ik zal de streams eens aanslingeren.... ik moet het zien voordat ik het geloven kan....quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:38 schreef markisboer het volgende:
bewoner dennis wordt vanavond door alle miljonairs de gouden kooi uit gestemd
zwaai hier dennis uit![]()
![]()
Het is speculatie.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:18 schreef Rotterdammert het volgende:
hoe weten julie dat?
De streams bekijken kosten geld.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:01 schreef swarmahoer het volgende:
welke site kan je dat kijken...
en hoe ver loopt de tv achter op internet,, en hoelang loopt internet achter op de realiteit?
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:33 schreef mootie het volgende:
Nadia heeft een briefje aan B en A gegeven (streng verboden), daarin stond dat ze Dennis van achter in de kooi moet houden. Huub is daar achter gekomen, confronteerde haar, ze ontkende eerst het hele briefje, toen hetgene wat ze geschreven had, noemde Brian een leugenaar. Daarna bekende ze dat ze het briefje had geschreven, maar dat de inhoud gelogen was.
Huub heeft het achter nagevraagd, zij zeggen dat Nadia de vrije keuze heeft. Dus of Nadia liegt, of achter liegt. In elk geval is Huub pislink.
Dit klopt niet helemaal, of wel?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:25 schreef Gert het volgende:
Internet loopt 4 tot 7dagen achter, afhankelijk van hoe de beelden gebruikt worden voor de uitzendingen.
Nee hè.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:29 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dit klopt niet helemaal, of wel?
Gewoon editten en dan deze posts wissenquote:
Wat wordt bedoeld met 'achter' ?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:27 schreef Gert het volgende:
Effe een crosspost uit het update-topic:
[..]
Jij zou het wel weten als je blauw was.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:35 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Gewoon editten en dan deze posts wissen [ afbeelding ]
Nobody needs to know.
de regie, die zit in een afgeschermde ruimte "achter" het huis..quote:
En? De niet-streamers lezen meequote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:08 schreef Urquhart het volgende:
Het gaat beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |