Als iemand maar net zijn sportschool kan betalen ga ik er niet vanuit dat hij/zij het geld heeft om veel gezonde dingen te eten. Als je kijkt wat in aan broden eet in een week, en kalkoen is ook niet bepaald goedkoop.quote:Op zondag 23 december 2007 19:09 schreef Baffer het volgende:
Hoe weet jij wat iemand precies eet?
En wat noem je een goede fysiek.
en AS is?quote:Op zondag 23 december 2007 19:32 schreef McGilles het volgende:
[..]
En ed zijn fysiek zal moeilijk te behalen zijn zonder AS
zelf doe ik geen boxsquats, maar ik zou toch wat afremmen met duwen als je bijna boven bent. het lijkt wel of je je knieen naar achteren gaat buigen, zelf heb ik hierdoor last gekregen in m'n knieenquote:Op zondag 23 december 2007 13:38 schreef no-look het volgende:
http://youtube.com/watch?v=znTQFDJextw
http://youtube.com/watch?v=hO203sJ8uDg
tips aub.
Een lichaam kan niet groeien zonder brandstoffen. Je zegt dat er zoveel mensen in de vs zijn die geen geld hebben maar wel een goede fysiek ? Maar hoe weet jij dat ze geen geld hebben, en nog belangrijker hoeveel zij zouden moeten eten.quote:Op zondag 23 december 2007 19:05 schreef koejoeloek het volgende:
Wie kan mij uitleggen waarom voeding zo gigantisch belangrijk blijkt te zijn? Ben afgelopen weken veel in VS geweest waar je genoeg mensen ziet die een erg goede fysiek hebben, maar geen geld hebben voor ten eerste zoveel gezonde verse voeding en al helemaal geen whey shakes en dat soort dingen. Het schijnt dus ook prima zonder te kunnen. Dat goede voeding gezond is snap ik ook wel, maar hoe kan het dan dat dat soort mensen in de goedkopere plekken in vs het wél kunnen. Of mensen in de gevangenis die trainen ook, en worden ook groot, heus niet met veel voeding.
Horsepowerquote:Op zondag 23 december 2007 21:54 schreef Baffer het volgende:
Ed van amsterdam gebruikt tribulus en hmb.
Bron aub?quote:Op zondag 23 december 2007 21:54 schreef Baffer het volgende:
Ed van amsterdam gebruikt tribulus en hmb.
Jij bent echt te simpel voor de gek te houden, ook al in een ander topic snapte je het sarcasme nietquote:
Nee jij, want jij dacht dat ik daarin trapte, hahaha niet dus.quote:Op maandag 24 december 2007 20:52 schreef McGilles het volgende:
[..]
Jij bent echt te simpel voor de gek te houden, ook al in een ander topic snapte je het sarcasme niet![]()
als jij praat over 60 kg. hoe tel je dan? 20 li. 20 re. en 20 stang bijv.?? want dat vind ik niet heel bijzonder eigenlijk.quote:Op maandag 24 december 2007 15:35 schreef Fugie het volgende:
vandaag 5x60 weten te benchen
Gelukkig is de gym donderdag t/m maandag gewoon open dus kan ik lekker doortrainen
In ieder geval de komende dagen lekker vol eten tot 85kg en dan lekker weer op mijn dagelijkse onderhoud verder trainen en dan ergens in maart weer eens kijken hoe ik ervoor sta!
Omdat ik benieuwd was wat jij erop zou zeggen!quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:17 schreef Baffer het volgende:
Waarom een bron vragen als je toch al weet dat het onzin is?
In andere topics zit je ook maar te vragen naar verschillende onzin supplementen en hun werking, ook daar trap je regelmatig in sarcasme of domme grappen, maakt niks uit hoor, maar probeer niet te doen alsof je het nu zelf al als grap bedoeldequote:Op dinsdag 25 december 2007 00:58 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Omdat ik benieuwd was wat jij erop zou zeggen!
Maar waarom een grap maken die toch niet leuk is?
Een paddoredder.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:49 schreef Baffer het volgende:
Wie is die "sander170" toch jongens?
Het is inderdaad niet heel veel als je vergelijkt met mensen die 120+ kilo drukken, maar het is toch een leuk begin. Het maakt toch ook niet uit hoeveel kilo je bankdrukt, een record is een record.quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:18 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
als jij praat over 60 kg. hoe tel je dan? 20 li. 20 re. en 20 stang bijv.?? want dat vind ik niet heel bijzonder eigenlijk.
Nou het was dus wél gewoon een grap hoor.quote:Op dinsdag 25 december 2007 09:55 schreef McGilles het volgende:
[..]
In andere topics zit je ook maar te vragen naar verschillende onzin supplementen en hun werking, ook daar trap je regelmatig in sarcasme of domme grappen, maakt niks uit hoor, maar probeer niet te doen alsof je het nu zelf al als grap bedoelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |