En komt er achter dat de inschatting van Huub niet overeenkomt met de ideeën van achter.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Goed punt. Alleen zij is dit gaan checken bij de Febo.
Die zuurslet maakt Huub het leven zuur...of... doet Huubie hetzelf??quote:Op woensdag 19 december 2007 01:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
En komt er achter dat de inschatting van Huub niet overeenkomt met de ideeën van achter.No big deal. Misschien is het Huub wel door achter ingesproken, dat Lieke niet echt boeiend is, zou me NIETS verbazen!
... Sinds wanneer hebben we geen wantrouwen meer jegens de FEBO?
Kortom, ik zie het probleem niet zo. Ik zie heel duidelijk 1 probleem en dat is dat zuurslet Lieke daar nog zit
Ik heb het ook nog nooit uitgeprobeerd, maar ik zat Survivor te kijken. En toen zag ik dit voorbij komenquote:Op woensdag 19 december 2007 00:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik zou het niet met een neger kunnen doen.
Mooie vaas, is die niet wat te groot ?quote:Op woensdag 19 december 2007 01:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nooit uitgeprobeerd, maar ik zat Survivor te kijken. En toen zag ik dit voorbij komen
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ook zonder Huub is ze tergend zuurquote:Op woensdag 19 december 2007 01:05 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Die zuurslet maakt Huub het leven zuur...of... doet Huubie hetzelf??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |