Schermvulling en tijd volmaken omdat Amanda en Japio weg waren ........quote:Op woensdag 19 december 2007 01:05 schreef Ziet het volgende:
ze gaan naar bed...
wat kwamen die mensen eigenlijk doen?
En komt er achter dat de inschatting van Huub niet overeenkomt met de ideeën van achter.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Goed punt. Alleen zij is dit gaan checken bij de Febo.
Ook zonder Huub is ze tergend zuurquote:Op woensdag 19 december 2007 01:05 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Die zuurslet maakt Huub het leven zuur...of... doet Huubie hetzelf??
quote:Op woensdag 19 december 2007 01:13 schreef rooie3 het volgende:
En de makke schapen gaan meteen naar bed als de telefoon dat zegt.Wat een stel marionetten zeg.
Die belangstelling zal snel afdruipen na 2 min. Nadia op TMF!quote:Op woensdag 19 december 2007 01:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio weet hoe het zit met Nadia : Nadia is bij TMF geweest, ze hebben wederzijds belangstelling maar er is nog niets besloten.
quote:Op woensdag 19 december 2007 01:08 schreef neehe het volgende:
[..]
Mooie vaas, is die niet wat te groot ?
Ik verwacht dat ze het daar wel redt en gun het haar ookquote:Op woensdag 19 december 2007 01:17 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Die belangstelling zal snel afdruipen na 2 min. Nadia op TMF!
Zo'n dom onmens gun ik een tattoo van Dennix boven haar liefdesgrotje verders niks!quote:Op woensdag 19 december 2007 01:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze het daar wel redt en gun het haar ook
nee daar gaat Huub weer.quote:Op woensdag 19 december 2007 01:19 schreef Ziet het volgende:
daar gaat stooklene weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |