het argument dat ie nu iets gezien heeft van Dennis.
Nog even reageren op de vorige topic, inderdaad zit het me echt hoog. Deze jongen is ziek en moet lekker opzouten.quote:
Brian moet nog altijd exitquote:Op donderdag 29 november 2007 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
De COS'ers zijn net zo labiel als Dennis. Paar weekjes terug moest Brian eruit want hij had weet ik niet wat allemaal gedaan (mishandeling oa). Nu is Dennis de kop van jut, en Brian mag blijven
.
niet over één kam scheren, he?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
De COS'ers zijn net zo labiel als Dennis. Paar weekjes terug moest Brian eruit want hij had weet ik niet wat allemaal gedaan (mishandeling oa). Nu is Dennis de kop van jut, en Brian mag blijven
.
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:34 schreef Py het volgende:
Stel dat de stemming straks doorgaat en Jaap houdt hem erin met het argument dat ie nu iets gezien heeft van Dennis.
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:35 schreef beequeen het volgende:
Moots, lees de nieuwe regel.
Bij vrijwillig vertrek van een Miljonair of bij vertrek door het overtreden van de regels (en dus uitzetten door de programmaleiding) kan hij/zij worden vervangen door een nieuwe miljonair. De Miljonair verliest zijn/haar 10.000 euro borg. Deze wordt gestort op de rekening van een, door de Miljonair te bepalen, goed doel.
Ruim voor de knalquote:Op donderdag 29 november 2007 22:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat hij iets kapot gaat schoppen of gooien
Volgens mij liep huub weg voordat de brief binnen kwam.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:36 schreef avonne het volgende:
Huub is boos?
Omdat de brief er al is. Opzet dus?
Wat? Laat die redactie echt opdonderen daar, teringamateursquote:Op donderdag 29 november 2007 22:35 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis: Er komt een nieuwe milionair
Dennis loog dus weer, hij zei dat er morgen een brief zou komen.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:37 schreef akveor het volgende:
Dennis gaat weg.... wordt er geroepen... ze moeten de mond houden tot Huub terug is.... dan lezen ze een brief voor.
Prima......... ze moeten met z'n allen gaan stakenquote:Op donderdag 29 november 2007 22:36 schreef Py het volgende:
En als er een nieuwe miljonair komt gaan ze allemaal naar achter!
Ze gaan muiten
Kan ik wel waarderen, straks baalt 0% ook nog serieus dat hij weg gaat!!quote:Op donderdag 29 november 2007 22:38 schreef beequeen het volgende:
Jaap zegt dat hij hem in het spel had gehouden.......BS Jaap.
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:37 schreef avonne het volgende:
Belachelijk. Gewoon doorlaten gaan, die stemming. Kut FEBO.
Heeft iemand een filmpje? HIJ RAAKTE DE STOEL !!! IK ZAG HET ZELLEF !!!"
Dennixquote:Op donderdag 29 november 2007 22:38 schreef Nostalgist het volgende:
koffers zijn binnen voor Dennis
Ja geloof je het nu zelf wat Jaap nu nog zegt?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:38 schreef Sug4r het volgende:
Jaap had hem niet weggestemd!!
Bedoel je jezelf hiermee, aangezien je zelf ook een COSSER bent. verder voel ik me niet aangesproken want van mij mogen ze allemaal oprotten en mogen huub en lieke lekker overblijven. De rest zijn toch prostituees heb ik het idee.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Volgens mij wel, alleen had hij dat gedaan als dennis al eerder was gaan flippen. Het was wel een vaag gesprek maar hij bedoelde niet dat hij hem NU erin zou houden. Dacht ikquote:Op donderdag 29 november 2007 22:38 schreef Sug4r het volgende:
Jaap had hem niet weggestemd!!
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dennis loog dus weer, hij zei dat er morgen een brief zou komen.
als nix zou hebben geziekt vanaf zaterdag, anders niet. Begreep ik tenminste.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:38 schreef beequeen het volgende:
Jaap zegt dat hij hem in het spel had gehouden.......BS Jaap.
O jammer, dan las ik gewoon wat ik graag wilde lezenquote:Op donderdag 29 november 2007 22:39 schreef kit2u het volgende:
In de vorige COS zei iemand dat ik het aan het opnemen was, dat van dennis dus.
Ik was 'Ik Vertrek" aan het opnemen op de tv......dus, miscommun.
Ik ben geen COSSER, ik lees mee omdat 't spannend is.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:39 schreef PumaStreamer het volgende:
Bedoel je jezelf hiermee, aangezien je zelf ook een COSSER bent. verder voel ik me niet aangesproken want van mij mogen ze allemaal oprotten en mogen huub en lieke lekker overblijven. De rest zijn toch prostituees heb ik het idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |