abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 november 2007 @ 23:41:24 #21
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_54909280
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:29 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Gelijk hebben ze, dat zou jij ook doen als jij in hun schoenen had gestaan.
Kan ik me niets bij voorstellen. God bestaat niet dus ik ben moeilijk te beledigen wat dat betreft.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_54909411
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Kan ik me niets bij voorstellen. God bestaat niet dus ik ben moeilijk te beledigen wat dat betreft.
En je bent te lomp om je even in te leven in een Imam.

Door jouw autistische soort is er voor Wilders een politiek gat ontstaan.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_54909449
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:37 schreef Kanjer het volgende:
Man, wat voor pillen zit jij te slikken?
en waar haal je ze, ik wil ze ook
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_54909486
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Bij wijlen Theo van G. was er m.i. nog sprake van een afrekening in het criminele circuit. Een strijd uitgevbochten door 2 criminelen waarbij gezegd moet worden dat wijlen Theo van G. bij zijn vollle verstand was met zijn troll-activiteiten, Mohammed B. was slechts een gestoorde éénling.

Ik neem het hem dus kwalijker, zeker gezien het feit dat hij verstandiger was, ondanks het feit dat hij niet intelligent was kon hij moeilijk dommer zijn dan Mohammed B.

²
Welnee, het was een broedermoord.
Nou ja, daar doe ik Theo tekort mee, die was niet zo rechts, die was gewoon tegen de schijnheiligheid der gelovigen.
I´m back.
pi_54909532
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Welnee, het was een broedermoord.
Nou ja, daar doe ik Theo tekort mee, die was niet zo rechts, die was gewoon tegen de schijnheiligheid der gelovigen.
De manier waarop Theo aan zijn eind was gekomen, was in principe zijn natte droom. Want daarmee bewees Theo expliciet dat hij gelijk had.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_54909631
nog even terugkomend op een comment uit het vorige deel
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:21 schreef Gia het volgende:

[..]

Punt is......er wordt niemand gepest, maar ze voelen zich gepest.

Een boek verscheuren is geen pesten, een profeet beledigen die al honderden jaren dood is, is geen pesten. Kwestie van lange tenen dus.

Niemand mag een kritische kanttekening plaatsen bij de koran of bij mohammed, want kritiek wordt altijd opgevat als pesterij.
na ja zeg .. de manier alleen al waarop dit gepresenteerd wordt heeft toch echt wel een heel hoog "lekker puh" gehalte

daarnaast, jij bent zelf gelovig, hoe zou jij omgaan met dit soort aanhoudende kritiek vanuit een ander geloof .. dat dat andere geloof je bvb dagelijks verteld dat jouw geloof maar achterlijk is, dat Jezus een debiele gek is die een stiekeme relatie had met een prostitué, dat je hele geloof een bedenksel van een machtswellustige gek, dat zijn volgelingen achterlijk zijn omdat zij in sprookjes van 2000 jaar geleden geloven ..
en ja, I know, hebben we allemaal eerder gehoord, maar waar het mij nu dus om gaat is, hoe ga je daarmee om als iemand van een ander geloof dat tegen je zegt .. maakt het verschil denk je ?
pleased to meet you
  woensdag 28 november 2007 @ 23:59:36 #27
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_54909874
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:45 schreef JohnDope het volgende:

[..]

En je bent te lomp om je even in te leven in een Imam.

Door jouw autistische soort is er voor Wilders een politiek gat ontstaan.
Een autistische Imam die naar Denemarken gaat om daar een Islamitische maatschappij te forceren, desnoods met geweld. Dat is koren op de molen van Wilders. Ik niet.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_54909883
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:52 schreef moussie het volgende:
nog even terugkomend op een comment uit het vorige deel
[..]

na ja zeg .. de manier alleen al waarop dit gepresenteerd wordt heeft toch echt wel een heel hoog "lekker puh" gehalte

daarnaast, jij bent zelf gelovig, hoe zou jij omgaan met dit soort aanhoudende kritiek vanuit een ander geloof .. dat dat andere geloof je bvb dagelijks verteld dat jouw geloof maar achterlijk is, dat Jezus een debiele gek is die een stiekeme relatie had met een prostitué, dat je hele geloof een bedenksel van een machtswellustige gek, dat zijn volgelingen achterlijk zijn omdat zij in sprookjes van 2000 jaar geleden geloven ..
en ja, I know, hebben we allemaal eerder gehoord, maar waar het mij nu dus om gaat is, hoe ga je daarmee om als iemand van een ander geloof dat tegen je zegt .. maakt het verschil denk je ?
Aanhoudende kritiek vanuit een ander geloof? Welk geloof dan wel? Christenen en het christendom hebben ook te maken met aanhoudende (groffe) kritiek en beledigingen, zoals de voorbeelden die jij noemt.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_54909914
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:49 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De manier waarop Theo aan zijn eind was gekomen, was in principe zijn natte droom. Want daarmee bewees Theo expliciet dat hij gelijk had.
Dat Nederland geïslamiseerd wordt door links werd bewezen door een gekke moslim, die Theo van Goh vermoordde?
I´m back.
pi_54910124
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Een autistische Imam die naar Denemarken gaat om daar een Islamitische maatschappij te forceren, desnoods met geweld. Dat is koren op de molen van Wilders. Ik niet.
Als die Imam autistisch was geweest, dan had hij helemaal niet in gezien dat hij het zakie kon op stoken.
pi_54910279
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is een vondst: de meesten vergelijken de moslims met de classbully en Wilders degene die hen provoceert en dan een klap mag verwachten. Ik denk dat het andersom is, iig hier in Nederland. Wilders is de classbully, waartegen men zich gedwee (als dhimmi) opstelt, totdat een bepaalde druppel de emmer doet overlopen.
Omdat hij toevallig aanhang weet te genereren? Maar hoe vertaalt zich dit naar een gedweeë opstelling van bijvoorbeeld Hans 'Wij vinden GroenLinks-stemmers aardiger dan LPF-stemmers' Larroes, Clairy Polak of Paul Witteman?
Het is niet meer dan een BNW-vondst, dat niet bepaald enige binding heeft met de realiteit.
quote:
NOS-directeur Gerard Dielessen noemt de NOS vandaag in het AD al 'aardig pluriform', maar vindt de kritiek op de actualiteitenrubrieken 'niet onterecht'. Hij vraagt zich af of die programma's de Verdonk- en Wilders-stemmers wel weten te bereiken.
Gerard is dus volgens jouw analyse een dhimmi, uiteraard.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_54910412
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:16 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Omdat hij toevallig aanhang weet te genereren? Maar hoe vertaalt zich dit naar een gedweeë opstelling van bijvoorbeeld Hans 'Wij vinden GroenLinks-stemmers aardiger dan LPF-stemmers' Larroes, Clairy Polak of Paul Witteman?
Het is niet meer dan een BNW-vondst, dat niet bepaald enige binding heeft met de realiteit.
[..]
Het is een R&P vondst. Het gaat erom dat mensen zich in een hoekje laten drukken door grootbekken en tokkies. En dat moet je gewoon niet laten doen.

En ja, wat nou, GL stemmers zijn in de regel ook veel aardiger dan die voormalige LPF tokkies met hun grote bek en nouveauriches gedrag. So what, waarom mag je dat niet laten blijken??? Jeez, de PO moet net doen alsof dat soort tokkies aardig zijn??? Ook mensen die niet in de media zitten kunnen dat onderscheiden hoor. .
quote:
Gerard is dus volgens jouw analyse een dhimmi, uiteraard.
Ik vind het niet interessant wat Gerard is, ik zie echter op Fok! wel veel dhimmi gedrag.
I´m back.
pi_54910447
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:22 schreef OllieA het volgende:

[..]

[..]

[..]

Drie voorbeelden van waarom van gedachten wisselen in NWS een zinloze bezigheid is.
Ik had jou wel eens willen zien als jij `s morgens half brak naar je werk fietst en er in eens uit het niets een mafkees met een pistool op jou staat te richten
  donderdag 29 november 2007 @ 00:31:23 #34
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_54910602
Tja, ff los van het onderwerp. Maar ik ben eerder van mening dat een politica zich niet moet bezig houden met het maken van films. Zeker niet in een soort van "Der ewige Jude (1940)" ...
De vergelijking met Joseph Goebbels ligt op mijn lippen.

Gezonde kritiek hebben is 1 ding.... maar je kunt ook overdrijven door je stempel te drukken.
Als je werkelijk iets te melden hebt ga dan een discussieprogramma of denkkader aan. Maar ga niet 1-zijdig op de barricades staan (in de vorm van propaganda voor eigen gewin).

Vrijheid van meningsuiting moet wel geschieden via kaders van een passend wederwoord. Maar ik ben bang dat jammerlijk genoeg dit niet de inzet is van deze film.
pi_54910621
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:31 schreef Drugshond het volgende:
Tja, ff los van het onderwerp. Maar ik ben eerder van mening dat een politica zich niet moet bezig houden met het maken van films. Zeker niet in een soort van "Der ewige Jude (1940)" ...
De vergelijking met Joseph Goebbels ligt op mijn lippen.

Gezonde kritiek hebben is 1 ding.... maar je kunt ook overdrijven door je stempel te drukken.
Als je werkelijk iets te melden hebt ga dan een discussieprogramma of denkkader aan. Maar ga niet 1-zijdig op de barricades staan (in de vorm van propaganda voor eigen gewin).

Vrijheid van meningsuiting moet wel geschieden via kaders van een passend wederwoord. Maar ik ben bang dat jammerlijk genoeg dit niet de inzet is van deze film.
No shit, sherlock...
I´m back.
  donderdag 29 november 2007 @ 00:34:54 #36
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_54910661
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:22 schreef OllieA het volgende:
Drie voorbeelden van waarom van gedachten wisselen in NWS een zinloze bezigheid is.
Mjah, dat denk ik ook van mijn blauwe kleur (what else is new).
Maar goed ik heb wat notes zitten zetten (en on the fly zitten wissen) en weer een poging gedaan om het weer op de rails te zetten.
pi_54910678
edit?

[ Bericht 58% gewijzigd door JohnDope op 29-11-2007 00:42:25 ]
pi_54910694
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:34 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Mjah, dat denk ik ook van mijn blauwe kleur (what else is new).
Maar goed ik heb wat notes zitten zetten en weer een poging gedaan om het weer op de rails te zetten.
Offtopic, wat een geouwehoer is dat jarenlang al met die notes man, alsof users nu gaan beven.
I´m back.
pi_54910716
Ik denk niet dat er ook maar iets goeds van zal komen, maar van mij mag hij.
pi_54910737
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:31 schreef Drugshond het volgende:
De vergelijking met Joseph Goebbels Al Gore ligt op mijn lippen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')