Dan klinkt het wel dermate apart dat ik het wil overwegenquote:Op woensdag 28 november 2007 16:50 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als het een meat is waarbij jij op je stierenballen gezogen wordt, hoe is je standpunt dan?
Oké, dus als deze mogelijkheden er zijn dan komt er een meat!quote:Op woensdag 28 november 2007 16:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan klinkt het wel dermate apart dat ik het wil overwegen
Wellicht.... maar ik verwacht toch zonder mijquote:Op woensdag 28 november 2007 16:58 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Oké, dus als deze mogelijkheden er zijn dan komt er een meat!
Check!quote:Op woensdag 28 november 2007 16:59 schreef miss-scofield het volgende:
OP!!!
Niet netjes inderdaad, schaam je je al?quote:Op woensdag 28 november 2007 16:59 schreef miss-scofield het volgende:
OP!!!
Wauw, ik heb voor het eerst in heeeeeeeeellleeeee lange tijd een topic gemist!!
Schande
Schaam jequote:Op woensdag 28 november 2007 16:59 schreef miss-scofield het volgende:
OP!!!
Wauw, ik heb voor het eerst in heeeeeeeeellleeeee lange tijd een topic gemist!!
Schande
Postenquote:Op woensdag 28 november 2007 15:05 schreef HansU het volgende:
Ik kwam toevallig terrecht op haar hyves
Same for me, verslagje schrijven en zo. Tot morgen!quote:Op woensdag 28 november 2007 17:12 schreef jackson het volgende:
Mensen... ik ga maar eens afsluiten hier
Groeten
Dance Department podcastsquote:Op woensdag 28 november 2007 17:04 schreef jackson het volgende:
Dance Department rockt me er nog even door zeg de laatste minuten
Mijn jubileum topicquote:Op woensdag 28 november 2007 18:13 schreef ReMcOrE het volgende:
'avond
nou heb ik dus deel 275 gemist![]()
Ik ook!!!!quote:Op woensdag 28 november 2007 18:13 schreef ReMcOrE het volgende:
'avond
nou heb ik dus deel 275 gemist![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 28 november 2007 18:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Mijn jubileum topic
Nummero 150
* PieterBas mompelt iets over -2 graden en om 15 uur in het donker boodschappen aan het doen zijn..quote:Op woensdag 28 november 2007 18:54 schreef miss-scofield het volgende:
Bluh, ik moet boodschappen doen... Anders kan ik morgen niets op mijn broodje doen....
En ik moet nog melk kopen, zo lekker warme chocomelk maken
Maar, het is buiten zo donker en koud
Vorige topic was dat hoorquote:
Jippie!!quote:
Ja, echt?!?!quote:Op woensdag 28 november 2007 18:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
* PieterBas mompelt iets over -2 graden en om 15 uur in het donker boodschappen aan het doen zijn..
Klinkt lekker !quote:Op woensdag 28 november 2007 20:26 schreef Loontjah het volgende:
Lol, ik heb gegeten bij mijn moeders
Uiensoep met toast en kaassssss
Gebakken aardappelen met schnitzel en pepersaus, en slaai
Tiramisu
Hmmm ik hou van moeders, vooral als het klaar staat als je thuis komt
you're welcome!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:03 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Kruisje! Maar zoeken op Volendam, thanks
Ik zit ook dichterbij de Noordpool dan julliequote:Op woensdag 28 november 2007 20:21 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Jippie!!
[..]
Ja, echt?!?!![]()
Dan heb ik niets gezegd.... om 15uur al donker
WIj hebben hier heel andere polen, oost polen om ze zo maar te noemen!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zit ook dichterbij de Noordpool dan jullie
Die heb ik ook veel waar ik in Nederland woont. Er is zelfs een camping dat zomers vol zit met Polen.. ook wel Poolanen genoemdquote:Op woensdag 28 november 2007 21:09 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
WIj hebben hier heel andere polen, oost polen om ze zo maar te noemen!
Soort wijzen uit het oosten
Sorry, ik was voetbal aan het kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |