Misschien vanwege gebrek aan line-upquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:35 schreef MadMaster het volgende:
P.S. Op Last.fm is de popquiz verdwenen als event
Men Without Hats...quote:
Was er eindelijk een reden om last.fm wat vaker te bekijken/gebruiken, krijgen we dit weer...quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Misschien vanwege gebrek aan line-up
Waarom zou dat een reden zijn..quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:50 schreef MadMaster het volgende:
Was er eindelijk een reden om last.fm wat vaker te bekijken/gebruiken, krijgen we dit weer...![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:57 schreef ranja het volgende:
Zoot woman? vanwege de witte overhempjes
Ok, wat overdreven, maar ik had al een tijdje terug een account aangemaakt bij last.fm, maar deed er niks mee omdat ik nauwelijks muziek via mijn computers afspeel.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Waarom zou dat een reden zijn..
Dank wederom.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:11 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE:
De nieuwe stand...
[ afbeelding ]
quote:is een Iers trio, dat in eigen land twee jaar geleden al de aandacht wist te trekken met haar debuut Waltzing Alone, maar dat nu, na een uitstapje naar de VS vorig jaar, ook eindelijk het Europese vasteland weet te bereiken. Volkomen terecht overigens, want
is een opvallend goede plaat. Op het ook nog eens prachtig verpakte
maakt
heel veel indruk met een serie wonderschone popliedjes vol melancholie. Popliedjes met invloeden uit de folk en de psychedelica die de band al de vergelijking hebben opgeleverd met onder andere The Beatles, Radiohead, The Shins, Simon & Garfunkel en Leonard Cohen. Vergelijkingen die geen van allen onzinnig zijn, maar ook geen van allen heel lang overeind blijven. Op haar debuut schotelt
ons muziek voor om smoorverliefd op te worden. Ietwat weemoedige muziek met prachtige harmonieën, wonderschone melodieën en een afwisselende en originele instrumentatie.
Dat klopt, die zijn het ook nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:45 schreef belsen het volgende:
The Thrills zijn toch met meer, dacht ik...
Doe ik ook, maar alleen als ik dr zin in hebquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In mijn beleving scoort Newbiedoobiedoo overigens meer dan ik...
pvdt? dan moet het met deze hint lukken:quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:31 schreef knars het volgende:
pvdt, ik veto het metalverbod en arrr! nog vier punten en die tiende plaats is voor mij!
Nee, maar je komt in de buurt. er moet nog iets achter......quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:32 schreef MadMaster het volgende:
Da's het Guggenheim Museum in New York.
Bestaat er zoiets als The Guggenheims?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |