Idealistquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:07 schreef OldJeller het volgende:
Goedzo, misschien leert dit pauperkabinet daar wat van.
Ik zou het maar niet geloven.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
In zijn algemeenheid klopt dat. Voor de DGA die het geld uit zijn (kasgeld-)vennootschap wil halen niet. Dat kost in NL 25% en kan aldaar extragratis. Dat scheelt!
(voordat je deze truuk toepast, even de haken en ogen doornemen met de fiscalist)
In Monaco wonen ook arme mensen hoor, de meesten die daar staan ingeschreven wonen er nietquote:Op donderdag 29 november 2007 13:25 schreef paddy het volgende:
Heb toch wel het idee dat er haken en ogen aan zitten. Maar inderaad...Monaco is heel mooi.Ik behoor tot de middenmoot, dus voor mij is het niet weggelegd. Wat doet de gezondheidszorg daar eigenlijk? Bedoel...iedereen kan gehandicapt raken...ernstig ziek enz.
Niet alleen ben ik fiscalist en dus prima op de hoogte van de wetgeving, ik ken meerderen die deze route bewandelen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zou het maar niet geloven.
Dus al die Hollanders in Brasschaat zijn zo gek als een deur? Dat is ook een opvatting...quote:Voor een DGA van een Nederlandse onderneming is het gewoon nergens beter wonen dan in Nederland
klopt hoor het ook van mijn belgische familie komt door het lage btw tarief op noodzekelijke dingen als voedsel en kledingquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:00 schreef henkway het volgende:
Nederland voor Belg goedkoop
door onze correspondent
BRUSSEL - De Belgische consumentenbond adviseert onze zuiderburen om voortaan massaal in Nederland te gaan winkelen, omdat vrijwel alles hier veel goedkoper is.
Als de rijken liever in Belgie wonen moeten ze dat doen, en lekker daar het geld oppotten en investeren in aandelen, ik blijf hier.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:13 schreef Yi-Long het volgende:
Dan zou ik juist in Duitsland de boodschappen doen (als je aan de grens woont), want ik vind Duitsland weer goedkoper dan NL qua boodschappen.
ligt eraan wat je wilt hebben en an welke grens je woontquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:13 schreef Yi-Long het volgende:
Dan zou ik juist in Duitsland de boodschappen doen (als je aan de grens woont), want ik vind Duitsland weer goedkoper dan NL qua boodschappen.
Uiteindelijk is het toch iedereen voor zichzelf, behalve voor mensen die geld van de overheid krijgen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:37 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Idealist
Het enige wat elk departement mogelijk leert is dat ze niet genoeg geld hebben om al hun projecten (die ons gaan helpen, natuurlijk) te bekostigen, en dus dat ze meer geld nodig hebben. Om ons te helpen.
Van de regen in de drup.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 10:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
Niet alleen ben ik fiscalist en dus prima op de hoogte van de wetgeving, ik ken meerderen die deze route bewandelen.
[..]
Je kan lullen tot je een ons weegt maar als je emigreert moet je je AB afrekenen. Niet afrekenen is altijd goedkoper als het wel af te rekenen.
Voorlopig is dit gewoon zo misschien als de lasten erg gaan stijgen dat dit anders wordt maar je kan nergens beter zitten met een AB van een Nederlandse onderneming in Nederland.
Dus al die Hollanders in Brasschaat zijn zo gek als een deur? Dat is ook een opvatting...
Bedrijfsopvolging
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |