Maakt dit [FOK!Awards 2007] Users wat goed?quote:Op donderdag 13 december 2007 21:45 schreef Peter6000 het volgende:
Nu zit ik dus met een problematisch stukje emotieregulatie.
quote:Op donderdag 13 december 2007 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Maakt dit [FOK!Awards 2007] Users wat goed?
Nee.quote:Op zondag 2 december 2007 08:59 schreef Disana het volgende:
Users:
Grootste baggeraar van FOK!: Ian_Nick
Meest crewinlikkende user: Ian_Nick
Ik sta niet bij de grootste dorpsgek van FOK!.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Maakt dit [FOK!Awards 2007] Users wat goed?
Nou dan. Het valt allemaal best wel mee johquote:Op donderdag 13 december 2007 21:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik sta niet bij de grootste dorpsgek van FOK!.
Nee.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Zullen we FB nu weer met rust laten?
Anders moet Gert weer voor modje spelen en dat vind hij niet zo leuk
Done.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:38 schreef Disana het volgende:
[COS # 3021] Huub is terug mag dicht.
Of doe het nummer goed en we gaan er zo in verderquote:Op maandag 17 december 2007 00:06 schreef Lobasca het volgende:
SC Ian's List laat het doek maar vallen
quote:
ik snap je even niet. Ik zal er morgen met frisse ogen naar kijkenquote:Op maandag 17 december 2007 02:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve Avonne,
Als je even had gekeken had je zelf ook gezien dat het SC gemekker uit eigen initiatief naar de SC is verplaatst zoals het hoort. Er werd niet meer gescholden of wat dan ook. Mensen die vriendelijk tegen elkaar doen mag ook niet meer? Ik kijk vol verwachting uit naar de aankomende 50 COSsen die dus geheel leeg zullen zijn aangezien die dingen voor een groot deel bestaan uit vaste users die elkaar kennen en dus op elkaar in gaan.
Dat jij blijkbaar een beetje achter kwam te lopen omdat je pc vast liep ofzo is natuurlijk erg vervelend en niet jouw schuld maar de massacre die je op pagina 1 van de lopende COS hebt losgelaten is iets wat ik verwacht van een overspannen borderliner en niet van een DGK modje.
Blijkbaar zijn jouw schaapjes het er allemaal wel mee eens want ik zie verder weinig reacties maar ik vind het achterlijk om een hele pagina leeg te editten terwijl daar m.i. minder offtopic stond dan in een willekeurig ander COS topic. Leuk voor de mensen die morgen terug willen lezen.
Ik hoop dat de eerstvolgende keer dat zo'n relkloon het weer nodig vind om de sfeer te verzieken je net zo ingrijpt als nu zodat de boel dan netjes tot bedaren komt.
Het voordeel is dat we vanaf nu (aangezien er blijkbaar véél strakker gemod wordt) nooit meer hoeven te lezen dat users elkaar welterusten wensen of melden dat ze er zijn. Dat is immers niet meer toegestaan.
Ik wens u een fijne nachtrust.
Mods kunnen de edits lezenquote:Op maandag 17 december 2007 09:49 schreef Copycat het volgende:
Ik weet niet wat er stond, maar al die lege posts is reuze ruk om doorheen te scrollen. Had dan de delete knop gehanteerd.
En kopiëren en in notes en/of een bestandje zetten.quote:
Kissie, welke layout gebruik je?quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:41 schreef kissa het volgende:
Het is me meerdere malen gebeurt dat ik een tekstje typ, een smilie erachter plak, klik op invoeren en dan is mijn tekst weg. De smilie staat er altijd wel
Mijn inbeeldingsvermogen kan dat niet.quote:Op maandag 17 december 2007 11:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jurken passen kan je ook op 2 manieren opvatten.
Dat valt tegen, ik had iets seksueels als uitleg verwacht.quote:Op maandag 17 december 2007 11:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
De jurk past ("hij zit als gegooooooooooooten").
Ik pas een jurk ("in de winkel, uitproberen").
Tijdens het passen is iemand bijna nakende.quote:Op maandag 17 december 2007 11:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jurken passen, en een seksuele uitleg. Dat vat ik dan weer niet.
Ik moest van Gert zeggen: "Done"quote:Op woensdag 19 december 2007 01:08 schreef Disana het volgende:
DGK[COS#3044] Jacuzzikou is helaas te laat.
Da's niet waar, maar het hier even melden als er een dubbel topic is, da's best handig.quote:Op woensdag 19 december 2007 01:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moest van Gert zeggen: "Done"
Dat wou ik ook al komen zeggen!quote:Op donderdag 20 december 2007 09:47 schreef My_ het volgende:
Waarom is mijn topic gesloten?
Er staat 'spam', maar dat is het helemaal niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |