dat dus.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:09 schreef Skazminko het volgende:
300 kilo op squat bench en deadlift totaal.
aangezien ik die 300 afgelopen maart heb neergezet leek me dat niet zo onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:53 schreef no-look het volgende:
Hehe jij denkt werkelijk even 300 kg te gebruiken voor werksets
Ik vind dat je vanaf 400 kg totaal wel meetelt eigenlijk. Dat zie ik ongetrainde mensen niet zo snel neerzetten.
fullsquat?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:09 schreef Skazminko het volgende:
300 kilo op squat bench en deadlift totaal.
Meestal met het skien blijf je zo laag zitten. Lekker verzurenquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:51 schreef no-look het volgende:
ranzig zwaar is dat, zo lang stil zittenWat ik ook wel eens doe, van een maat van me geleerd: Onderin stil zitten, tot ongeveer parallel omhoog gaan, weer omlaag, en dan volledig omhoog. En dan 5 reps ofzo maken met miniem gewicht. Ik ging kapot
Ik kies wel altijd voor de goedkoopste, zelfde als met whey.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:14 schreef Videopac het volgende:
@LedZep: geldt dat verhaal van die diversiteit van stoffen en de katalytische omhulsels ook voor Creatine monohydraat? Of is alle 100% zuivere Creatine monohydraat 100% hetzelfde en kan ik gewoon voor de goekoopste kiezen?
Volgens mij is het goedkoopste net zo goed als de duurdere producten toch?quote:Op zondag 16 december 2007 23:06 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik kies wel altijd voor de goedkoopste, zelfde als met whey.
ben nu ook wel weer even wat zwaarder benen aan het trainen voor mijn wintersport vakantiequote:Op zondag 16 december 2007 20:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Meestal met het skien blijf je zo laag zitten. Lekker verzuren
Ik denk teveel belasting. Waarom schouders op een dag en benen en armen op een dag?! Je schouder is een relatief kleine spier die je sowieso ook al met je borst en rug meetraint. Om die dan ook nog eens de derde dag (na borst en rug) te trainen als enige spiergroep lijkt me een beetje overdreven!quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:34 schreef tho_Omas het volgende:
Ik overweeg armen op de vrijdag te pakken samen met benen.
Mijn schema zou dan worden:
Ma:Borst
Di:Rug
Do:Schouders
Vrijdag:Benen/Armen
Ik twijfel echter of ik mijn schouders zo niet wat veel belast. Suggesties of houden zo?
voor niet-leden niet toegankelijk?quote:Op zondag 16 december 2007 13:37 schreef Baffer het volgende:
http://drieswillaert.proboards56.com/index.cgi?board=chat&action=display&thread=1171036364&page=17
Ja baffer doe me je wachtwoord is.quote:Op maandag 17 december 2007 20:18 schreef Tommy_808 het volgende:
[..]
voor niet-leden niet toegankelijk?
Heb geen techniek dus moet het toch op kracht doen. Zeker straks op de buckels. Me nieuwe ski's zijn 1.84quote:Op maandag 17 december 2007 10:18 schreef Fugie het volgende:
[..]
ben nu ook wel weer even wat zwaarder benen aan het trainen voor mijn wintersport vakantieToch fijn om techniek en kracht te kunnen combineren op de pistes.
Overigens ben ik ook weer begonnen met stretchen, merkte dat ik nogal korte spiertjes kreeg van al die krachttraining
250 kg, dat is een beste lift. Heb je een flinke blessure gehad ofzo?quote:Op maandag 17 december 2007 20:49 schreef Fugie het volgende:
zo!
vandaag zwaar wezen deadliften5x90 5x100 5x110 5x120 met moeite en nog 5x90. die 90 kg ging zo soepel, echt niet normaal. Ik was namelijk helemaal niet van plan om met 120kg te gaan spelen
![]()
Voor de rest ook weer aardig benen en rug kunnen trainen. Ben weer terug op me oude niveau dus ik heb nu nog zon 2,5 maand voordat ik een jaar verder ben sinds me laatste 1rm metingVorige keer was het dus 250kg, denk niet dat het dit jaar heel veel meer gaat worden, hoewel deze deadlift sessie wel hoop geeft
Ik denk stiekem dat ie 150 bedoelt.quote:Op maandag 17 december 2007 23:48 schreef Skazminko het volgende:
[..]
250 kg, dat is een beste lift. Heb je een flinke blessure gehad ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |