Of het je gevoelens versterkt weet ik niet (bij mij niet iig) maar het neemt wel je drempels weg. Dat hebben we al genoeg gezien bij Huubquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:56 schreef Varen het volgende:
[..]
Drank versterkt ook de gevoelens waar je in je hoofd mee zit
Nee zeg. Amanda was jarig, ze is 24 geworden. Brian viert hetquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:08 schreef heksehiel het volgende:
TT: Uhm volgens mij viert Amanda haar verjaardag
slimmerdquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:08 schreef heksehiel het volgende:
TT: Uhm volgens mij viert Amanda haar verjaardag
Maak er dan van Brian viert Amanda's verjaardagquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee zeg. Amanda was jarig, ze is 24 geworden. Brian viert het
Dat Amanda maar lekker veel zal drinken vandaagquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee zeg. Amanda was jarig, ze is 24 geworden. Brian viert het
Nu ik dit zo zie, probeer ik even terug te halen wat er allemaal voor leuks was georganiseerd voor Huub z'n jaardag. Was dat maandag of dinsdag? Kan me geen speciale dag herinnerenquote:
Brian viert haar verjaardag dan, kan ook. Misschien wel mooierquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maak er dan van Brian viert Amanda's verjaardagDit is voor de wakkere lookies onder ons toch niet te begrijpen
Ik ook niet, was er taart of iets anders leuks?quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nu ik dit zo zie, probeer ik even terug te halen wat er allemaal voor leuks was georganiseerd voor Huub z'n jaardag. Was dat maandag of dinsdag? Kan me geen speciale dag herinneren
Ik ben voor!quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:14 schreef tipsch het volgende:
Brian viert haar verjaardag dan, kan ook. Misschien wel mooier
Hotels als in Hutjes Op Treurige En Lelijke Stranden?quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:18 schreef Varen het volgende:
Amanda vindt het knap, dat Brian zijn maag zo goed blijft van de wiskey. Brian reageert niet op haar opmerking.
Brian heeft in hotels gewoond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |