abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 november 2007 @ 23:37:51 #101
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_54959511
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 22:07 schreef OldJeller het volgende:
Goedzo, misschien leert dit pauperkabinet daar wat van.
Idealist

Het enige wat elk departement mogelijk leert is dat ze niet genoeg geld hebben om al hun projecten (die ons gaan helpen, natuurlijk) te bekostigen, en dus dat ze meer geld nodig hebben. Om ons te helpen.

Van de regen in de drup.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_54959613
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 17:34 schreef DS4 het volgende:

[..]

In zijn algemeenheid klopt dat. Voor de DGA die het geld uit zijn (kasgeld-)vennootschap wil halen niet. Dat kost in NL 25% en kan aldaar extragratis. Dat scheelt!

(voordat je deze truuk toepast, even de haken en ogen doornemen met de fiscalist)
Ik zou het maar niet geloven.

En het lijkt me ook slim om naar Belgie te gaan en dan voor 10 jaar een claim te krijgen van de fiscus op je dividend omdat je MOET afrekenen.

Als je als DGA gewoon een salaris hebt en een auto van de zaak hebt moet je flink uitgeven om geld uit de zaak te trekken. Als je dat niet doet trek je gewoon onbelast belasting

Voor een DGA van een Nederlandse onderneming is het gewoon nergens beter wonen dan in Nederland
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54959720
quote:
Op donderdag 29 november 2007 13:25 schreef paddy het volgende:

Heb toch wel het idee dat er haken en ogen aan zitten. Maar inderaad...Monaco is heel mooi. Ik behoor tot de middenmoot, dus voor mij is het niet weggelegd. Wat doet de gezondheidszorg daar eigenlijk? Bedoel...iedereen kan gehandicapt raken...ernstig ziek enz.
In Monaco wonen ook arme mensen hoor, de meesten die daar staan ingeschreven wonen er niet
pi_54963590
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 23:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Ik zou het maar niet geloven.
Niet alleen ben ik fiscalist en dus prima op de hoogte van de wetgeving, ik ken meerderen die deze route bewandelen.
quote:
Voor een DGA van een Nederlandse onderneming is het gewoon nergens beter wonen dan in Nederland
Dus al die Hollanders in Brasschaat zijn zo gek als een deur? Dat is ook een opvatting...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54963908
Kom op mensen. Er zit een heel groot verschil tussen ja antwoorden op een suggestieve vraag en daadwerkelijk naar het buitenland vertrekken.
pi_54964511
Nederland voor Belg goedkoop
door onze correspondent
BRUSSEL - De Belgische consumentenbond adviseert onze zuiderburen om voortaan massaal in Nederland te gaan winkelen, omdat vrijwel alles hier veel goedkoper is.
pi_54965555
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 12:00 schreef henkway het volgende:
Nederland voor Belg goedkoop
door onze correspondent
BRUSSEL - De Belgische consumentenbond adviseert onze zuiderburen om voortaan massaal in Nederland te gaan winkelen, omdat vrijwel alles hier veel goedkoper is.
klopt hoor het ook van mijn belgische familie komt door het lage btw tarief op noodzekelijke dingen als voedsel en kleding
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zaterdag 1 december 2007 @ 13:13:04 #108
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_54965690
Dan zou ik juist in Duitsland de boodschappen doen (als je aan de grens woont), want ik vind Duitsland weer goedkoper dan NL qua boodschappen.
pi_54966048
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 13:13 schreef Yi-Long het volgende:
Dan zou ik juist in Duitsland de boodschappen doen (als je aan de grens woont), want ik vind Duitsland weer goedkoper dan NL qua boodschappen.
Als de rijken liever in Belgie wonen moeten ze dat doen, en lekker daar het geld oppotten en investeren in aandelen, ik blijf hier.

Voor de overheid is Jan Modaal de grootste melkkoe, dus ik snap wel dat het ze geen biet kan schelen

[ Bericht 4% gewijzigd door henkway op 01-12-2007 17:31:20 ]
pi_54966314
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 13:13 schreef Yi-Long het volgende:
ligt eraan wat je wilt hebben en an welke grens je woont
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_54967450
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 23:37 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Idealist

Het enige wat elk departement mogelijk leert is dat ze niet genoeg geld hebben om al hun projecten (die ons gaan helpen, natuurlijk) te bekostigen, en dus dat ze meer geld nodig hebben. Om ons te helpen.

Van de regen in de drup.
Uiteindelijk is het toch iedereen voor zichzelf, behalve voor mensen die geld van de overheid krijgen.
Soms moeten mensen leren van hun fouten, dus als iedereen met veel geld nu weggaat kunnen ze wellicht er wat van leren.
pi_54970842
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 10:38 schreef DS4 het volgende:

[..]

Niet alleen ben ik fiscalist en dus prima op de hoogte van de wetgeving, ik ken meerderen die deze route bewandelen.
[..]

Je kan lullen tot je een ons weegt maar als je emigreert moet je je AB afrekenen. Niet afrekenen is altijd goedkoper als het wel af te rekenen.

Voorlopig is dit gewoon zo misschien als de lasten erg gaan stijgen dat dit anders wordt maar je kan nergens beter zitten met een AB van een Nederlandse onderneming in Nederland.

Dus al die Hollanders in Brasschaat zijn zo gek als een deur? Dat is ook een opvatting...

Bedrijfsopvolging
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')