Dan klinkt het wel dermate apart dat ik het wil overwegenquote:Op woensdag 28 november 2007 16:50 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als het een meat is waarbij jij op je stierenballen gezogen wordt, hoe is je standpunt dan?
Oké, dus als deze mogelijkheden er zijn dan komt er een meat!quote:Op woensdag 28 november 2007 16:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan klinkt het wel dermate apart dat ik het wil overwegen
Wellicht.... maar ik verwacht toch zonder mijquote:Op woensdag 28 november 2007 16:58 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Oké, dus als deze mogelijkheden er zijn dan komt er een meat!
Check!quote:Op woensdag 28 november 2007 16:59 schreef miss-scofield het volgende:
OP!!!
Niet netjes inderdaad, schaam je je al?quote:Op woensdag 28 november 2007 16:59 schreef miss-scofield het volgende:
OP!!!
Wauw, ik heb voor het eerst in heeeeeeeeellleeeee lange tijd een topic gemist!!
Schande
Schaam jequote:Op woensdag 28 november 2007 16:59 schreef miss-scofield het volgende:
OP!!!
Wauw, ik heb voor het eerst in heeeeeeeeellleeeee lange tijd een topic gemist!!
Schande
Postenquote:Op woensdag 28 november 2007 15:05 schreef HansU het volgende:
Ik kwam toevallig terrecht op haar hyves
Same for me, verslagje schrijven en zo. Tot morgen!quote:Op woensdag 28 november 2007 17:12 schreef jackson het volgende:
Mensen... ik ga maar eens afsluiten hier
Groeten
Dance Department podcastsquote:Op woensdag 28 november 2007 17:04 schreef jackson het volgende:
Dance Department rockt me er nog even door zeg de laatste minuten
Mijn jubileum topicquote:Op woensdag 28 november 2007 18:13 schreef ReMcOrE het volgende:
'avond
nou heb ik dus deel 275 gemist![]()
Ik ook!!!!quote:Op woensdag 28 november 2007 18:13 schreef ReMcOrE het volgende:
'avond
nou heb ik dus deel 275 gemist![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 28 november 2007 18:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Mijn jubileum topic
Nummero 150
* PieterBas mompelt iets over -2 graden en om 15 uur in het donker boodschappen aan het doen zijn..quote:Op woensdag 28 november 2007 18:54 schreef miss-scofield het volgende:
Bluh, ik moet boodschappen doen... Anders kan ik morgen niets op mijn broodje doen....
En ik moet nog melk kopen, zo lekker warme chocomelk maken
Maar, het is buiten zo donker en koud
Vorige topic was dat hoorquote:
Jippie!!quote:
Ja, echt?!?!quote:Op woensdag 28 november 2007 18:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
* PieterBas mompelt iets over -2 graden en om 15 uur in het donker boodschappen aan het doen zijn..
Klinkt lekker !quote:Op woensdag 28 november 2007 20:26 schreef Loontjah het volgende:
Lol, ik heb gegeten bij mijn moeders
Uiensoep met toast en kaassssss
Gebakken aardappelen met schnitzel en pepersaus, en slaai
Tiramisu
Hmmm ik hou van moeders, vooral als het klaar staat als je thuis komt
you're welcome!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:03 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Kruisje! Maar zoeken op Volendam, thanks
Ik zit ook dichterbij de Noordpool dan julliequote:Op woensdag 28 november 2007 20:21 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Jippie!!
[..]
Ja, echt?!?!![]()
Dan heb ik niets gezegd.... om 15uur al donker
WIj hebben hier heel andere polen, oost polen om ze zo maar te noemen!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zit ook dichterbij de Noordpool dan jullie
Die heb ik ook veel waar ik in Nederland woont. Er is zelfs een camping dat zomers vol zit met Polen.. ook wel Poolanen genoemdquote:Op woensdag 28 november 2007 21:09 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
WIj hebben hier heel andere polen, oost polen om ze zo maar te noemen!
Soort wijzen uit het oosten
Sorry, ik was voetbal aan het kijkenquote:
Het meisje of Machine Head?quote:Op donderdag 29 november 2007 08:00 schreef Deansensitized het volgende:
Daarom, dan is het mij ook te duur. Leuk speelgoed, maar dat geld kan ik wel beter besteden
quote:Op donderdag 29 november 2007 08:07 schreef Deansensitized het volgende:
Grapjas
Als ik het kon betalen kocht ik haar de hele wereld
... als je bijna niks hebt kun je bijna niks weggeven ...quote:Op donderdag 29 november 2007 08:11 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, komt wel goed hoor. Als je zelf bijna niks hebt kan je ook niks weggeven
Je bent maar weer vroeg eer-ik, draai je nog een keer om jongen...quote:
Nee, ben weer wakker geworden uit mezelf.quote:Op donderdag 29 november 2007 08:29 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je bent maar weer vroeg eer-ik, draai je nog een keer om jongen...
Ps. toen ik vanmorgen mijn huis uit ging lag mijn huisgenoot op de bank te slapen. De gasten die een uur of 2 eerder binnen kwamen waren alweer verdwenen. Wel makkelijk dat ze je even wakker maken, dan verslaap je je niet. Maar 4 uur blijft wel enorm vroeg!
quote:Op donderdag 29 november 2007 08:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, ben weer wakker geworden uit mezelf.
Ga straks even opzoek naar een bijbaantje
De tweede keer deze week nog maarquote:Op donderdag 29 november 2007 08:33 schreef Deansensitized het volgende:
Dat is wel makkelijk ja, Siebren
Nopequote:
Cheersquote:Op donderdag 29 november 2007 08:33 schreef Deansensitized het volgende:
Dat is wel makkelijk ja, Siebren
Succes eer-ik!
Juist.... Heilig!quote:
Ze doen genoeg over dag, maar het zijn er 2 en ze beginnen om de beurt wel eens wat later. Het kan ook best voorkomen dat ze 4 uur thuis zijn en 8 uur er weer uit zijn hoor.quote:Op donderdag 29 november 2007 08:41 schreef Deansensitized het volgende:
Mooi klaar mee Siebren... hoeven die lui dan niks te doen overdag ofzo?
Ik verbaas me steeds over je naam maar kijkende naar je avatar is het dus inderdaad gebaseerd op PB...quote:
Miss!quote:
Klinkt niet helemaal goed neequote:Op donderdag 29 november 2007 09:08 schreef Loontjah het volgende:
Goeiemoggel!
@Dean, kan goed kunnen maar dan nog slechte reclame. Er stond er ook bij van 24,95....
Pfff toen ik vanmorgen mijn lenzen in deed was er niks aan de hand, maar 10 minuten begon ik erg wazig te zien. Zit nu nog zo wazig te kijken. Kan amper Fok!letters lezen. Hmmm Dadelijk maar even spoelen en opnieuw in doen.
Ja, idd!!! Ik ben verslaafd en verliefdquote:Op donderdag 29 november 2007 08:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik verbaas me steeds over je naam maar kijkende naar je avatar is het dus inderdaad gebaseerd op PB...
Dean!quote:Op donderdag 29 november 2007 08:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Miss!
Alweer een beetje opgeknapt?
Het viel me gewoon op... Vind overigens het eerste seizoen het sterkstquote:Op donderdag 29 november 2007 09:10 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja, idd!!! Ik ben verslaafd en verliefd![]()
Hoezo??![]()
![]()
Minder alcohol Loontjah, het beneveld niet alleen je geest, maar ook je blik... Dit is nou al de 2e keer deze week, dat deze wijze les je geleerd wordt. Doe er je voordeel mee.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:08 schreef Loontjah het volgende:
Pfff toen ik vanmorgen mijn lenzen in deed was er niks aan de hand, maar 10 minuten begon ik erg wazig te zien. Zit nu nog zo wazig te kijken. Kan amper Fok!letters lezen. Hmmm Dadelijk maar even spoelen en opnieuw in doen.
Deze 2 hebben al genoeg gelambald, ze zijn nu behoorlijk serieus te noemen, maar dat werd ook bijna wel een beetje tijd, met lamballen wordt hier dan ook wel echt lamballen genoemd!quote:Op donderdag 29 november 2007 08:49 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, goed bezig
Goed om te horen dat ze wat doen, je hebt er soms van die lamballen bij
Slecht advies... Ze moet gewoon meer slapenquote:Op donderdag 29 november 2007 09:12 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Minder alcohol Loontjah, het beneveld niet alleen je geest, maar ook je blik... Dit is nou al de 2e keer deze week, dat deze wijze les je geleerd wordt. Doe er je voordeel mee.
quote:Op donderdag 29 november 2007 09:15 schreef Loontjah het volgende:
Die alcohol mag mijn reet in kruipen.
Volgens mij heeft ze vanacht een aardige nacht gedraaid, ik weet het niet zekerquote:Op donderdag 29 november 2007 09:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Slecht advies... Ze moet gewoon meer slapen
Dat was één van de eerste aanschaffen die ik deed, toen ik op kamers ging! Het kost wat maar dan slaap je ook lekker..quote:Op donderdag 29 november 2007 09:15 schreef HostiMeister het volgende:
Gheghe, goeiemorgen menschen
Heb ik ff een partij weinig geslapen vannachtik met echt snel een tweepersoonsbed scoren...
Goeiemorgen Hostquote:Op donderdag 29 november 2007 09:15 schreef HostiMeister het volgende:
Gheghe, goeiemorgen menschen
Heb ik ff een partij weinig geslapen vannachtik met echt snel een tweepersoonsbed scoren...
Vandaag lekker rustig aan doen hiero, kan ik Loontjah ook aanraden
Dank!!!quote:Op donderdag 29 november 2007 09:13 schreef Deansensitized het volgende:
Gefeliciteerd Miss!!
Mooi dat je weer beter bent
quote:Op donderdag 29 november 2007 09:15 schreef Deansensitized het volgende:
24
Lost[what up met die vage shit trouwens...]
Prison Break
Seizoen van 24 begint weer in januari. Als je dingen niet volgt moet je ook niet zeggen dat het vage shit is. Als je vanaf dag 1 lost volgt is hetquote:Op donderdag 29 november 2007 09:15 schreef Deansensitized het volgende:
24
Lost[what up met die vage shit trouwens...]
Prison Break
In principe kijk ik alles vanaf DVD! Kijken wanneer je zelf wil. De nieuwste afleveringen gewoon downloaden of ineens een heel seizoen binnen halen als je achter looptquote:Op donderdag 29 november 2007 09:21 schreef Deansensitized het volgende:
Kan het alleen donderdags niet meer zien, wegens het oefenen met de band...
Binnenkort maar eens ergens de DVD boxen scoren
Bwhehe... hap hap hapquote:Op donderdag 29 november 2007 09:29 schreef Loontjah het volgende:
@ mensen die denken dat ik te weinig slaap of te veel alcohol nuttig.
Als je goed had gelezen kon je lezen dat ik er pas last kreeg NADAT ik lenzen er in geplopt had.
Dus een beetje lezen kan veel zinloze reacties voorkomen.
Dat is wel zo relax ja, doe het zelf meestal ook.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:28 schreef jackson het volgende:
[..]
In principe kijk ik alles vanaf DVD! Kijken wanneer je zelf wil. De nieuwste afleveringen gewoon downloaden of ineens een heel seizoen binnen halen als je achter loopt
Ik ken het... Je voelt je fit als je wakker wordt maar dat blijkt een farce. Het punt blijft dat je te veel zuipt en te weinig slaapt. Denk om jezelf en leef niet als een junk. Nu kan je het nog aan, maar zowel je lichaam als geest staan op breken!quote:Op donderdag 29 november 2007 09:29 schreef Loontjah het volgende:
Dean, ik heb ze allemaal op dvdben nu bij het einde van seizoen 2
@ mensen die denken dat ik te weinig slaap of te veel alcohol nuttig.
Als je goed had gelezen kon je lezen dat ik er pas last kreeg NADAT ik lenzen er in geplopt had.
Dus een beetje lezen kan veel zinloze reacties voorkomen.
Nou moet ik zeggen dat de seizoen finale van lost deze keer me wel met een extreem wtf-gevoel achterliet, wat ik dan wel weer heel erg tof vond. Maar het duurt zo lang voor het nieuwe seizoen begint.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:31 schreef Deansensitized het volgende:
Volg het min of meer vanaf dag 1 hoor
Begint steeds vager te worden... en steeds minder leuk.
Net als vroeger met de X-Files, haalden ze er ook vanalles bij, ipv die aliendingetjes... werd ook steeds minder
Seizoen 1 PB is zeker goed. Verder heb ik nog niet echt gekeken, dus moet het nog afwachten
Eerste seizoen 24 was ook wel tof hoor, maar kon me niet echt lang boeien.
Alleen die dochter van Jack Bauer is wel
Hoe wat waar??quote:Op donderdag 29 november 2007 09:30 schreef HostiMeister het volgende:
Gisteren samen met mijn vriendin aflevering 9 van seizoen 4 van House gekeken, wat is hij toch een baas.
House
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |