MadMaster +1quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:37 schreef MadMaster het volgende:
Republica - Drop Dead Gorgeous

Die heb jij dus ook, begrijp ik hieruit...quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:57 schreef ranja het volgende:
Anne Clark - Our Darkness

bukgeit +1quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:40 schreef bukgeit het volgende:
My Sister van Juliana Hatfield. Pffffff....

Bij mijn weten niet... kan vanavond eens op de hoes kijken of er staat wie het zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:58 schreef MadMaster het volgende:
En die vent rechts is geen bandlid dus en ook niet bekend van iets anders...

Hij lijkt wel op iemand....quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:58 schreef MadMaster het volgende:
En die vent rechts is geen bandlid dus en ook niet bekend van iets anders...

Ik was al bang dat er een reaktie zou komen van : "Dan ken je hem vast ergens anders van." of zoiets, maar kennelijk ben ik dus niet de enige bij wie die persoon bekend overkomt...quote:

Ja, ik heb ook zoiets van: " ik ken hem ergens van", maar dat heb ik bij 90% van de foto's hierquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was al bang dat er een reaktie zou komen van : "Dan ken je hem vast ergens anders van." of zoiets, maar kennelijk ben ik dus niet de enige bij wie die persoon bekend overkomt...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |